Ga schaatsen kijken danquote:
15:01quote:Op zondag 18 januari 2009 15:01 schreef zaadvragendeoog het volgende:
lapo tijd, hoe laat is het dan?
Haha en je hebt ook een hekel aan bierquote:
Tsoe, eerst vond ik je nog wel tof, maar nu heb je het verpestquote:
Bier is vies.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha en je hebt ook een hekel aan bier [ afbeelding ].
dan zou ik je alvast maar mentaal voorbereidenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tsoe, eerst vond ik je nog wel tof, maar nu heb je het verpest![]()
Ik denk pas Voetbalals we dit seizoen degraderen
Feyenoord?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tsoe, eerst vond ik je nog wel tof, maar nu heb je het verpest![]()
Ik denk pas Voetbalals we dit seizoen degraderen
o ja dat is waarquote:Op zondag 18 januari 2009 15:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ja maar jij bent tenslotte ook dagdag achtig.
Vandaag niet, tenminste, na dat ik wakker werdquote:Op zondag 18 januari 2009 15:07 schreef Silentalarm het volgende:
zvo, wat zie ik nou, heb je weer bier gedronken?
Wedden dat dat niet gebeurt?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
dan zou ik je alvast maar mentaal voorbereiden
Bier is voor het plebsquote:
ja maar gister wel? Je had toch al heel lang geen bier gedronken?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:09 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Vandaag niet, tenminste, na dat ik wakker werd
Vooral waterbier, wat ik gister kreeg ik de discotheekquote:
Jepperdepep, gister welquote:Op zondag 18 januari 2009 15:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ja maar gister wel? Je had toch al heel lang geen bier gedronken?
Het zal wel niet gebeurenquote:
Haha. Ik heb gister ook even lekker getankt. en ik heb ook nog mixjes gedronken, omdat jij zei dat mixjes lekker waren. Dus ik heb martinicola gedronken en bacardicola gedronken en ik vond het niet te drinken.quote:
Ja dat zeg ik Bier is viesquote:Op zondag 18 januari 2009 15:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat bovenste is bier, dat staat er op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kankervetquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wauw dat bericht stond er al op voordat ik klaar was met typen!![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha. Ik heb gister ook even lekker getankt. en ik heb ook nog mixjes gedronken, omdat jij zei dat mixjes lekker waren. Dus ik heb martinicola gedronken en bacardicola gedronken en ik vond het niet te drinken.
Dus ik ben na 3 glazen maar weer ovre geschakeld op bier.![]()
Was wel een geniale avond, een vriend van me was jarig en we waren alleen maar aan het tanken in zijn huis, en toen was het bier op en toen gingen we een soortemet danswedstrijd houden en ging iedereen koprollen maken![]()
![]()
![]()
![]()
en toen gingen we uit.
Misschien je hemd toch maar niet meer aan doen?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]Ik kwam zo'n homo tegen die hele tijd aan me zat en vervelend te doen.
Hehe oke. Lekker is datquote:Op zondag 18 januari 2009 15:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]Ik kwam zo'n homo tegen die hele tijd aan me zat en vervelend te doen. Maar ik moest ook een uur fietsen na een vriend, uur handbal gekeken en toen gelijk de bus in om naar discotheek te gaan. Dus heb alleen daar wat gedronken. Maar was wel gezellig
Het vervelendste was, ik was buiten en moest nodig pissen, ik steegje in en toen stonden lekker te neuken op mijn fucking pissplek, dus moest ik nog verder lopen!
Dat was het denk ik ookquote:Op zondag 18 januari 2009 15:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien je hemd toch maar niet meer aan doen?
Fabels zijn vaak moeilijk te verklaren.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Kunnen jullie verklaren waarom ik zo tof ben?
Ik denk dat MiVer daar wel een passend antwoord voor heeftquote:Op zondag 18 januari 2009 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Sorryquote:Op zondag 18 januari 2009 15:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]Ik kwam zo'n homo tegen die hele tijd aan me zat en vervelend te doen. Maar ik moest ook een uur fietsen na een vriend, uur handbal gekeken en toen gelijk de bus in om naar discotheek te gaan. Dus heb alleen daar wat gedronken. Maar was wel gezellig
Het vervelendste was, ik was buiten en moest nodig pissen, ik steegje in en toen stonden lekker te neuken op mijn fucking pissplek, dus moest ik nog verder lopen!
Umh, juist ja...... Dit moet een strikvraag zijn.......quote:Op zondag 18 januari 2009 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Dus jij bent Jan Gerrit uit Almeloquote:Op zondag 18 januari 2009 15:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Umh, juist ja...... Dit moet een strikvraag zijn.......
Was toch een 3fm actie?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:32 schreef Fascination het volgende:
Waarom wordt trouwens bij sommige users hun naam veranderd? Ik noem paultjuhhh, ijsmeis.
ik zag eht ook al, ik he geen ideequote:Op zondag 18 januari 2009 15:32 schreef Fascination het volgende:
Waarom wordt trouwens bij sommige users hun naam veranderd? Ik noem paultjuhhh, ijsmeis.
Ik ga ook eens proberenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:33 schreef padlarf het volgende:
[..]
het is nog erger dan je denkt![]()
Ik heb hem in mn handen als een gitaar![]()
Ohh, weet ik niks van.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:33 schreef padlarf het volgende:
[..]
het is nog erger dan je denkt![]()
Ik heb hem in mn handen als een gitaar![]()
Zullen we het maar hebben over PSV met de 1-1 gelijkspel tegen Roda JCquote:
HOIquote:
Wat ben jij toch een ongelofelijk sneu persoonquote:Op zondag 18 januari 2009 15:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
OPROTTEN VUIGE FLIKKER
[ afbeelding ]
Dat dit kan in Nederland, ON GE LO FE LIJK!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een ongelofelijk sneu persoon
Gast, wie komt hier nou voetbal afzeiken?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een ongelofelijk sneu persoon
Waar kijk je?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Hell yeah 1-2
Ik schrok wel toen ik van Basten zag als trainer
Was vergeten dat hij de trainer van Ajax wasDacht dat ik naar een heel oud filmpje zat te kijken ipv live streaming
Zit nu alleen ineens een gele balk doorheenquote:
Jezelf quotenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zit nu alleen ineens een gele balk doorheen
quote:
Wtfquote:Op zondag 18 januari 2009 15:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Hell yeah 1-2
Ik schrok wel toen ik van Basten zag als trainer
Was vergeten dat hij de trainer van Ajax wasDacht dat ik naar een heel oud filmpje zat te kijken ipv live streaming
Wat de neuk, nu stopt ie er ineens meequote:
Waar zie jij mij voetbal afzeiken? Ben je behalve een homofoob ook nog geestelijk achtergesteld?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast, wie komt hier nou voetbal afzeiken?Laat ons lekker.
idd hé, watdefok.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:52 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Mensen die zeuren over voetbal kijken
Met een beetje geluk is het alleen dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zonderdag, dus die maandag hoor je ons niet over voetbal praten hoor
Ah, hij doet t weerquote:Op zondag 18 januari 2009 15:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat de neuk, nu stopt ie er ineens mee
Hier staat ie nu ook stil:quote:Op zondag 18 januari 2009 15:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat de neuk, nu stopt ie er ineens mee
Nu niet meer.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hier staat ie nu ook stil:
http://nl.justin.tv/razieltv
Met uitzondering van deze week, want morgen moet Emmen volgens mij voetballenquote:
KANKER!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hier staat ie nu ook stil:
http://nl.justin.tv/razieltv
Heeft yvonne je mail al beantwoord, kan je die TT eens veranderen!quote:
IDDquote:
Gast, wat jij van mij vindt kan mij echt zó weinig boeien, je wil niet weten.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar zie jij mij voetbal afzeiken? Ben je behalve een homofoob ook nog geestelijk achtergesteld?
In tegendeel eigenlijk, toen Krentenbol voetbal af ging zeiken, ging ik daar tegenin. Alleen lopen er een boel leuke topics in het leuke forum VBL waar je uitgebreid over voetbal kan praten. Dit is KLB.
Ik blijf dus bij mijn conclusie, wat ben jij toch een ongelofelijk sneu persoon
quote:
Nee, ik zeg alleen dat wanneer je alleen maar over voetbal wil praten, en meteen homofoob begint te mekkeren als iemand dat niet doet, dat je dan maar naar VBL moet gaan. Dit is een SC, hier hoef je niet alleen over voetbal te praten. Daar is VBL voor.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:54 schreef Silentalarm het volgende:
jamaar timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
Dit is niet echt KLB maar KLB SC. En volgens jou beredenering zouden we hier alleen maar mogen klagen dannnn?
KLB dus wij klagen over voetbal!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar zie jij mij voetbal afzeiken? Ben je behalve een homofoob ook nog geestelijk achtergesteld?
In tegendeel eigenlijk, toen Krentenbol voetbal af ging zeiken, ging ik daar tegenin. Alleen lopen er een boel leuke topics in het leuke forum VBL waar je uitgebreid over voetbal kan praten. Dit is KLB.
Ik blijf dus bij mijn conclusie, wat ben jij toch een ongelofelijk sneu persoon
Al die lui daar hebben het syndroom van down lijkt welquote:Op zondag 18 januari 2009 15:58 schreef zaadvragendeoog het volgende:
3:57steffinho:wat een kanker scheijds rechter bedankt blom weer geen kampioen
Kerel is ook geen kampioen spelling geworden.
Kom niet praten over deze SC, je bent hier pas een week.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat wanneer je alleen maar over voetbal wil praten, en meteen homofoob begint te mekkeren als iemand dat niet doet, dat je dan maar naar VBL moet gaan. Dit is een SC, hier hoef je niet alleen over voetbal te praten. Daar is VBL voor.
Bij schaatsen doen ze niet aan doelpunten, maar om tijden!quote:
En toch reageer je er telkens op.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast, wat jij van mij vindt kan mij echt zó weinig boeien, je wil niet weten.
Ik reageer op je posts, niet op datgene wat je van me vindt, debiel.quote:
quote:
Schaatsen is al afgelopen.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:59 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Bij schaatsen doen ze niet aan doelpunten, maar om tijden!
Wtf krijgt hij geel, inderdaad?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kutscheids trouwes
van Beukering moet er ook af voor zo'n overtreding
Echt? Ik gok een Japanner / Zuid-Koreaan die gewonnen heeftquote:Op zondag 18 januari 2009 16:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Schaatsen is al afgelopen.
Wilde eens kijken of iemand er in trapte.
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kom niet praten over deze SC, je bent hier pas een week.En misschien moet je jouw definitie van het woord 'homofoob' even nagaan.
Gast, het is internetquote:Op zondag 18 januari 2009 16:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
When all else fails, het grootste kutargument wat er bestaat!!!!!!!!!
O, overigens:
homofobie
Synoniem: homohaat, homonegativiteit
Uitleg: gevoelens van ongemak, angst, minachting, vijandigheid en/of haat tegen homoseksuelen en homoseksualiteit
Steeds roepen Oprotten vuige homo, valt hieronder.
Daar kom je nu al achter ?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:02 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik verdenk dagdag ervan meerdere persoonlijkheden te hebben en al die persoonlijkheden tegelijkertijd uitoefenen in die chat daarzo
T zijn daar echt stuk voor stuk mongolen zeg
Amerikaan.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:02 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Echt? Ik gok een Japanner / Zuid-Koreaan die gewonnen heeft
Chad Hendrik / Shean Davis?quote:
Hehehequote:
Deed ik bij mijn vader ook als hij wat drinken ging halen ofzo. GOAAAL!!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:59 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Bij schaatsen doen ze niet aan doelpunten, maar om tijden!
Denken dat ik een beetje rellen serieus neemquote:Op zondag 18 januari 2009 16:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gast, het is internet
Voel je je nou eens niet elke keer zo aangevallen man
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:06 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meerrrrr!
Het zal je hobby maar zijn, rellen op internetquote:Op zondag 18 januari 2009 16:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denken dat ik een beetje rellen serieus neem
Doe ik altijd met mijn zus met schaatsen. Is ze in de keuken of boven ofzo, en dan keihard nederlander roepenquote:Op zondag 18 januari 2009 16:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Deed ik bij mijn vader ook als hij wat drinken ging halen ofzo. GOAAAL!!
Maar fokkers zijn zo makkelijk op de kast te krijgenquote:Op zondag 18 januari 2009 16:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het zal je hobby maar zijn, rellen op internet
Nu heb ik nog steeds geen antwoordquote:
Nee!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je zegt de hoogste toch altijd als eerste?
Mijn vader weet meestal wel wanneer wie komt, dus dat werkt niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe ik altijd met mijn zus met schaatsen. Is ze in de keuken of boven ofzo, en dan keihard nederlander roepen
Als jij achter je computertje maar lekker zit te gniffelen dat je die fokkers op de kast hebt gekregen.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar fokkers zijn zo makkelijk op de kast te krijgen
Werkelijk zeer amusant hoor
Dat schreeuw ik ook altijd als m'n vader in de slaapkamer bezig is met m'n moeder.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Deed ik bij mijn vader ook als hij wat drinken ging halen ofzo. GOAAAL!!
Dat is bij tennis zo!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je zegt de hoogste toch altijd als eerste?
Ik welquote:Op zondag 18 januari 2009 16:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou dat weten ze hier in het topic blijkbaar ook niet!
Jonge het gaat om het idee.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Omdat mensen soms 'hun' team als belangrijkste zien en dus als eerste zeggen.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
*OP leest*quote:Op zondag 18 januari 2009 16:11 schreef iszinloos het volgende:
wtf
Help fraubitch hier van haar naïviteit af...
Was dat topic serieus?
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als jij achter je computertje maar lekker zit te gniffelen dat je die fokkers op de kast hebt gekregen.
Ik ben blij voor je
Grapje, was in de war met een andere sport, denk ik dan.quote:
Cquote:
Een serieus topic in ONZ?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:11 schreef iszinloos het volgende:
wtf
Help fraubitch hier van haar naïviteit af...
Was dat topic serieus?
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat schreeuw ik ook altijd als m'n vader in de slaapkamer bezig is met m'n moeder.
quote:
Jij hebt je wiet niet gehad voor vandaag? Je mist namelijk wat relativeringsvermogen.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:01 schreef Lakitu het volgende:
Even eten, ik verwacht de stand minstens op 2-4 als ik terug ben.
Vrouwen dingen.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:23 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Afgelopen, waar zullen we het nu over hebben?
Ooh, wat ruik jij lekker? Waar heb je die vandaan?quote:
Ik ben gestoptquote:Op zondag 18 januari 2009 16:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Jij hebt je wiet niet gehad voor vandaag? Je mist namelijk wat relativeringsvermogen.
Geile neucksex en bierquote:Op zondag 18 januari 2009 16:23 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Afgelopen, waar zullen we het nu over hebben?
De badkamer, moet je ook eens proberen.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:24 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ooh, wat ruik jij lekker? Waar heb je die vandaan?
Komen er weer allemaal homo's op me afquote:Op zondag 18 januari 2009 16:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De badkamer, moet je ook eens proberen.
Kwam dat niet door je nieuwe hemd?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:27 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Komen er weer allemaal homo's op me af
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Aansteller. Met je uiterst negatieve PI.
Die grap had je al gemaakt.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kwam dat niet door je nieuwe hemd?
Denk ook wel door het lekkere geurtje wat ik bij me droeg. Waar niet alleen homo's op af kwamen hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 16:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kwam dat niet door je nieuwe hemd?
Ook hetero mannen?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:29 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Denk ook wel door het lekkere geurtje wat ik bij me droeg. Waar niet alleen homo's op af kwamen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:
Nee, op die ene homo na waren geen mannen meer die aan me zaten, gelukkigquote:
Inderdaadquote:Op zondag 18 januari 2009 16:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Dat theater van Suarezen vervolgens een geniale pass
Nu weten we het wel van jou krentenbol.!quote:
ULTIEME BEWIJS DAT IK EEN BAAS BENquote:Op zondag 18 januari 2009 16:01 schreef Lakitu het volgende:
Even eten, ik verwacht de stand minstens op 2-4 als ik terug ben.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:22 schreef Hoogstaande het volgende:
Godver, Lakitu zal wel blij zijn met zn voorspelling
quote:
Ten eerste, wtf heb je het over? Niet huilen omdat ik een punt heb.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
When all else fails, het grootste kutargument wat er bestaat!!!!!!!!!
O, overigens:
homofobie
Synoniem: homohaat, homonegativiteit
Uitleg: gevoelens van ongemak, angst, minachting, vijandigheid en/of haat tegen homoseksuelen en homoseksualiteit
Steeds roepen Oprotten vuige homo, valt hieronder.
Typisch gevalletje van een successupporter, jij springt ook op en neer als op teletext de score veranderd?quote:
Hij denkt van wel.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Het is toch niet zo dat timmmmmmm nu ook een KLB-SC'er is he?
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van een successupporter, jij springt ook op en neer als op teletext de score veranderd?
Jullie blijven ook doorpraten over voetbal.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:40 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nu weten we het wel van jou krentenbol.!
Hoe dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:44 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb net die 2-4 pas bekeken, omg, wat een genialiteit.
Zover was ik al.quote:
Natuurlijk schat.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Mannen die niet van voetbal houden, zijn homo.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:44 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb net die 2-4 pas bekeken, omg, wat een genialiteit.
Jij praat ook over dingen die mij geen zak interesseren.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jullie blijven ook doorpraten over voetbal.
Doei, ga maar naar ONZ.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:46 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Natuurlijk schat.![]()
![]()
Met niet met jou.
Ja, dus laat mij daarover praten en jullie lekker over voetbal.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij praat ook over dingen die mij geen zak interesseren.
Doe je best maar.quote:
Deal.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, dus laat mij daarover praten en jullie lekker over voetbal.
Maar jij hebt dan ook een zieke geest.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:52 schreef Fascination het volgende:
Wie heeft dat bedacht: "popje". Als ik dat hoor zie ik kinderen voor me die gevangen zitten in een sekskelder, waar degene die ze gevangen houdt "popje" zegt als reactie op de voedselsmeekbeden van de kinderen.
Popje, heb je je oude ava weer terug?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:52 schreef Fascination het volgende:
Wie heeft dat bedacht: "popje". Als ik dat hoor zie ik kinderen voor me die gevangen zitten in een sekskelder, waar degene die ze gevangen houdt "popje" zegt als reactie op de voedselsmeekbeden van de kinderen.
Dat is waarquote:Op zondag 18 januari 2009 16:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook een zieke geest.
Ah, je bent bij mij thuis geweest?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:52 schreef Fascination het volgende:
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Popje, heb je je oude ava weer terug?
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Nieuw idee, mensen onder de 10k posts mogen hier niet posten.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
Nieuw idee, kliekjes vormen doe je maar in je eigen aars.
aka Tarrelsquote:Op zondag 18 januari 2009 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
Nieuw idee, kliekjes vormen doe je maar in je eigen aars.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:54 schreef Broekpaling het volgende:
HONGER
Ik hoop dat er een sappig dier is omgelegd en vanaaf heerlijk gebraden zal worden voor moi.
Jij hebt net al gegeten!quote:
Ja, maar het avondeten komt toch nog.quote:
Dat is echt goor.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:57 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik zometeen breauwd
Tosti is lekker hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is echt goor.
Ik eet brood alleen maar als er niets anders is
watquote:Op zondag 18 januari 2009 16:59 schreef reetveter het volgende:
Armenian <333 (207)
gisteren, 15:41
myn myn mannetje
niet te veeel kyken viese bitch hys al van my !!
hovuanjou .
Ja, dat wel.quote:
Ja, dat had ik ook door. Als het een spang smatje is, moet je een linkje posten.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik keek op hyves bij iemand zijn foto
Als lunch heerlijk broodje gezond gemaakt met kaas, salami, komkommer, tomaat, peper en zoutquote:Op zondag 18 januari 2009 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is echt goor.
Ik eet brood alleen maar als er niets anders is
Ja gohquote:Op zondag 18 januari 2009 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Maar volkorenbrood wat er al twee dagen ligt, kan ik niet weg krijgen![]()
Maar hoe moet dat dan met je kloons, als je weer geband bent?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Nieuw idee, mensen onder de 10k posts mogen hier niet posten.
Hoezo gebruik je zout erbij?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als lunch heerlijk broodje gezond gemaakt met kaas, salami, komkommer, tomaat, peper en zout
Omdat ik vanmiddag zin had in warm eten!quote:Op zondag 18 januari 2009 17:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja goh
Maar wie eet er dat dan ook als avondmaal
Ik eet sowieso geen brood als avondmaalquote:Op zondag 18 januari 2009 17:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja goh
Maar wie eet er dat dan ook als avondmaal
Dat vind ik ook. Brood wordt dan klef en is niet te eten. Croissants en italiaanse bollen daarentegenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo gebruik je zout erbij?
De kaas en salami zijn al redelijk zout, toch?
Tja, maar ik vind brood ook vies als je het mee moet nemen naar je werk of school.
Uitzonderingen.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar hoe moet dat dan met je kloons, als je weer geband bent?
Vers brood is ookquote:Op zondag 18 januari 2009 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet sowieso geen brood als avondmaal![]()
Alleen harde broodjes of vers witbrood vind ik heerlijk.
Tja er is nog niet echt een oplossing tegen vies klef broodquote:Op zondag 18 januari 2009 17:05 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Brood wordt dan klef en is niet te eten. Croissants en italiaanse bollen daarentegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |