Je hebt vooral de situatie niet echt in jouw voordeel gebrachtquote:Op zondag 18 januari 2009 22:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga hier ook weg, ik kan toch de boel niet meer recht praten hier
En ja, met dat zoenen heb ik dus gewoon gebruik van haar gemaakt, wat niet netjes is.
Het was gewoon niet handigquote:Op zondag 18 januari 2009 22:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga hier ook weg, ik kan toch de boel niet meer recht praten hier
En ja, met dat zoenen heb ik dus gewoon gebruik van haar gemaakt, wat niet netjes is.
Whehehequote:Op zondag 18 januari 2009 22:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat zoenen is een half jaar geleden en daarvoor en daarna heb ik het haar al duidelijk gemaakt, zij heeft mij in die val gelokt die avond
quote:IP package prijzen
ik vraag me af hoeduur ze dit jaar op cz zullen zijn, hetzelfde als vorig jaar?.
ik had vorig jaar toch een behoorlijke voorraad meegenomen dacht ik zo, maar toen ik ze toch moest bij kopen op CZ , waren ze behoorlijk prijzig .
ik heb natuurlijk ook niets eraan om ee te grote voorraad mee te nemen, ze raken allemaal zo snel over datum dat is dus echt niet grappig aan die dingen
Ik ben hem ook aan het binnenhalenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga de nieuwste Grey's Anatomy kijken
Dat is ook een van de vetste afleveringenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:17 schreef Etcetera het volgende:
Heb laatst de afleveringen gezien met die bom in het lichaam van een patient. Moest eigenlijk gaan slapen, maar ben uiteraard blijven hangenWas wel weer gaaf om nog eens te zien
Ben je nog een hond tegengekomen?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
En weer terug.
Groeten van mij gedaan?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
Ja een hele grote herdershond. Met een hele grote enge vent ernaast.
quote:
Ja maar leuke meiden komen daarmee weg. En hoe leuk het jurkje ook is dat ik aantrek, ik zal nooit zo leuk overkomen als julliequote:
www.surfthechannel.comquote:Op zondag 18 januari 2009 22:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook een van de vetste afleveringenDaarna is het een beetje ingekakt maar seizoen 5 is weer ijzersterk. Duurt alleen nog even voor ik de nieuwste 2 binnen heb
Das dan wel weer waarquote:Op zondag 18 januari 2009 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar leuke meiden komen daarmee weg. En hoe leuk het jurkje ook is dat ik aantrek, ik zal nooit zo leuk overkomen als jullie
Ja die ken ik, heb ik ook een keer gehadquote:Op zondag 18 januari 2009 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
www.surfthechannel.com
Je kunt alleen maar 72 minuten kijkenIk werd midden in afl 12 afgekapt
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar leuke meiden komen daarmee weg. En hoe leuk het jurkje ook is dat ik aantrek, ik zal nooit zo leuk overkomen als jullie
En dan kun je een uur wachtenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
www.surfthechannel.com
Je kunt alleen maar 72 minuten kijkenIk werd midden in afl 12 afgekapt
Dat is ook wel weer waar ja.... maar ik begin een beetje ruimtegebrek te krijgen op mn laptopquote:Op zondag 18 januari 2009 22:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja die ken ik, heb ik ook een keer gehad
Met videostic heb je daar geen last van
Maar ik kijk liever gedownloade afleveringen, daarvan is de kwaliteit een stuk beter
Que?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan kun je een uur wachten
Godzijdank voor de nieuwsgroepen
Het ging me ook hoofdzakelijk om die vent van 2 bij 2.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Das dan wel weer waarEn vooral met een enge man erbij, die had het waarschijnlijk ook niet zo gewaardeerd
"Rot op, kutwijf. Ik mot je niet!' zou dat niet helpen?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb trouwens een meisje die mij nogal leuk vind achter me aan lopen, terwijl ik al meerdere keren verteld heb dat het niet wederzijds is en het dat ook niet gaat worden, maar ze wil niet echt luisteren, heel irritant
Ik kijk NCIS wel eens via surfthechannel, als ik geen heb gehad om het te downloadenquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: grote enge kerel met herdershond, en Nem in een jurkje die hem de groeten van ene MaJo doet![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:38 schreef wyccie het volgende:
"Rot op, kutwijf. Ik mot je niet!' zou dat niet helpen?
Herkenbaarquote:Op zondag 18 januari 2009 22:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb niet eens geld om een fatsoenlijk accusnoer te kopen, wat denk je zelf
Ik ben er vrijwel zeker van dat het een date isquote:Op zondag 18 januari 2009 22:38 schreef wyccie het volgende:
MaJo, is het echt een date-date of hebben jullie gewoon met elkaar afgesproken om naar Rascal te gaan? Het zou niet leuk zijn als jij heel andere verwachtingen hebt dan hij zodat je weer eens teleurgesteld wordt.
[..]
"Rot op, kutwijf. Ik mot je niet!' zou dat niet helpen?
Irritant!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:40 schreef MaJo het volgende:
Vooral omdat iedereen over ons zat te praten terwijl we dat konden horen maar allebei deden alsof er niets aan de hand was
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben er vrijwel zeker van dat het een date is
Vooral omdat iedereen over ons zat te praten terwijl we dat konden horen maar allebei deden alsof er niets aan de hand was
Nogal jaquote:
Who are you kidding herequote:Op zondag 18 januari 2009 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nogal jaToen hij even naar de wc ging heb ik ook gevraagd of ze er even mee konden kappen
Maar ze hadden niet door dat ze zo hard praatte, dronken mensen
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:44 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, wij zijn gisteravond naar Groningen geweest, was gezelligOp een gegeven moment werd aan mij gevraagd wat nou een goede openingszin is om een meisje mee te versieren. Ja, vraag dat aan mij zeg
Weet ik dat
Heb wel even gemeld dat 'Hoe wil je je eitje bij het ontbijt morgen, gebakken of bevrucht' toch echt heel slecht was
Dat is wel zo maar word er altijd een beetje onzeker vanquote:Op zondag 18 januari 2009 22:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Who are you kidding here
Het is toch spannend als ze dat zeggen en je kunt het allebei horen? Krijgt het meteen een beetje extra lading dat je daar met zn tweeën zit
Ja dat heb ik ook gezegdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |