Als ik haar ogen zie vraag ik me alleen maar af hoe vaak ze lijntjes weg aan het werken is, die ogen zien er echt nooit meer nuchter uitquote:Op zondag 18 januari 2009 20:58 schreef Michellee het volgende:
Pamela Anderson ziet er tegenwoordig echt vreselijk uit!
Die lijkt ook aardig jaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:57 schreef lady-wrb het volgende:
je bedoelt vast janice van de muppet band
[ afbeelding ]
Ja! Volgens mij is dat dat paard dat ik bedoelde!quote:Op zondag 18 januari 2009 17:58 schreef MaLo het volgende:Lijkt ze hierop, het paard dat jij bedoelt?
ze is van 17 februari 1981 dus reken maar uitquote:Op zondag 18 januari 2009 21:35 schreef Treezz het volgende:
Paris hilton (ogen)
[ afbeelding ]
Hoe oud is paris tegenwoordig?
IEUW!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:53 schreef SEMTEX het volgende:
Je bent de banner vergeten
OT: Madonna moet eens een lekkere hamburger eten...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:35 schreef Vivi het volgende:
Oh my...laat d'r alsjeblieft een mooi klassiek mantelpakje aantrekken oid, en documentaires gaan maken. In een heel ver land.
Ik dacht dat het Oprah was!quote:
Het zou ook zo Beyonce kunnen zijn die 10 kg is aangekomen!quote:
Ik zag haar gisteren voorbij komen bij The Hillsquote:Op maandag 19 januari 2009 16:56 schreef Mylene het volgende:
Lady Gaga ziet er ook niet uit in het echt.
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:56 schreef Nuna het volgende:
Euh? Enlighten me? Wie is dat?
bronquote:Joanne Stefani Germanotta[4] (born March 20, 1986), best known by her stage name Lady GaGa, is an American singer-songwriter and musician. Born in Yonkers, New York, to an Italian family, GaGa is known for work in the electronica genre. She has been influenced by rockers such as David Bowie and Queen as well as '80s dance-pop such as Madonna and Michael Jackson. She grew up in Manhattan, where she attended private school at Convent of the Sacred Heart and later studied at New York University's Tisch School of the Arts. At age 20, she began working for Interscope Records as a songwriter, penning songs for pop acts such as the Pussycat Dolls.[5]
Pokerface is wel een lekker plaatje. Wel heel erg gay.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag haar gisteren voorbij komen bij The Hills.
Wat een enge heks.
Ze zingt. Of zoiets.
Nu snap ik wel waarom ze altijd van die grote zonnebrillen draagtquote:
Ik zag laatst een een pica van haar en dacht dat het een fotosoep was. Dus niet. Anorexia , kan toch niet missen? Zalmdieet FTW.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:07 schreef Samson het volgende:
Hadden we deze al? Het is een echt madonna bash topic geworden onderhand![]()
[ afbeelding ]
Vertel!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:44 schreef KinkyGiraf het volgende:
Madonna lijkt me echt het ultieme kutwijf2
Echt zo'n dominatrix die ieders leven wil beheersen en geen tegenspraak duldt
Sinds ze Daphne Bunskoek zo kleineerde (en dit vast geen op zichzelf staand incident was) heb ik echt een gruwelijke hekel aan dit arrogante excuus voor een vrouw!
offtopic: lijkt wel wat op haar vorige plaat maar klinkt niet gekquote:Op maandag 19 januari 2009 17:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
Pokerface is wel een lekker plaatje. Wel heel erg gay.
Misschien kan Pammie gaan samenwonen met Maddiequote:Op maandag 19 januari 2009 21:38 schreef KinkyGiraf het volgende:
Pamela heeft de bikini van haar barbie aangedaan
nou, prachtig hoor madonna, chapeauquote:Op maandag 19 januari 2009 19:05 schreef supkaa het volgende:
[..]
Nu snap ik wel waarom ze altijd van die grote zonnebrillen draagt
En zelfs voor Madonna bestaat te strakke kleding
[ afbeelding ]
En inderdaad, trek gewoon een mantelpakje aan ofzoiets
Wat zij zegt, wanneer heeft ze Daphne Bunskoek uberhaupt gesprokenquote:
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:59 schreef rena het volgende:
[..]
Wat zij zegt, wanneer heeft ze Daphne Bunskoek uberhaupt gesproken?
quote:
Verbaast me niks, ze is weer echt een bonestaak de laatste tijd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:43 schreef rena het volgende:
Lindsay Lohan
[ afbeelding ]
Ze heeft sneeuw in haar neus
Of een ondersteunend kipfiletje.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:07 schreef Ireentje het volgende:
Dat lijkt me een huidskleurige bh die er bovenuit steekt
Niet alleen die handjes lijken hetzelfde; die hoofden ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:09 schreef weathergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Handje van Angelina is zelfs nog enger dan dat van ET... brrrr
Oh das wel treurigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:57 schreef Raantje het volgende:
Vooruit, nog eentje dan: Fran..
[ afbeelding ]
Ik wacht nog steeds op het moment dat iemand zegt dat dit een grote grap is, die rap van hem was echt ernstigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is vast de presentatie van de nieuwe film van "the mummy returns"quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:47 schreef Mylene het volgende:
Deze mevrouw is ook hier voorbij gekomen. De advocaten van Donatella hebben contact opgenomen met X17 om te zeggen dat de mevrouw op de foto Donatella niet is. X17 hebben op hun beurt sorry voor het ongemak gezegd.
[ afbeelding ]
Ze lijkt daar minstens 50, joh! Net een uitgedroogde pruim.quote:
Klopt, met make-up is ze al niet geweldig, maar zonder is ze zelfs engquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb bridget altijd een ugly bitch gevonden.
Op de een of andere manier geeft dit me een jaren '80 gevoelquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:31 schreef Enfermera het volgende:
*tromgeroffel*
[ afbeelding ]
Yup, Kanye West met een mat in z'n nek.![]()
Sigourney Beaver?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:01 schreef static het volgende:
Sigourney Weaver laat per ongeluk iets teveel zien.
[ afbeelding ]
Heet dat programma niet The View?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:01 schreef static het volgende:
Sigourney Weaver laat per ongeluk iets teveel zien.
[ afbeelding ]
Ik vind Lindsay Lohan best leuk uitzien hier.... gewoon mooi dunquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:05 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Lindsay Lohan en Saman
't is maar dat je weet dat Saman een meisje is, want anders
*proest*quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:41 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heet dat programma niet The View?
Idd!! En dan vooral op die dominee uit Coming to America!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:29 schreef SEMTEX het volgende:
Kanye lijkt net op Arsenio Hall in de jaren 80
Hier ook?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:26 schreef MisterO het volgende:
Ik vind Lindsay Lohan best leuk uitzien hier.... gewoon mooi dun
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:41 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heet dat programma niet The View?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:12 schreef Felixa het volgende:
Dank je, Rena! Ik stikte bijna in een advocaattoffee!
Jeetje, bijna onherkenbaar met die bril en die "schreeuw".quote:
JAAAAAAAA....dat is het, ik kon er al niet opkomenquote:Op zondag 25 januari 2009 11:48 schreef Ephemera het volgende:
Ik zie het:
Ze heeft een Michael Jackson-neus en Michael Jackson-wangen
"Wat aangekomen"??? Zeg maar 20 kilo of zo!quote:Op maandag 26 januari 2009 13:03 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Jess een schatje en ze is natuurlijk mooi, maar [eufemistisch] ze lijkt toch wel wat aangekomen...[/eufemistisch].
[ afbeelding ]
kweetniet of dat zo lijkt maar t ziet eruit alsof t best erg laag hangt..quote:Op maandag 26 januari 2009 14:46 schreef Kings het volgende:
Katie Holmes gaat voor het feministische BH-loze statement!
[ afbeelding ]
Hier zie je het ook wel erg goedquote:Op maandag 26 januari 2009 18:18 schreef DarkElf het volgende:
tis idd best een groot verschil bij Jessica
daisy duke 2005
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
En toch zie ik dat liever dan zo'n zak met botten als Kate Cruise of LiLo.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:18 schreef DarkElf het volgende:
tis idd best een groot verschil bij Jessica
daisy duke 2005
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
oh ik ook hoor! alleen dan liever in flatteuzere kledingquote:Op maandag 26 januari 2009 22:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
En toch zie ik dat liever dan zo'n zak met botten als Kate Cruise of LiLo.
Zoals wijquote:Op maandag 26 januari 2009 22:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ik ook hoor! alleen dan liever in flatteuzere kleding
Nou ja, er naar kunnen strévenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
Zijn een hoop mensen die veel van ons kunnen leren
Ze zou er in een leuk jurkje prima uitzien met een wat voller figuur, ja!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ik ook hoor! alleen dan liever in flatteuzere kleding
Wat is er gebeurd? En waarom deze moeilijk te onthouden nieuwe naam?quote:
Gedaan en ben Flap-du-om, Flappe-du-pomme!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Maar Flappe-du-Pomme gaat ook goed hoor, zeg het maar eens 10x hardop. Nee serieus, doen.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gedaan en ben Flap-du-om, Flappe-du-pomme!
Ik vind het geen verbetering eerlijk gezegd, Appelflap is zo'n sloom woordquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik was het beu met het imago te leven dat ik een Sletterige SM-vrouw met latexpakje zou zijn...
maar dat imago kan goed alleen in mijn hoofd zitten
Maar Flappe-du-Pomme gaat ook goed hoor, zeg het maar eens 10x hardop. Nee serieus, doen.
Daarom heb ik hem ook gefrancoliseerd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:24 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik vind het geen verbetering eerlijk gezegd, Appelflap is zo'n sloom woord
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja, van sletterig leer pakje naar aandachtshoer... Tis maar wat je fijner vind.
Nou dit is toch ook niet mooi hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:03 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik op die leeftijd nog zo'n lichaam heb ipv. bier figuur.
Daar kan ik maar één ding op angwoorden.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:31 schreef Gwywen het volgende:
Beetje oerlate reactie (ik was #69 nog aan het bekijken) en tevens TVP
[..]
Daar kan ik maar één ding op angwoorden.![]()
[ afbeelding ]
Zelfs na deze foto's al tig keer in dit topic te hebben zien staan, blijf je twijfelen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jessica Simpson is wel es lekkerder geweest. Je twijfelt bijna of ze 't echt wel is.
Mwoah, dit is wel het ene uiterste met het andere vergelijken hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:03 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik op die leeftijd nog zo'n lichaam heb ipv. bier figuur.
Dat maakt 't mss een stuk erger idd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:38 schreef CarOnline het volgende:
Ik vind haar figuur absoluut niet lelijk, maar oeh die riem, die broek!
Hoe krijg je het voor elkaar
De snit van het topje maakt het er ook niet beter opquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:38 schreef CarOnline het volgende:
Ik vind haar figuur absoluut niet lelijk, maar oeh die riem, die broek!
Hoe krijg je het voor elkaar
En zo is het maar net....quote:Ashlee Simpson verdedigt zus Jessica
Uitgegeven: 28 januari 2009 11:42
Laatst gewijzigd: 28 januari 2009 15:49
AMSTERDAM - Ashlee Simpson vindt het belachelijk dat media wereldwijd aandacht hebben besteed aan het toegenomen gewicht van haar zus Jessica.
Jessica Simpson's extra kilo's
Dat schrijft de 24-jarige zangeres, die onlangs moeder werd van zoontje Bronx, op haar weblog.
"Ik vind de berichten over het gewicht van mijn zus walgelijk."
Eerder deze week verschenen foto's van een optreden dat Jessica afgelopen weekeinde gaf tijdens een evenement van een radiostation in Florida.
Op de plaatjes was duidelijk te zien dat de 28-jarige blondine de laatste tijd wat kilo's is aangekomen. Dit resulteerde in koppen als 'De nieuwe vette look van Jessica Simpson'.
Standaard
Ashlee Simpson begrijpt niets van de kritiek. "Vrouwen komen in alle vormen en maten. En er zou geen andere standaard moeten gelden alleen omdat je bekend bent", vindt ze.
"Hoe kunnen tienermeisjes respect en liefde voor zichzelf opbouwen in een omgeving waarin een maatje 36 al voor kritiek zorgt? Kunnen we ons nu alsjeblieft richten op de dingen die er echt toe doen?"
Ondertussen heeft ze zelf wel haar neus laten versleutelen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:55 schreef kvd het volgende:
okee, ik heb de eerste foto's van Jessica geplaatst, het krijgt nu een verbaal vervolg van zus Ashlee
[..]
En zo is het maar net....
...maar dan blijft deze alsnog wel grappig....
[ afbeelding ]
Ik wou net zeggenquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ondertussen heeft ze zelf wel haar neus laten versleutelen.
Is dat nou Ronald McDonald op de bank?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:55 schreef kvd het volgende:
...maar dan blijft deze alsnog wel grappig....
[ afbeelding ]
Ze is net bevallen dus denk dat zij nu ook niet in topvorm is...quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:21 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen![]()
Verder vind ik dat Ashlee wel gelijk heeft hoor, maar zij heeft nu niet bepaald recht van spreken.
Oeps, vergeten erbij te zetten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:34 schreef Vivi het volgende:
Wiesda?
ja....quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:53 schreef Felixa het volgende:
[..]
Is dat nou Ronald McDonald op de bank?
Hahaha, jaaa! Nu je het zegt! Maakt het nog grappiger..quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:53 schreef Felixa het volgende:
Is dat nou Ronald McDonald op de bank?
ow.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:32 schreef weathergirl het volgende:
Scroll eens even een klein stukje terug MisterO...
Dat was juist de hele grap, D'oh!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:49 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hahaha, jaaa! Nu je het zegt! Maakt het nog grappiger..
Dat ís de grap toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:49 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hahaha, jaaa! Nu je het zegt! Maakt het nog grappiger..
Waarom? Die is al een ziljoen keer geplaatst.quote:
is dat echt??quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:27 schreef Malahide het volgende:
Ex-Sugababe Mutya Buena
[ afbeelding ]
Volgensmij wordt Paris over 20/30 jaar net zo lelijk als Donatella Versace en gaat ze ook zwichten voor de botox.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:39 schreef supkaa het volgende:
[..]
is dat echt??![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft Paris wat aan d'r lippen laten doen
De hoek waaruit de foto is genomen is niet erg voordelig, maar ik denk niet dat het geshopt is. Ze was al niet meer de slankste, maar komt nu net uit het Celebrity Big Brother huis waar ze twee weken chips heeft zitten eten op de bankquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:34 schreef Michellee het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af....is het geen photshop?
Binnenkort staat ze in de Playboy. Hoera.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:00 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en hoe dat mens die d'r lippen teveel botox erin heeft gedaan Lisa Renna
Paris kan wel een vette bek gebruiken zo te zien.quote:
Om mij heen zijn nogal wat mensen zwanger, geloof me, dit is gewoon dik.... niet zwangerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:43 schreef kvd het volgende:
zou ze misschien gewoon zwangert zijn?
Niet iedereen is op dezelfde manier zwanger, alle buiken zien er anders uit, elk lichaam reageert anders. Als voorbeeld...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:03 schreef Samson het volgende:
[..]
Om mij heen zijn nogal wat mensen zwanger, geloof me, dit is gewoon dik.... niet zwanger
....dan zou het toch zo maar kunnen dat ze wel zwanger is.quote:Jessica Simpson Is….
Filed under: Exclusives! > Baby Blabber > Jessica Simpson
She couldn't let Asslee hog the baby spotlight!
Sources reveal exclusively to PerezHilton.com that Jessica Simpson and her boyfriend, Dallas Cowboys quarterback Tony Romo, are "actively trying" to have a child of their own.
"I wouldn't be surprised if Jess makes an announcement that she's pregnant very very soon," a Simpson insider tells us.
Poppa Joe's already plotting all the money he'll make selling baby pics and - a wedding too!
Staat die ooit wel eens niet onflatteus op de foto?quote:
He bah, dat was toch die geile tuinman in Desperate Housewife's??quote:Op maandag 2 februari 2009 21:21 schreef Kings het volgende:
Jesse Metcalf met manbooooobs
[ afbeelding ]
Daar gaat m'n fantasie.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:17 schreef Jetje86 het volgende:
[..]
He bah, dat was toch die geile tuinman in Desperate Housewife's??
hij is niet sexy meer!! neeeeeeeequote:Op maandag 2 februari 2009 21:21 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:21 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft een grotere cupmaat dan ik heb....quote:Op maandag 2 februari 2009 21:21 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Die lijkt me vrij oud.. aangezien ze vorige week nog erg strak in de bikini om huppeldequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Britney en de driedubbele cheeseburgerkin
[ afbeelding ]
Bekijk jouw eigen reactie eens in die context.quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:59 schreef Slander het volgende:
Wat een kutreeks. Klootjesvolk dat andere/ bekende mensen nodig heeft om zo hun eigen zelfbeeld op te krikken. I pity you.
Gezien je postgeschiedenis mag jij het leven wel eens positiever bekijken dan alleen klagen in klaagbaak.quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:59 schreef Slander het volgende:
Wat een kutreeks. Klootjesvolk dat andere/ bekende mensen nodig heeft om zo hun eigen zelfbeeld op te krikken. I pity you.
Het is van een paar dagen geleden, ik denk dat haar onderkin is blijven hangen, aangezien ze van de voorkant zeker wel goed uitzagquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:11 schreef Grimm het volgende:
[..]
Die lijkt me vrij oud.. aangezien ze vorige week nog erg strak in de bikini om huppelde
Oh man, bij het zien van die foto krijg ik ook ineens zin in lekker weer, zonnetje...quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is van een paar dagen geleden, ik denk dat haar onderkin is blijven hangen, aangezien ze van de voorkant zeker wel goed uitzag![]()
[ afbeelding ]
Ik krijg zin in zo'n frappuccino van Starbucks die ze in haar hand heeft.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh man, bij het zien van die foto krijg ik ook ineens zin in lekker weer, zonnetje...
Ze wil haar lichaam showen natuurlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:08 schreef Harajuku. het volgende:
Zo warm is het daar niet als ik naar haar schoenen kijk
Vorst aan de grond, maar verder ziet het er lekker uit.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:08 schreef Harajuku. het volgende:
Zo warm is het daar niet als ik naar haar schoenen kijk
Ik vind 'm nog steeds sexyquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:55 schreef rena het volgende:
Het is voor een film, maar hij is wel onflatteus![]()
[ afbeelding ]
Orlando Bloom
Orlieeeeeequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:55 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Orlando Bloom
Ja!quote:
Wat een engerd zegquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Al met al een potsierlijk tafereeltje, de stokoude Ronnie Wood met zijn 'vriendin' van minimaal een halve eeuw jonger. Heeft ie ook nog eens haar Uggs geleend...
[ afbeelding ]
Hij zal wel een heel mooi kapitaaltje karakter hebben ...quote:
Sowieso ziet iedereen met Uggs er onflatteus uit.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Al met al een potsierlijk tafereeltje, de stokoude Ronnie Wood met zijn 'vriendin' van minimaal een halve eeuw jonger. Heeft ie ook nog eens haar Uggs geleend...
[ afbeelding ]
Een £75,000,000 karakter, bíjna priceless dus.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij zal wel een heel mooi kapitaaltje karakter hebben ...
Gelukkig doen ze er werkelijk alles aan om er zo lang mogelijk goed uit te blijven zienquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Al met al een potsierlijk tafereeltje, de stokoude Ronnie Wood met zijn 'vriendin' van minimaal een halve eeuw 41 jaar jonger. Heeft ie ook nog eens haar Uggs geleend...
[ afbeelding ]
Ze wil hier toch echt wat zeggen, maar de botox blijft plakken....quote:
Lekker heurrrquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:55 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Orlando Bloom
je zal dat als 20-jarige maar iedere avond maar bovenop je krijgenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Al met al een potsierlijk tafereeltje, de stokoude Ronnie Wood met zijn 'vriendin' van minimaal een halve eeuw 41 jaar jonger. Heeft ie ook nog eens haar Uggs geleend...
[ afbeelding ]
Dan nog, sexy is anders.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Raar dat die foto van Brad Pitt in de openingspost staat, dat is gewoon een foto van zijn nieuwste film waarin hij ook als bejaarde en oude man speelt
Je zal haar maar als 1028-jarige iedere avond bovenop je krijgenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je zal dat als 20-jarige maar iedere avond maar bovenop je krijgen
![]()
![]()
Ik ken hem ook niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:52 schreef kvd het volgende:
[..]
ligt het aan mij dat ik die man niet ken? Wie is dit?
Ze kan zo in de nieuwe zombiefilm van George Romero spelen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:16 schreef Prisonbreaker het volgende:
http://bp2.blogger.com/_g(...)+Miami+Beach+(7).JPG
Beetje een fleshlight mondje?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:18 schreef rena het volgende:
Angelina, ik herkende haar amperFotograaf had wat minder van onderen moeten fotograferen.
[ afbeelding ]
Wat moet jij op de site ultimate-rihanna.comquote:
Daar ben ik moderatorquote:Op zondag 8 februari 2009 10:45 schreef rena het volgende:
[..]
Wat moet jij op de site ultimate-rihanna.com?
[ afbeelding ]
Ryan Gosling stalkt een hond.
quote:
Maar dan nog, wat de hell is er onflatteus aan die foto? Dat ze een beetje mollig is?quote:Op zondag 8 februari 2009 20:18 schreef Enfermera het volgende:
Volgensmij is dat ....Kelly Clarkson.
Am I right?I hope not.
Kan 'ie lang zoekenquote:Op zondag 8 februari 2009 20:33 schreef Prisonbreaker het volgende:
[..]
lol, zie die kerel links naar haar borsten zoeken
Toch welquote:Op zondag 8 februari 2009 20:18 schreef Enfermera het volgende:
Volgensmij is dat ....Kelly Clarkson.
Am I right?I hope not.
Vergeleken met dit vind ik het toch best onflatteus:quote:Op zondag 8 februari 2009 20:39 schreef rena het volgende:
[..]
Maar dan nog, wat de hell is er onflatteus aan die foto? Dat ze een beetje mollig is?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:31 schreef Gwywen het volgende:
Beetje oerlate reactie (ik was #69 nog aan het bekijken) en tevens TVP
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |