quote:Op zondag 18 januari 2009 15:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wauw dat bericht stond er al op voordat ik klaar was met typen!![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha. Ik heb gister ook even lekker getankt. en ik heb ook nog mixjes gedronken, omdat jij zei dat mixjes lekker waren. Dus ik heb martinicola gedronken en bacardicola gedronken en ik vond het niet te drinken.
Dus ik ben na 3 glazen maar weer ovre geschakeld op bier.![]()
Was wel een geniale avond, een vriend van me was jarig en we waren alleen maar aan het tanken in zijn huis, en toen was het bier op en toen gingen we een soortemet danswedstrijd houden en ging iedereen koprollen maken![]()
![]()
![]()
![]()
en toen gingen we uit.
Misschien je hemd toch maar niet meer aan doen?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]Ik kwam zo'n homo tegen die hele tijd aan me zat en vervelend te doen.
Hehe oke. Lekker is datquote:Op zondag 18 januari 2009 15:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]Ik kwam zo'n homo tegen die hele tijd aan me zat en vervelend te doen. Maar ik moest ook een uur fietsen na een vriend, uur handbal gekeken en toen gelijk de bus in om naar discotheek te gaan. Dus heb alleen daar wat gedronken. Maar was wel gezellig
Het vervelendste was, ik was buiten en moest nodig pissen, ik steegje in en toen stonden lekker te neuken op mijn fucking pissplek, dus moest ik nog verder lopen!
Dat was het denk ik ookquote:Op zondag 18 januari 2009 15:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien je hemd toch maar niet meer aan doen?
Fabels zijn vaak moeilijk te verklaren.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Kunnen jullie verklaren waarom ik zo tof ben?
Ik denk dat MiVer daar wel een passend antwoord voor heeftquote:Op zondag 18 januari 2009 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Sorryquote:Op zondag 18 januari 2009 15:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]Ik kwam zo'n homo tegen die hele tijd aan me zat en vervelend te doen. Maar ik moest ook een uur fietsen na een vriend, uur handbal gekeken en toen gelijk de bus in om naar discotheek te gaan. Dus heb alleen daar wat gedronken. Maar was wel gezellig
Het vervelendste was, ik was buiten en moest nodig pissen, ik steegje in en toen stonden lekker te neuken op mijn fucking pissplek, dus moest ik nog verder lopen!
Umh, juist ja...... Dit moet een strikvraag zijn.......quote:Op zondag 18 januari 2009 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Dus jij bent Jan Gerrit uit Almeloquote:Op zondag 18 januari 2009 15:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Umh, juist ja...... Dit moet een strikvraag zijn.......
Was toch een 3fm actie?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:32 schreef Fascination het volgende:
Waarom wordt trouwens bij sommige users hun naam veranderd? Ik noem paultjuhhh, ijsmeis.
ik zag eht ook al, ik he geen ideequote:Op zondag 18 januari 2009 15:32 schreef Fascination het volgende:
Waarom wordt trouwens bij sommige users hun naam veranderd? Ik noem paultjuhhh, ijsmeis.
Ik ga ook eens proberenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:33 schreef padlarf het volgende:
[..]
het is nog erger dan je denkt![]()
Ik heb hem in mn handen als een gitaar![]()
Ohh, weet ik niks van.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:33 schreef padlarf het volgende:
[..]
het is nog erger dan je denkt![]()
Ik heb hem in mn handen als een gitaar![]()
Zullen we het maar hebben over PSV met de 1-1 gelijkspel tegen Roda JCquote:
HOIquote:
Wat ben jij toch een ongelofelijk sneu persoonquote:Op zondag 18 januari 2009 15:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
OPROTTEN VUIGE FLIKKER
[ afbeelding ]
Dat dit kan in Nederland, ON GE LO FE LIJK!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een ongelofelijk sneu persoon
Gast, wie komt hier nou voetbal afzeiken?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een ongelofelijk sneu persoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |