Wees blij dat je met de auto was. Heb je gezien hoe hard het waait? Je zal maar op de fiets zittenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja lach maar...het ziekenhuis is helemaal aan de andere kant van de stad, dus zonde van de autorit, en bovendien was het hartstikke koud in de auto dus had ik helemaal bevroren vingers toen ik aankwam, heb ik een heel eind door de regen van de parkeerplaats naar de ingang moeten lopen + terug, en was ook nog eens mn parkeerplek bij huis ingepikt toen ik terugkwam
Het was vandaag he, die stomste dag van het jaar
Daar zal ze blij mee zijnquote:Op maandag 19 januari 2009 15:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
aai over de bol en je mag een kop thee nemen.![]()
Tuurlijk komt ze vaak bij mams langs, we wonen gewoon nog in dezelfde stad.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah goed om te horenWeet ze al wat ze daarna gaat doen? Ik kan me voorstellen dat het best lastig is om haar los te laten ja. Maar ze komt vast lekker vaak bij haar mams langs
Of gaat ze naar een andere stad verhuizen?
om de een of andere reden associeer ik vrouwen altijd met thee (als het om koffie of thee gaat)quote:Op maandag 19 januari 2009 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n luxe kop koffie voor mezelf gezet
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
om de een of andere reden associeer ik vrouwen altijd met thee (als het om koffie of thee gaat)
Ik wist wel dat je een koffie liefhebber was
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:28 schreef MaJo het volgende:
Nog een artikeltje van mij
http://www.nu.nl/opmerkel(...)uid-verwijderen.html
Ja bizar hequote:Op maandag 19 januari 2009 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]oh man wat een raar nieuws!!!!
Wel leuk om dat soort berichten te schrijven lijkt me!!
Hebben ze geen kunst-redacteur nodig MaJo?![]()
Of op een dak, 9 meter boven de grondquote:Op maandag 19 januari 2009 15:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wees blij dat je met de auto was. Heb je gezien hoe hard het waait? Je zal maar op de fiets zitten
Ik neem aan dat het op de 2e foto die gast links is? Dat was me niet duidelijkquote:Op maandag 19 januari 2009 17:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja bizar he
Nee we doen niets met kunst helaas
Toch altijd wel fijnquote:Op maandag 19 januari 2009 17:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Of op een dak, 9 meter boven de grond
Maar ik ben er niet afgewaaid
Yepquote:Op maandag 19 januari 2009 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het op de 2e foto die gast links is? Dat was me niet duidelijk
Ja preciesquote:Op maandag 19 januari 2009 17:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yepdat staat ook nergens maar die ander lijkt wel verdacht veel op die fitnessinstructeur
ja dat vond ik ookquote:Op maandag 19 januari 2009 17:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja precies
Maar je verwacht dat ze op dezelfde plek in de foto staan
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja dat vond ik ookMaar ik ga er vanuit dat onze lezers zelf na kunnen denken
Interessant... kan je een link PM'en zodat ik kan rondkijken?quote:Op maandag 19 januari 2009 00:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
je hebt gewoon 1 goeie keus. Bij mij op mn werk kopen
Ja maar soms konden dingen toch sneller zijn met hogere latencies, dat vind ik vreemd. Oh en die stepping snap ik ook niet.quote:[..]
Hoe lager hoe beter. En hoe duurder dus ook over het algemeen.
Je processor spreekt op een gegeven moment het werkgeheugen aan, en dat geheugen heeft een bepaalde hoeveelheid tijd nodig om terug te kunnen communiceren. Die latency moet zo laag mogelijk zijn.
Daarom is het ook beter als de geheugen controller op de cpu zit qua latency volgens mij.
Omschrijving 2quote:[..]
Falcon punch?
De donkey punch ken ik nog wel, maar de falcon punch zegt mij niks helaas.
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
komt er een bar in de kamer?
Hee, gezellig. Wanneer heb jij geen tijd?quote:Op maandag 19 januari 2009 00:59 schreef Whiteguy het volgende:
zeg hee. hoe is het?
zullen wij een keertje samen niet naar de kroeg gaan?
Ik ook.quote:
Jawel. Ik heb tot 7 uur op de uni gezeten en mijn spul afgemaakt zodat ik hier de hele avond kan Fokken!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vanavond de niet FOK avond?
Wellicht. Maar ik ga eerst "24 Uur met..." kijken met Marijke van Helwegen.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vanavond de niet FOK avond?
Zo kom je nooit aan de man Wycquote:Op maandag 19 januari 2009 20:22 schreef wyccie het volgende:
Hee, gezellig. Wanneer heb jij geen tijd?![]()
Denk niet dat dat gaat helpen Wycquote:Op maandag 19 januari 2009 20:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Da's helemaal waar.
Dan ga ik nu maar voor de tv hangen.
Niet?quote:
Neequote:
Ik vond het wel een leuke aflevering want ze werd steeds minder eng.quote:Nem en MM, succes met dat programma. Ik zie dat Marijke nu nog meer aan haar hoofd heeft gedaan. Ik durf niet langer meer naar haar te kijken.![]()
Ik zap naar RTL4 voor CSI, en wacht op mijn pizza die aan het garen is in de oven.
Je bent me net voorquote:Op maandag 19 januari 2009 21:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar wij wel hoe het met jou gaat
Ik liep laatst langs een lokaal dat de hele middag in gebruik was voor intake, selectie of hoe ze het ook maar noemden. Zat jij daar bij?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:35 schreef Nesle het volgende:
Lang niet geweest hier, mijn leven is erg hectisch op het moment, op allerlei vlakken, daarom hier even niet gepost.
Maar hier gaat altijd alles goed dus hoef vast niet te vragen hoe het hier gaat
Grappig, ik heb net nog een stuk gelezen over Marsrepenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:02 schreef Etcetera het volgende:
Veronica Mars' laatste afleveringen van seizoen 2
Allemaal in een dag? Dan is ze druk bezig geweest!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:10 schreef B.ertha het volgende:
Mijn moeder is in een sloop-bui
Mijn snoeppot met sneeuwman erop, 2 van die glazen spaghetti-voorraadpotten, mijn hakker voor uien, olijven e.d. allemaal kapot en nu mist mijn tweekops theepot ook al een hoek
Mooi zoquote:maar ondanks dat en ondanks het feit dat leren me echt niet lukt, ben ik best vrolijkEindelijk, ik was zo moe vandaag..
zoiets:quote:Op maandag 19 januari 2009 22:12 schreef wyccie het volgende:
Wat is een hakker voor uien en olijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |