SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is vast de presentatie van de nieuwe film van "the mummy returns"quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:47 schreef Mylene het volgende:
Deze mevrouw is ook hier voorbij gekomen. De advocaten van Donatella hebben contact opgenomen met X17 om te zeggen dat de mevrouw op de foto Donatella niet is. X17 hebben op hun beurt sorry voor het ongemak gezegd.
[ afbeelding ]
Ze lijkt daar minstens 50, joh! Net een uitgedroogde pruim.quote:
Klopt, met make-up is ze al niet geweldig, maar zonder is ze zelfs engquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb bridget altijd een ugly bitch gevonden.
Op de een of andere manier geeft dit me een jaren '80 gevoelquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:31 schreef Enfermera het volgende:
*tromgeroffel*
[ afbeelding ]
Yup, Kanye West met een mat in z'n nek.![]()
Sigourney Beaver?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:01 schreef static het volgende:
Sigourney Weaver laat per ongeluk iets teveel zien.
[ afbeelding ]
Heet dat programma niet The View?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:01 schreef static het volgende:
Sigourney Weaver laat per ongeluk iets teveel zien.
[ afbeelding ]
Ik vind Lindsay Lohan best leuk uitzien hier.... gewoon mooi dunquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:05 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Lindsay Lohan en Saman
't is maar dat je weet dat Saman een meisje is, want anders
*proest*quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:41 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heet dat programma niet The View?
Idd!! En dan vooral op die dominee uit Coming to America!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:29 schreef SEMTEX het volgende:
Kanye lijkt net op Arsenio Hall in de jaren 80
Hier ook?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:26 schreef MisterO het volgende:
Ik vind Lindsay Lohan best leuk uitzien hier.... gewoon mooi dun
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:41 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heet dat programma niet The View?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |