Ik ga eerst koffiemelk halen.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks
Als je je verveelt: kijk of je nog meer artikelen van me kan vinden
Hey Majoquote:
Ziet er puik uit Nem and I love your oven/gasfornuisquote:
Ja gaat superquote:Op maandag 19 januari 2009 14:19 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hey MajoGaat goed meis
ik zie/lees met jou ook?
Dus je bent nu een NU schrijver? Ben trots op je
Thanksquote:Op maandag 19 januari 2009 14:19 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ziet er puik uit Nem and I love your oven/gasfornuis![]()
Trouwens, Nu heeft een goede zoekfunctie dus zo moeilijk is dat nietquote:Op maandag 19 januari 2009 14:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks
Als je je verveelt: kijk of je nog meer artikelen van me kan vinden
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja gaat superOok alles met je meisie?
Yep werk bij NUBevalt heel goed
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:34 schreef BwennieBren het volgende:
[..]die heeft een jaar sabbatical van school
en ze gaat het huis uit
![]()
Ik kan zo moeilijk loslaten maar het moet, ze is al 20 jaar bijna.
Ik ga nu heel goed opletten bij de stukjes die ik lees bij NU of ik jou naam erbij zie staan
Ik was gisteren bij BCC en toen zag ik hem ook, niet zo duur idd maar toch een aankoop als je helemaal blut bentquote:Op maandag 19 januari 2009 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Thanks
Dat roept echt iedereen trouwens over dat fornuis
Vorige keer hadden we er ook zo ééntje dus we zijn het gewend.
Je hoeft er overigens niet rijk voor te zijn. Maar het is een stuk breder dan een standaard fornuis dus je moet
er wel de ruimte voor hebben
Nee joh, ben toch al een oud wijfquote:Op maandag 19 januari 2009 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik dacht echt dat jij nog een jonkie had?
Ik denk dan dat het komt door je oude avatar. Daar stond je met een kleintje op toch?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nee joh, ben toch al een oud wijfze wordt februari alweer 20 jaar. Time flies.....
ja een klein chineesjequote:Op maandag 19 januari 2009 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dan dat het komt door je oude avatar. Daar stond je met een kleintje op toch?
Ik hoop het ooit. Lekker mijn kleinkind vetmesten met hartige lekkernijenquote:Op maandag 19 januari 2009 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
Wordt jij nou zo'n echte ouderwetse kookoma?
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:52 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik hoop het ooit. Lekker mijn kleinkind vetmesten met hartige lekkernijen
Nee hoor, grapje. Maxje is ook niet dik
Maar ik hou graag vreetfeestjes thuis met lekkere amuses, tapas en veel drank.
Nah, ik hoop het wel ooit maar niet nu. Ze heeft een vriendin nu, ze houdt van alle kanten namelijk. Meer keuzes zegt ze.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dus het zit er wel aan te komen, dat oma worden?
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nah, ik hoop het wel ooit maar niet nu. Ze heeft een vriendin nu, ze houdt van alle kanten namelijk. Meer keuzes zegt ze.Ze willen eerst nog hun HBO doen en dan werken en dan ooit misschien een donor zoeken
Daarom tijd zat toch?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Hehe ja eerst school afmaken is inderdaad wel handig
Ah goed om te horenquote:Op maandag 19 januari 2009 14:34 schreef BwennieBren het volgende:
[..]die heeft een jaar sabbatical van school
en ze gaat het huis uit
![]()
Ik kan zo moeilijk loslaten maar het moet, ze is al 20 jaar bijna.
Ik ga nu heel goed opletten bij de stukjes die ik lees bij NU of ik jou naam erbij zie staan
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben voor niks naar het ziekenhuis gereden
Ik zou de kersverse moeder weer op gaan halen van dr kindje, blijkt ze zelf al met de bus naar huis te zijn gegaan
Ja lach maar...quote:
aai over de bol en je mag een kop thee nemen.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja lach maar...het ziekenhuis is helemaal aan de andere kant van de stad, dus zonde van de autorit, en bovendien was het hartstikke koud in de auto dus had ik helemaal bevroren vingers toen ik aankwam, heb ik een heel eind door de regen van de parkeerplaats naar de ingang moeten lopen + terug, en was ook nog eens mn parkeerplek bij huis ingepikt toen ik terugkwam
Het was vandaag he, die stomste dag van het jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |