quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:12 schreef Felixa het volgende:
Dank je, Rena! Ik stikte bijna in een advocaattoffee!
Jeetje, bijna onherkenbaar met die bril en die "schreeuw".quote:
JAAAAAAAA....dat is het, ik kon er al niet opkomenquote:Op zondag 25 januari 2009 11:48 schreef Ephemera het volgende:
Ik zie het:
Ze heeft een Michael Jackson-neus en Michael Jackson-wangen
"Wat aangekomen"??? Zeg maar 20 kilo of zo!quote:Op maandag 26 januari 2009 13:03 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Jess een schatje en ze is natuurlijk mooi, maar [eufemistisch] ze lijkt toch wel wat aangekomen...[/eufemistisch].
[ afbeelding ]
kweetniet of dat zo lijkt maar t ziet eruit alsof t best erg laag hangt..quote:Op maandag 26 januari 2009 14:46 schreef Kings het volgende:
Katie Holmes gaat voor het feministische BH-loze statement!
[ afbeelding ]
Hier zie je het ook wel erg goedquote:Op maandag 26 januari 2009 18:18 schreef DarkElf het volgende:
tis idd best een groot verschil bij Jessica
daisy duke 2005
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
En toch zie ik dat liever dan zo'n zak met botten als Kate Cruise of LiLo.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:18 schreef DarkElf het volgende:
tis idd best een groot verschil bij Jessica
daisy duke 2005
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
oh ik ook hoor! alleen dan liever in flatteuzere kledingquote:Op maandag 26 januari 2009 22:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
En toch zie ik dat liever dan zo'n zak met botten als Kate Cruise of LiLo.
Zoals wijquote:Op maandag 26 januari 2009 22:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ik ook hoor! alleen dan liever in flatteuzere kleding
Nou ja, er naar kunnen strévenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
Zijn een hoop mensen die veel van ons kunnen leren
Ze zou er in een leuk jurkje prima uitzien met een wat voller figuur, ja!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ik ook hoor! alleen dan liever in flatteuzere kleding
Wat is er gebeurd? En waarom deze moeilijk te onthouden nieuwe naam?quote:
Gedaan en ben Flap-du-om, Flappe-du-pomme!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Maar Flappe-du-Pomme gaat ook goed hoor, zeg het maar eens 10x hardop. Nee serieus, doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |