Kan ik me voorstellen PS! Pak een glas sap en doe maar even rustig aanquote:Op zondag 18 januari 2009 18:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bhew ik doe mee aan je brakke clubje. We hebben echt keihard moeten werken vandaag; op zondag draai ik partijtjes; dat zijn verschillende jarige kinderen met hun aanhang die allemaal op dezelfde tijd met ons een vorostelling maken; drie uur lang. Normaal draaien we met 4 ą 5 man, op 30 - 40 kinderen. Nu waren we met zijn tweeėn op ruim 30 kids
Ik ben kapot.
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:22 schreef iamredleader het volgende:
Tinuviel is op 11 februari uitgerekend. Als Nemo in een stuit blijft liggen, EN als we voor een keizersnede kiezen, dan zal dat in de week voor de uitgerekende datum plaatsvinden!
Anyway, we gaan zo, dustoedels
En niemand vraagt hierover door.quote:
hilarisch.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:46 schreef Nembrionic het volgende:
Wiebel liet deze gisteren zien. Ik lag in een deuk
Maar dit is nog veel gaverquote:Op zondag 18 januari 2009 19:59 schreef MaJo het volgende:
Bottom is geweldig! Heb laatst twee seizoenen op dvd besteld, moet ik snel eens gaan kijken
Bekendquote:Op zondag 18 januari 2009 19:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hilarisch.
de tranen liepen me over de wangen![]()
![]()
Zo jij bent scheutig met informatiequote:Op zondag 18 januari 2009 19:46 schreef MaJo het volgende:
HeheJa met die jongen van het feestje inderdaad
Hehe lag ook helemaal in een deukquote:
Ze vragen toch alleen met wie?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo jij bent scheutig met informatie
Heb je een broer die je al heel lang niet meer gezien hebt?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze vragen toch alleen met wie?![]()
Vooruit: 26 jaar, zelfde muzieksmaak als ik (echt eng: EXACT hetzelfde), zelfde filmsmaak, leuke spontane jongen
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je een broer die je al heel lang niet meer gezien hebt?
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hilarisch.
de tranen liepen me over de wangen![]()
![]()
Ahquote:
En voor het eerst ontmoet op dat feestje?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze vragen toch alleen met wie?![]()
Vooruit: 26 jaar, zelfde muzieksmaak als ik (echt eng: EXACT hetzelfde), zelfde filmsmaak, leuke spontane jongen
Ah, dus onthouden dat we je volgende maand uit moeten horen.quote:
Yupquote:Op zondag 18 januari 2009 20:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En voor het eerst ontmoet op dat feestje?
Dat is wel een toffe manier danweet je meteen dat je vrienden m ook leuk vinden
Haha inderdaadquote:Op zondag 18 januari 2009 20:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, dus onthouden dat we je volgende maand uit moeten horen.![]()
We gaan film kijken.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 18 januari 2009 20:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
YupHij is in ieder geval goedgekeurd door mijn hele vriendinnengroep
Alleen mijn ex dus niet, maar dat is juist leuk
Is al begonnen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ik morgen niks te doen heb zal ik eens kijken, half 9?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is al begonnen.Ik ga kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Preciesquote:Op zondag 18 januari 2009 20:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Het is wel waar dat je je niks meer van hem aan moet trekken maar iedereen weet dat dat nog helemaal niet zo makkelijk is
Heb je daar dan een bewijs voor nodig ofzo?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb zojuist een Mitfahrgelegenheit geregeld en ga dus volgende week vrijdag met een vriendin liften naar een vriend in Jena
Wat is dat nou weer voor klote-opmerking om over je vriendin / scharrel te zeggenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
PreciesEn ik trek me het allemaal echt niet meer zo aan hoor, maar het is gewoon leuk om te zien dat het hem nog wat doet
Bovendien moet hij niet zeuren want hij heeft zelf een nieuwe scharrel
Nu hoorde ik alleen dat het toch wat minder serieus is dan ik dacht en dat hij haar helemaal niet lekker vindt
Lekker dan... Geeft wel weer aan hoe hij met vrouwen omgaat
Ja stom hequote:Op zondag 18 januari 2009 20:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor klote-opmerking om over je vriendin / scharrel te zeggen![]()
Maar daar heb jij toch wel compleet schijt aan hoop ik?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja stom heBen blij dat hij mij tenminste nog lekker vond
Ook zei hij dat hij haar nog niet irritant vond, en dat was weer een steek onder water richting mij
Een bewijs? Het is meer dat we nu weten dat we van Bremen tot Jena in de auto zitten, en niet in de kou hoeven te staan met ons duimpje omhoogquote:Op zondag 18 januari 2009 20:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je daar dan een bewijs voor nodig ofzo?
En waar ligt Jena?
Ja stom, en nu sluit ik me bij TM aan: je hebt er verder compleet schijt aan, want wat hij van jou vond / vindt is he-le-maal niet meer relevant, en daar hoef je dus ook niks aan te doen of van te vindenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja stom heBen blij dat hij mij tenminste nog lekker vond
Ook zei hij dat hij haar nog niet irritant vond, en dat was weer een steek onder water richting mij
Tuurlijk is het niet leuk om te horen maar zit nu wel echt in de fuck him fase dus het boeit me niet echt veelquote:Op zondag 18 januari 2009 20:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar daar heb jij toch wel compleet schijt aan hoop ik?
Ah, het klonk als een bewijs wat je nodig had ofzoquote:Op zondag 18 januari 2009 20:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een bewijs? Het is meer dat we nu weten dat we van Bremen tot Jena in de auto zitten, en niet in de kou hoeven te staan met ons duimpje omhoog
En Jena ligt in zuid-oost Duitsland, vlakbij Leipzig en niet al te ver van Praag ookHet is jammer dat we maar een weekend hebben, anders wilde ik die twee steden ook nog wel bezoeken
Daar heb ik inderdaad schijt aanquote:Op zondag 18 januari 2009 20:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja stom, en nu sluit ik me bij TM aan: je hebt er verder compleet schijt aan, want wat hij van jou vond / vindt is he-le-maal niet meer relevant, en daar hoef je dus ook niks aan te doen of van te vinden
Veel plezierquote:
Gelukkig, en succes met hem zieken danquote:Op zondag 18 januari 2009 20:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad schijt aanHij is zelf ook irritant
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Veel plezier
Als je een hond tegen komt wil je die dan de groeten van mij doen?
Uhuh, dat is mijn nieuwe tactiekquote:Op zondag 18 januari 2009 20:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gelukkig, en succes met hem zieken dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |