Ben je ziek?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:59 schreef wyccie het volgende:
Wat gaan jullie snel. Zowel op de weg als in dit topic.
Ik heb zo'n honger, denk er over om pannenkoeken te maken. Ben ik een keer ziek, kom ik juist aan.
Die is wel leuk, omdat ik 'm nog nooit gehoord heb.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
"Jouw jurkje staat heel goed bij mijn vloerbedekking"
Geen last vanquote:Op zondag 18 januari 2009 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn vriendin had ook een Renault 19 (model Beverly), die reed inderdaad wel lekker, maar ik vond die altijd in de 1e en 2e versnelling wat labiel aanvoelen ofzo
Neeee Timquote:Op zondag 18 januari 2009 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mjah, het was een uur of 3 's nachts. De weg was praktisch leeg. Dan is het vol gas hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 22:59 schreef wyccie het volgende:
Wat gaan jullie snel. Zowel op de weg als in dit topic.
Ik heb zo'n honger, denk er over om pannenkoeken te maken. Ben ik een keer ziek, kom ik juist aan.
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mmmmmm bah.... gewoon lekker die pannenkoeken gaan maken danquote:
Ja dat weet ikquote:Op zondag 18 januari 2009 23:08 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk heeft iedereen een adamsappel.
Heel fancy zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 23:09 schreef wyccie het volgende:
Wat doet een Neverlate-wekker?
Dat is voor als je echt geen opsta-discipline hebt?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heel fancy zijn. Voor elke dag een andere wektijd instellen, snoozetijd kan je zelf bepalen en nog wat dingen. Meer info hier
Of een hekel hebt aan het constant verzetten van je wekker als je op dinsdag pas om 10:15 college hebt en woensdag om 8:30quote:Op zondag 18 januari 2009 23:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is voor als je echt geen opsta-discipline hebt?
Heb ik nog steeds niks aan. Ik heb elke week andere tijden.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of een hekel hebt aan het constant verzetten van je wekker als je op dinsdag pas om 10:15 college hebt en woensdag om 8:30
Mooi zoquote:Op zondag 18 januari 2009 23:32 schreef wyccie het volgende:
Heerlijke panennkoeken.
Ja, zaterdag in de kroeg opgepikt.(geleend he?) Nee, geen olie. Maar daar is natuurlijk zo aan te komen.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:51 schreef wyccie het volgende:
Nem, je hebt je massagecursus binnen toch, zit daar al massageolie bij?
Het is een heel boek. Er wordt eerst iets verteld over de geschiedenis, dan een enorm groot stuk over de anatomie. Botten, spieren, weefsels en hoe die werken. Vervolgens de methodes met de daarbij behorende lectuur + plaatjes.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
Alleen een dvd, of ook een boek?
Zal ik even kijken?quote:Op maandag 19 januari 2009 00:00 schreef wyccie het volgende:
Oh, dan kun je ook opzoeken welke spier verantwoordelijk is voor dat lijntje bij Pink.
Leuk zeg, dat je ook de anatomie leert. Zou misschien ook wel handig zijn voor mij om mijn anatomie bij te houden.
quote:Op maandag 19 januari 2009 00:10 schreef wyccie het volgende:
Anatomie uit een boek is makkelijker te leren, maar het is voor ons belangrijk om het in het echt te zien. In je lichaam ligt niet alles zo netjes naast elkaar.
Zenuwen en vaten lijken dan ook best wel op elkaar. Zit je daar zoals bij een bom...welke zal ik doorknippen?
je hebt gewoon 1 goeie keus. Bij mij op mn werk kopenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga eventueel misschien een nieuwe pc aanschaffen. Het is gewoon nodig, hoewel m'n beestje het nog wel doet, hij is gewoon oud en ik kan beter nu gaan zoeken naar vervanging dan wanneer hij al stuk is.
Dus ik een beetje kijken op tweakers, om een idee te krijgen van wat ik ga aanschaffen. Omfg, wat een keuzemogelijkheden![]()
Dit kon wel eens moeilijker worden dan ik aanvankelijk dacht
zeg hee. hoe is het?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, hoor. Ik heb er gewoon niks mee. Dat kan toch?
Hoe lager hoe beter. En hoe duurder dus ook over het algemeen.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je dat hebt uitgezocht, kan je dan duidelijk uitleggen wat latencies zijn bij geheugen en of hoog danwel laag beter is? Daar begrijp ik geen snars van
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
En niemand vraagt hierover door.![]()
Wanneer? En met wie? Die jongen van het feestje?
Falcon punch?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En omdat ik te veel op internet zit dacht ik ook aan de mogelijkheden van de falcon punch of donkey punch
Ik heb 'toevallig' vanavond ook een tijdje met een meid gesproken die al echt TIJDEN door een gozer achter na gezeten wordt.. en dat ik ook zoiets heb van 'waarom zeg je nou niks tegen hem... dat je niks van hem moet.'quote:Op zondag 18 januari 2009 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dronken is altijd het stomste excuus
Ik vind wel dat het meisje een bord voor haar kop heeft hoor, maar je lokt het zelf vreselijk uit dat ze achter je aan blijft lopenZonde van haar tijd
dat lijntje bij pink moet je snel vergeten.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:00 schreef wyccie het volgende:
Oh, dan kun je ook opzoeken welke spier verantwoordelijk is voor dat lijntje bij Pink.
Leuk zeg, dat je ook de anatomie leert. Zou misschien ook wel handig zijn voor mij om mijn anatomie bij te houden.
Ja, met behulp van veel koffie probeer ik op gang te komen.quote:
Ik zal ook een sloot koffie nodig hebben, heb het weekend ook alleen maar gehangenquote:Op maandag 19 januari 2009 08:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, met behulp van veel koffie probeer ik op gang te komen.
Ben het hele weekend zo suf als een deur geweest en kwam niet heel veel verder dan wat hangen op de bank, waardoor ik nog suffer werd.
Ik kijk reikhalzend uit naar de lente.
Heb je je lenzen nu wel al in?
Hoe kunnen je die nou niet inkrijgen?
Het is vandaag dan ook de slechtste dag van het jaar hequote:Op maandag 19 januari 2009 08:02 schreef MaJo het volgende:
man oh man wat begint mijn dag weer slecht
![]()
ik wilde mijn lenzen indoen maar mijn ogen weigerde wegens vroegtemijn moeders bril maar opgezet maar die versterkt lang niet genoeg waardoor ik half blind ben
op naar de bushalte om er achter te komen dat die deze week buiten werking isonderweg naar de volgende halte en uiteraard komt de bus ondertussen aanrijden en stopt niet
maar weer een halte verderlopen waar meerdere bussen vertrekken. Ken de weg alleen niet zo goed dus loop met mijn blinde hoofd zo vol in een struik![]()
ik haat maandagochtend![]()
![]()
Dat is niet zo'n lijntje, dat is gewoon een ingevallen buik omdat ze zo dun is en wel heupen heeftquote:Op maandag 19 januari 2009 00:59 schreef Whiteguy het volgende:
dat lijntje bij pink moet je snel vergeten.
alles voortaan vergelijken met deze
quote:Op maandag 19 januari 2009 09:23 schreef Soempie het volgende:
Ik ben 2 kilo kwijt.![]()
Zelfs na zaterdag, waarbij ik voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht heb genomen. En koekjes bij de koffie.
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
Damn, de nieuwe BSG is spannend. Kon me maar half concentreren en zelfs toen was het goed. Kan niet wachten tot de volgende
quote:Op maandag 19 januari 2009 09:23 schreef Soempie het volgende:
Ik ben 2 kilo kwijt.![]()
Zelfs na zaterdag, waarbij ik voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht heb genomen. En koekjes bij de koffie.
* meeduimtquote:Op maandag 19 januari 2009 09:38 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ik ga de pc weer afsluiten, zometeen naar het ziekenhuis voor een check bij de gynaecoloog, hopelijk ligt Nemo nu wel goed
Zei ik dat?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Koekjes bij de koffie en een volledige maaltijd moeten in het weekend ook kunnen, als je de rest van de week wat soberder eet
Dat begreep ik wel.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zei ik dat?dat klinkt echt heel stom....
Een volledige maaltijd moet zijn: een luxe uitgebreide maaltijd
Oh zo! Ik dacht aan boekjes.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:55 schreef LadyBlack het volgende:
Nee ik wil wel voor stadsgids spelen
"Aan uw linkerhand ziet u de Martinitoren..... rechts het stadhuis"
Ahhhw, maar wel een leuk weekend gehad tochquote:Op maandag 19 januari 2009 09:55 schreef Soempie het volgende:
Van die lijstjes zijn wel fijn. Als je op een dag een aantal dingen weg kunt strepen geeft dat wel een goed gevoel.Ik moet studeren. Morgen weer een tentamen en heb het allemaal weer eens uitgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |