Ondertussen heeft ze zelf wel haar neus laten versleutelen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:55 schreef kvd het volgende:
okee, ik heb de eerste foto's van Jessica geplaatst, het krijgt nu een verbaal vervolg van zus Ashlee
[..]
En zo is het maar net....
...maar dan blijft deze alsnog wel grappig....
[ afbeelding ]
Ik wou net zeggenquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ondertussen heeft ze zelf wel haar neus laten versleutelen.
Is dat nou Ronald McDonald op de bank?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:55 schreef kvd het volgende:
...maar dan blijft deze alsnog wel grappig....
[ afbeelding ]
Ze is net bevallen dus denk dat zij nu ook niet in topvorm is...quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:21 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen![]()
Verder vind ik dat Ashlee wel gelijk heeft hoor, maar zij heeft nu niet bepaald recht van spreken.
Oeps, vergeten erbij te zetten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:34 schreef Vivi het volgende:
Wiesda?
ja....quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:53 schreef Felixa het volgende:
[..]
Is dat nou Ronald McDonald op de bank?
Hahaha, jaaa! Nu je het zegt! Maakt het nog grappiger..quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:53 schreef Felixa het volgende:
Is dat nou Ronald McDonald op de bank?
ow.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:32 schreef weathergirl het volgende:
Scroll eens even een klein stukje terug MisterO...
Dat was juist de hele grap, D'oh!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:49 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hahaha, jaaa! Nu je het zegt! Maakt het nog grappiger..
Dat ís de grap toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:49 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hahaha, jaaa! Nu je het zegt! Maakt het nog grappiger..
Waarom? Die is al een ziljoen keer geplaatst.quote:
is dat echt??quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:27 schreef Malahide het volgende:
Ex-Sugababe Mutya Buena
[ afbeelding ]
Volgensmij wordt Paris over 20/30 jaar net zo lelijk als Donatella Versace en gaat ze ook zwichten voor de botox.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:39 schreef supkaa het volgende:
[..]
is dat echt??![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft Paris wat aan d'r lippen laten doen
De hoek waaruit de foto is genomen is niet erg voordelig, maar ik denk niet dat het geshopt is. Ze was al niet meer de slankste, maar komt nu net uit het Celebrity Big Brother huis waar ze twee weken chips heeft zitten eten op de bankquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:34 schreef Michellee het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af....is het geen photshop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |