Ja maar Silvie is toch ook een mix van iets (vraag me niet wat, maar herinner me alleen dat 1 van de ouders buitenlandse roots heeft).quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:13 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind Sylvie van der Vaart altijd net een travestiet. En ze heeft ook een gekke kleur.
quote:
Flinke schaamlippen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:54 schreef KinkyGiraf het volgende:
Are U ready?
...
Vintage Madonna!
[ afbeelding ]
Naaktfoto Madonna te koop.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:54 schreef KinkyGiraf het volgende:
Are U ready?
...
Vintage Madonna!
[ afbeelding ]
Da gaade gij nie menen nie...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:56 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik heb al een bescheiden bod uitgebracht.
Nee hoor, want dan kan ik een maand nie eten niequote:
was zij niet 1/4 Indonesisch ofzo? Ik vind Sylvie wel mooi hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:27 schreef Carmella het volgende:
[..]
Ja maar Silvie is toch ook een mix van iets (vraag me niet wat, maar herinner me alleen dat 1 van de ouders buitenlandse roots heeft).En tja, met wat zonnebank erbij levert dat soms wel wat op
![]()
Ik vind haar wel mooi, maar begrijp wel dat sommige haar niks vinden als het om uitstraling gaat.
Ze lijkt alleen zoveel ouder geworden de laatste 2 jaar. Maar dat enorm afvallen zal wel veel meespelen. Ze is van nature nou eenmaal niet de meest slanke (klein en chubby), dus als er dan zoveel afgaat ziet het er wat eng uit.
Desalniettemin ziet ze er altijd tiptop uit
je bedoelt vast janice van de muppet bandquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:28 schreef Carmella het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik moet meteen denken aan zo'n paard (dacht ik iig?) van Sesamstraat of van die Muppets, kan er écht niet opkomen en google helpt ook niet
volgens mij heb ik m nu. alleen is het een filmpjequote:Op zondag 18 januari 2009 07:58 schreef scrub_nurse het volgende:
nee er is een vrouwelijk paard met hele grote lippen en wimpers maar ik kan r ook niet vinden
Zoveel haar had ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:54 schreef KinkyGiraf het volgende:
Are U ready?
...
Vintage Madonna!
[ afbeelding ]
Dit is toch wel heel erg buitensporig (volgens mij).quote:Op zondag 18 januari 2009 14:08 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
Zoveel haar had ik nog nooit gezien![]()
Is het bij alle vrouwen zo heftig als ze het laten wildgroeien?
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij heb ik m nu. alleen is het een filmpje
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:48 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
m das niet het gezicht dat ik bedoel..misschien vergis ik me wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |