hij is niet sexy meer!! neeeeeeeequote:Op maandag 2 februari 2009 21:21 schreef Kings het volgende:
Jesse Metcalf met manbooooobs
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:21 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft een grotere cupmaat dan ik heb....quote:Op maandag 2 februari 2009 21:21 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Die lijkt me vrij oud.. aangezien ze vorige week nog erg strak in de bikini om huppeldequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Britney en de driedubbele cheeseburgerkin
[ afbeelding ]
Bekijk jouw eigen reactie eens in die context.quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:59 schreef Slander het volgende:
Wat een kutreeks. Klootjesvolk dat andere/ bekende mensen nodig heeft om zo hun eigen zelfbeeld op te krikken. I pity you.
Gezien je postgeschiedenis mag jij het leven wel eens positiever bekijken dan alleen klagen in klaagbaak.quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:59 schreef Slander het volgende:
Wat een kutreeks. Klootjesvolk dat andere/ bekende mensen nodig heeft om zo hun eigen zelfbeeld op te krikken. I pity you.
Het is van een paar dagen geleden, ik denk dat haar onderkin is blijven hangen, aangezien ze van de voorkant zeker wel goed uitzagquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:11 schreef Grimm het volgende:
[..]
Die lijkt me vrij oud.. aangezien ze vorige week nog erg strak in de bikini om huppelde
Oh man, bij het zien van die foto krijg ik ook ineens zin in lekker weer, zonnetje...quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is van een paar dagen geleden, ik denk dat haar onderkin is blijven hangen, aangezien ze van de voorkant zeker wel goed uitzag![]()
[ afbeelding ]
Ik krijg zin in zo'n frappuccino van Starbucks die ze in haar hand heeft.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh man, bij het zien van die foto krijg ik ook ineens zin in lekker weer, zonnetje...
Ze wil haar lichaam showen natuurlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:08 schreef Harajuku. het volgende:
Zo warm is het daar niet als ik naar haar schoenen kijk
Vorst aan de grond, maar verder ziet het er lekker uit.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:08 schreef Harajuku. het volgende:
Zo warm is het daar niet als ik naar haar schoenen kijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |