Amerikaan.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:02 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Echt? Ik gok een Japanner / Zuid-Koreaan die gewonnen heeft
Chad Hendrik / Shean Davis?quote:
Hehehequote:
Deed ik bij mijn vader ook als hij wat drinken ging halen ofzo. GOAAAL!!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:59 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Bij schaatsen doen ze niet aan doelpunten, maar om tijden!
Denken dat ik een beetje rellen serieus neemquote:Op zondag 18 januari 2009 16:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gast, het is internet
Voel je je nou eens niet elke keer zo aangevallen man
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:06 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meerrrrr!
Het zal je hobby maar zijn, rellen op internetquote:Op zondag 18 januari 2009 16:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denken dat ik een beetje rellen serieus neem
Doe ik altijd met mijn zus met schaatsen. Is ze in de keuken of boven ofzo, en dan keihard nederlander roepenquote:Op zondag 18 januari 2009 16:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Deed ik bij mijn vader ook als hij wat drinken ging halen ofzo. GOAAAL!!
Maar fokkers zijn zo makkelijk op de kast te krijgenquote:Op zondag 18 januari 2009 16:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het zal je hobby maar zijn, rellen op internet
Nu heb ik nog steeds geen antwoordquote:
Nee!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je zegt de hoogste toch altijd als eerste?
Mijn vader weet meestal wel wanneer wie komt, dus dat werkt niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe ik altijd met mijn zus met schaatsen. Is ze in de keuken of boven ofzo, en dan keihard nederlander roepen
Als jij achter je computertje maar lekker zit te gniffelen dat je die fokkers op de kast hebt gekregen.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar fokkers zijn zo makkelijk op de kast te krijgen
Werkelijk zeer amusant hoor
Dat schreeuw ik ook altijd als m'n vader in de slaapkamer bezig is met m'n moeder.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Deed ik bij mijn vader ook als hij wat drinken ging halen ofzo. GOAAAL!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |