Waar kijk je?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Hell yeah 1-2
Ik schrok wel toen ik van Basten zag als trainer
Was vergeten dat hij de trainer van Ajax wasDacht dat ik naar een heel oud filmpje zat te kijken ipv live streaming
Zit nu alleen ineens een gele balk doorheenquote:
Jezelf quotenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zit nu alleen ineens een gele balk doorheen
quote:
Wtfquote:Op zondag 18 januari 2009 15:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Hell yeah 1-2
Ik schrok wel toen ik van Basten zag als trainer
Was vergeten dat hij de trainer van Ajax wasDacht dat ik naar een heel oud filmpje zat te kijken ipv live streaming
Wat de neuk, nu stopt ie er ineens meequote:
Waar zie jij mij voetbal afzeiken? Ben je behalve een homofoob ook nog geestelijk achtergesteld?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast, wie komt hier nou voetbal afzeiken?Laat ons lekker.
idd hé, watdefok.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:52 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Mensen die zeuren over voetbal kijken
Met een beetje geluk is het alleen dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zonderdag, dus die maandag hoor je ons niet over voetbal praten hoor
Ah, hij doet t weerquote:Op zondag 18 januari 2009 15:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat de neuk, nu stopt ie er ineens mee
Hier staat ie nu ook stil:quote:Op zondag 18 januari 2009 15:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat de neuk, nu stopt ie er ineens mee
Nu niet meer.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hier staat ie nu ook stil:
http://nl.justin.tv/razieltv
Met uitzondering van deze week, want morgen moet Emmen volgens mij voetballenquote:
KANKER!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hier staat ie nu ook stil:
http://nl.justin.tv/razieltv
Heeft yvonne je mail al beantwoord, kan je die TT eens veranderen!quote:
IDDquote:
Gast, wat jij van mij vindt kan mij echt zó weinig boeien, je wil niet weten.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar zie jij mij voetbal afzeiken? Ben je behalve een homofoob ook nog geestelijk achtergesteld?
In tegendeel eigenlijk, toen Krentenbol voetbal af ging zeiken, ging ik daar tegenin. Alleen lopen er een boel leuke topics in het leuke forum VBL waar je uitgebreid over voetbal kan praten. Dit is KLB.
Ik blijf dus bij mijn conclusie, wat ben jij toch een ongelofelijk sneu persoon
quote:
Nee, ik zeg alleen dat wanneer je alleen maar over voetbal wil praten, en meteen homofoob begint te mekkeren als iemand dat niet doet, dat je dan maar naar VBL moet gaan. Dit is een SC, hier hoef je niet alleen over voetbal te praten. Daar is VBL voor.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:54 schreef Silentalarm het volgende:
jamaar timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
Dit is niet echt KLB maar KLB SC. En volgens jou beredenering zouden we hier alleen maar mogen klagen dannnn?
KLB dus wij klagen over voetbal!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar zie jij mij voetbal afzeiken? Ben je behalve een homofoob ook nog geestelijk achtergesteld?
In tegendeel eigenlijk, toen Krentenbol voetbal af ging zeiken, ging ik daar tegenin. Alleen lopen er een boel leuke topics in het leuke forum VBL waar je uitgebreid over voetbal kan praten. Dit is KLB.
Ik blijf dus bij mijn conclusie, wat ben jij toch een ongelofelijk sneu persoon
Al die lui daar hebben het syndroom van down lijkt welquote:Op zondag 18 januari 2009 15:58 schreef zaadvragendeoog het volgende:
3:57steffinho:wat een kanker scheijds rechter bedankt blom weer geen kampioen
Kerel is ook geen kampioen spelling geworden.
Kom niet praten over deze SC, je bent hier pas een week.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat wanneer je alleen maar over voetbal wil praten, en meteen homofoob begint te mekkeren als iemand dat niet doet, dat je dan maar naar VBL moet gaan. Dit is een SC, hier hoef je niet alleen over voetbal te praten. Daar is VBL voor.
Bij schaatsen doen ze niet aan doelpunten, maar om tijden!quote:
En toch reageer je er telkens op.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast, wat jij van mij vindt kan mij echt zó weinig boeien, je wil niet weten.
Ik reageer op je posts, niet op datgene wat je van me vindt, debiel.quote:
quote:

Schaatsen is al afgelopen.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:59 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Bij schaatsen doen ze niet aan doelpunten, maar om tijden!
Wtf krijgt hij geel, inderdaad?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kutscheids trouwes
van Beukering moet er ook af voor zo'n overtreding
Echt? Ik gok een Japanner / Zuid-Koreaan die gewonnen heeftquote:Op zondag 18 januari 2009 16:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Schaatsen is al afgelopen.
Wilde eens kijken of iemand er in trapte.
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kom niet praten over deze SC, je bent hier pas een week.En misschien moet je jouw definitie van het woord 'homofoob' even nagaan.
Gast, het is internetquote:Op zondag 18 januari 2009 16:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
When all else fails, het grootste kutargument wat er bestaat!!!!!!!!!
O, overigens:
homofobie
Synoniem: homohaat, homonegativiteit
Uitleg: gevoelens van ongemak, angst, minachting, vijandigheid en/of haat tegen homoseksuelen en homoseksualiteit
Steeds roepen Oprotten vuige homo, valt hieronder.
Daar kom je nu al achter ?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:02 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik verdenk dagdag ervan meerdere persoonlijkheden te hebben en al die persoonlijkheden tegelijkertijd uitoefenen in die chat daarzo
T zijn daar echt stuk voor stuk mongolen zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |