quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gedaan en ben Flap-du-om, Flappe-du-pomme!
Ik vind het geen verbetering eerlijk gezegd, Appelflap is zo'n sloom woordquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik was het beu met het imago te leven dat ik een Sletterige SM-vrouw met latexpakje zou zijn...
maar dat imago kan goed alleen in mijn hoofd zitten
Maar Flappe-du-Pomme gaat ook goed hoor, zeg het maar eens 10x hardop. Nee serieus, doen.
Daarom heb ik hem ook gefrancoliseerd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:24 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik vind het geen verbetering eerlijk gezegd, Appelflap is zo'n sloom woord
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja, van sletterig leer pakje naar aandachtshoer... Tis maar wat je fijner vind.
Nou dit is toch ook niet mooi hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:03 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik op die leeftijd nog zo'n lichaam heb ipv. bier figuur.
Daar kan ik maar één ding op angwoorden.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:31 schreef Gwywen het volgende:
Beetje oerlate reactie (ik was #69 nog aan het bekijken) en tevens TVP
[..]
Daar kan ik maar één ding op angwoorden.![]()
[ afbeelding ]
Zelfs na deze foto's al tig keer in dit topic te hebben zien staan, blijf je twijfelen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jessica Simpson is wel es lekkerder geweest. Je twijfelt bijna of ze 't echt wel is.
Mwoah, dit is wel het ene uiterste met het andere vergelijken hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:03 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik op die leeftijd nog zo'n lichaam heb ipv. bier figuur.
Dat maakt 't mss een stuk erger idd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:38 schreef CarOnline het volgende:
Ik vind haar figuur absoluut niet lelijk, maar oeh die riem, die broek!
Hoe krijg je het voor elkaar
De snit van het topje maakt het er ook niet beter opquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:38 schreef CarOnline het volgende:
Ik vind haar figuur absoluut niet lelijk, maar oeh die riem, die broek!
Hoe krijg je het voor elkaar
En zo is het maar net....quote:Ashlee Simpson verdedigt zus Jessica
Uitgegeven: 28 januari 2009 11:42
Laatst gewijzigd: 28 januari 2009 15:49
AMSTERDAM - Ashlee Simpson vindt het belachelijk dat media wereldwijd aandacht hebben besteed aan het toegenomen gewicht van haar zus Jessica.
Jessica Simpson's extra kilo's
Dat schrijft de 24-jarige zangeres, die onlangs moeder werd van zoontje Bronx, op haar weblog.
"Ik vind de berichten over het gewicht van mijn zus walgelijk."
Eerder deze week verschenen foto's van een optreden dat Jessica afgelopen weekeinde gaf tijdens een evenement van een radiostation in Florida.
Op de plaatjes was duidelijk te zien dat de 28-jarige blondine de laatste tijd wat kilo's is aangekomen. Dit resulteerde in koppen als 'De nieuwe vette look van Jessica Simpson'.
Standaard
Ashlee Simpson begrijpt niets van de kritiek. "Vrouwen komen in alle vormen en maten. En er zou geen andere standaard moeten gelden alleen omdat je bekend bent", vindt ze.
"Hoe kunnen tienermeisjes respect en liefde voor zichzelf opbouwen in een omgeving waarin een maatje 36 al voor kritiek zorgt? Kunnen we ons nu alsjeblieft richten op de dingen die er echt toe doen?"
Ondertussen heeft ze zelf wel haar neus laten versleutelen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:55 schreef kvd het volgende:
okee, ik heb de eerste foto's van Jessica geplaatst, het krijgt nu een verbaal vervolg van zus Ashlee
[..]
En zo is het maar net....
...maar dan blijft deze alsnog wel grappig....
[ afbeelding ]
Ik wou net zeggenquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ondertussen heeft ze zelf wel haar neus laten versleutelen.
Is dat nou Ronald McDonald op de bank?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:55 schreef kvd het volgende:
...maar dan blijft deze alsnog wel grappig....
[ afbeelding ]
Ze is net bevallen dus denk dat zij nu ook niet in topvorm is...quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:21 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen![]()
Verder vind ik dat Ashlee wel gelijk heeft hoor, maar zij heeft nu niet bepaald recht van spreken.
Oeps, vergeten erbij te zetten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:34 schreef Vivi het volgende:
Wiesda?
ja....quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:53 schreef Felixa het volgende:
[..]
Is dat nou Ronald McDonald op de bank?
Hahaha, jaaa! Nu je het zegt! Maakt het nog grappiger..quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:53 schreef Felixa het volgende:
Is dat nou Ronald McDonald op de bank?
ow.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:32 schreef weathergirl het volgende:
Scroll eens even een klein stukje terug MisterO...
Dat was juist de hele grap, D'oh!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:49 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hahaha, jaaa! Nu je het zegt! Maakt het nog grappiger..
Dat ís de grap toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:49 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hahaha, jaaa! Nu je het zegt! Maakt het nog grappiger..
Waarom? Die is al een ziljoen keer geplaatst.quote:
is dat echt??quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:27 schreef Malahide het volgende:
Ex-Sugababe Mutya Buena
[ afbeelding ]
Volgensmij wordt Paris over 20/30 jaar net zo lelijk als Donatella Versace en gaat ze ook zwichten voor de botox.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:39 schreef supkaa het volgende:
[..]
is dat echt??![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft Paris wat aan d'r lippen laten doen
De hoek waaruit de foto is genomen is niet erg voordelig, maar ik denk niet dat het geshopt is. Ze was al niet meer de slankste, maar komt nu net uit het Celebrity Big Brother huis waar ze twee weken chips heeft zitten eten op de bankquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:34 schreef Michellee het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af....is het geen photshop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |