Binnenkort staat ze in de Playboy. Hoera.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:00 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en hoe dat mens die d'r lippen teveel botox erin heeft gedaan Lisa Renna
Paris kan wel een vette bek gebruiken zo te zien.quote:
Om mij heen zijn nogal wat mensen zwanger, geloof me, dit is gewoon dik.... niet zwangerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:43 schreef kvd het volgende:
zou ze misschien gewoon zwangert zijn?
Niet iedereen is op dezelfde manier zwanger, alle buiken zien er anders uit, elk lichaam reageert anders. Als voorbeeld...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:03 schreef Samson het volgende:
[..]
Om mij heen zijn nogal wat mensen zwanger, geloof me, dit is gewoon dik.... niet zwanger
....dan zou het toch zo maar kunnen dat ze wel zwanger is.quote:Jessica Simpson Is….
Filed under: Exclusives! > Baby Blabber > Jessica Simpson
She couldn't let Asslee hog the baby spotlight!
Sources reveal exclusively to PerezHilton.com that Jessica Simpson and her boyfriend, Dallas Cowboys quarterback Tony Romo, are "actively trying" to have a child of their own.
"I wouldn't be surprised if Jess makes an announcement that she's pregnant very very soon," a Simpson insider tells us.
Poppa Joe's already plotting all the money he'll make selling baby pics and - a wedding too!
Staat die ooit wel eens niet onflatteus op de foto?quote:
He bah, dat was toch die geile tuinman in Desperate Housewife's??quote:Op maandag 2 februari 2009 21:21 schreef Kings het volgende:
Jesse Metcalf met manbooooobs
[ afbeelding ]
Daar gaat m'n fantasie.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:17 schreef Jetje86 het volgende:
[..]
He bah, dat was toch die geile tuinman in Desperate Housewife's??
hij is niet sexy meer!! neeeeeeeequote:Op maandag 2 februari 2009 21:21 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:21 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft een grotere cupmaat dan ik heb....quote:Op maandag 2 februari 2009 21:21 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Die lijkt me vrij oud.. aangezien ze vorige week nog erg strak in de bikini om huppeldequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Britney en de driedubbele cheeseburgerkin
[ afbeelding ]
Bekijk jouw eigen reactie eens in die context.quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:59 schreef Slander het volgende:
Wat een kutreeks. Klootjesvolk dat andere/ bekende mensen nodig heeft om zo hun eigen zelfbeeld op te krikken. I pity you.
Gezien je postgeschiedenis mag jij het leven wel eens positiever bekijken dan alleen klagen in klaagbaak.quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:59 schreef Slander het volgende:
Wat een kutreeks. Klootjesvolk dat andere/ bekende mensen nodig heeft om zo hun eigen zelfbeeld op te krikken. I pity you.
Het is van een paar dagen geleden, ik denk dat haar onderkin is blijven hangen, aangezien ze van de voorkant zeker wel goed uitzagquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:11 schreef Grimm het volgende:
[..]
Die lijkt me vrij oud.. aangezien ze vorige week nog erg strak in de bikini om huppelde
Oh man, bij het zien van die foto krijg ik ook ineens zin in lekker weer, zonnetje...quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is van een paar dagen geleden, ik denk dat haar onderkin is blijven hangen, aangezien ze van de voorkant zeker wel goed uitzag![]()
[ afbeelding ]
Ik krijg zin in zo'n frappuccino van Starbucks die ze in haar hand heeft.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh man, bij het zien van die foto krijg ik ook ineens zin in lekker weer, zonnetje...
Ze wil haar lichaam showen natuurlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:08 schreef Harajuku. het volgende:
Zo warm is het daar niet als ik naar haar schoenen kijk
Vorst aan de grond, maar verder ziet het er lekker uit.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:08 schreef Harajuku. het volgende:
Zo warm is het daar niet als ik naar haar schoenen kijk
Ik vind 'm nog steeds sexyquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:55 schreef rena het volgende:
Het is voor een film, maar hij is wel onflatteus![]()
[ afbeelding ]
Orlando Bloom
Orlieeeeeequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:55 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Orlando Bloom
Ja!quote:
Wat een engerd zegquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Al met al een potsierlijk tafereeltje, de stokoude Ronnie Wood met zijn 'vriendin' van minimaal een halve eeuw jonger. Heeft ie ook nog eens haar Uggs geleend...
[ afbeelding ]
Hij zal wel een heel mooi kapitaaltje karakter hebben ...quote:
Sowieso ziet iedereen met Uggs er onflatteus uit.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Al met al een potsierlijk tafereeltje, de stokoude Ronnie Wood met zijn 'vriendin' van minimaal een halve eeuw jonger. Heeft ie ook nog eens haar Uggs geleend...
[ afbeelding ]
Een £75,000,000 karakter, bíjna priceless dus.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij zal wel een heel mooi kapitaaltje karakter hebben ...
Gelukkig doen ze er werkelijk alles aan om er zo lang mogelijk goed uit te blijven zienquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Al met al een potsierlijk tafereeltje, de stokoude Ronnie Wood met zijn 'vriendin' van minimaal een halve eeuw 41 jaar jonger. Heeft ie ook nog eens haar Uggs geleend...
[ afbeelding ]
Ze wil hier toch echt wat zeggen, maar de botox blijft plakken....quote:
Lekker heurrrquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:55 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Orlando Bloom
je zal dat als 20-jarige maar iedere avond maar bovenop je krijgenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Al met al een potsierlijk tafereeltje, de stokoude Ronnie Wood met zijn 'vriendin' van minimaal een halve eeuw 41 jaar jonger. Heeft ie ook nog eens haar Uggs geleend...
[ afbeelding ]
Dan nog, sexy is anders.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Raar dat die foto van Brad Pitt in de openingspost staat, dat is gewoon een foto van zijn nieuwste film waarin hij ook als bejaarde en oude man speelt
Je zal haar maar als 1028-jarige iedere avond bovenop je krijgenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je zal dat als 20-jarige maar iedere avond maar bovenop je krijgen
![]()
![]()
Ik ken hem ook niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:52 schreef kvd het volgende:
[..]
ligt het aan mij dat ik die man niet ken? Wie is dit?
Ze kan zo in de nieuwe zombiefilm van George Romero spelen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:16 schreef Prisonbreaker het volgende:
http://bp2.blogger.com/_g(...)+Miami+Beach+(7).JPG
Beetje een fleshlight mondje?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:18 schreef rena het volgende:
Angelina, ik herkende haar amperFotograaf had wat minder van onderen moeten fotograferen.
[ afbeelding ]
Wat moet jij op de site ultimate-rihanna.comquote:
Daar ben ik moderatorquote:Op zondag 8 februari 2009 10:45 schreef rena het volgende:
[..]
Wat moet jij op de site ultimate-rihanna.com?
[ afbeelding ]
Ryan Gosling stalkt een hond.
quote:
Maar dan nog, wat de hell is er onflatteus aan die foto? Dat ze een beetje mollig is?quote:Op zondag 8 februari 2009 20:18 schreef Enfermera het volgende:
Volgensmij is dat ....Kelly Clarkson.
Am I right?I hope not.
Kan 'ie lang zoekenquote:Op zondag 8 februari 2009 20:33 schreef Prisonbreaker het volgende:
[..]
lol, zie die kerel links naar haar borsten zoeken
Toch welquote:Op zondag 8 februari 2009 20:18 schreef Enfermera het volgende:
Volgensmij is dat ....Kelly Clarkson.
Am I right?I hope not.
Vergeleken met dit vind ik het toch best onflatteus:quote:Op zondag 8 februari 2009 20:39 schreef rena het volgende:
[..]
Maar dan nog, wat de hell is er onflatteus aan die foto? Dat ze een beetje mollig is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |