Als ik haar ogen zie vraag ik me alleen maar af hoe vaak ze lijntjes weg aan het werken is, die ogen zien er echt nooit meer nuchter uitquote:Op zondag 18 januari 2009 20:58 schreef Michellee het volgende:
Pamela Anderson ziet er tegenwoordig echt vreselijk uit!
Die lijkt ook aardig jaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:57 schreef lady-wrb het volgende:
je bedoelt vast janice van de muppet band
[ afbeelding ]
Ja! Volgens mij is dat dat paard dat ik bedoelde!quote:Op zondag 18 januari 2009 17:58 schreef MaLo het volgende:Lijkt ze hierop, het paard dat jij bedoelt?
ze is van 17 februari 1981 dus reken maar uitquote:Op zondag 18 januari 2009 21:35 schreef Treezz het volgende:
Paris hilton (ogen)
[ afbeelding ]
Hoe oud is paris tegenwoordig?
IEUW!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:53 schreef SEMTEX het volgende:
Je bent de banner vergeten
OT: Madonna moet eens een lekkere hamburger eten...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:35 schreef Vivi het volgende:
Oh my...laat d'r alsjeblieft een mooi klassiek mantelpakje aantrekken oid, en documentaires gaan maken. In een heel ver land.
Ik dacht dat het Oprah was!quote:
Het zou ook zo Beyonce kunnen zijn die 10 kg is aangekomen!quote:
Ik zag haar gisteren voorbij komen bij The Hillsquote:Op maandag 19 januari 2009 16:56 schreef Mylene het volgende:
Lady Gaga ziet er ook niet uit in het echt.
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:56 schreef Nuna het volgende:
Euh? Enlighten me? Wie is dat?
bronquote:Joanne Stefani Germanotta[4] (born March 20, 1986), best known by her stage name Lady GaGa, is an American singer-songwriter and musician. Born in Yonkers, New York, to an Italian family, GaGa is known for work in the electronica genre. She has been influenced by rockers such as David Bowie and Queen as well as '80s dance-pop such as Madonna and Michael Jackson. She grew up in Manhattan, where she attended private school at Convent of the Sacred Heart and later studied at New York University's Tisch School of the Arts. At age 20, she began working for Interscope Records as a songwriter, penning songs for pop acts such as the Pussycat Dolls.[5]
Pokerface is wel een lekker plaatje. Wel heel erg gay.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag haar gisteren voorbij komen bij The Hills.
Wat een enge heks.
Ze zingt. Of zoiets.
Nu snap ik wel waarom ze altijd van die grote zonnebrillen draagtquote:
Ik zag laatst een een pica van haar en dacht dat het een fotosoep was. Dus niet. Anorexia , kan toch niet missen? Zalmdieet FTW.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:07 schreef Samson het volgende:
Hadden we deze al? Het is een echt madonna bash topic geworden onderhand![]()
[ afbeelding ]
Vertel!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:44 schreef KinkyGiraf het volgende:
Madonna lijkt me echt het ultieme kutwijf2
Echt zo'n dominatrix die ieders leven wil beheersen en geen tegenspraak duldt
Sinds ze Daphne Bunskoek zo kleineerde (en dit vast geen op zichzelf staand incident was) heb ik echt een gruwelijke hekel aan dit arrogante excuus voor een vrouw!
offtopic: lijkt wel wat op haar vorige plaat maar klinkt niet gekquote:Op maandag 19 januari 2009 17:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
Pokerface is wel een lekker plaatje. Wel heel erg gay.
Misschien kan Pammie gaan samenwonen met Maddiequote:Op maandag 19 januari 2009 21:38 schreef KinkyGiraf het volgende:
Pamela heeft de bikini van haar barbie aangedaan
nou, prachtig hoor madonna, chapeauquote:Op maandag 19 januari 2009 19:05 schreef supkaa het volgende:
[..]
Nu snap ik wel waarom ze altijd van die grote zonnebrillen draagt
En zelfs voor Madonna bestaat te strakke kleding
[ afbeelding ]
En inderdaad, trek gewoon een mantelpakje aan ofzoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |