Waar kijk je?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Hell yeah 1-2
Ik schrok wel toen ik van Basten zag als trainer
Was vergeten dat hij de trainer van Ajax wasDacht dat ik naar een heel oud filmpje zat te kijken ipv live streaming
Zit nu alleen ineens een gele balk doorheenquote:
Jezelf quotenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zit nu alleen ineens een gele balk doorheen
quote:
Wtfquote:Op zondag 18 januari 2009 15:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Hell yeah 1-2
Ik schrok wel toen ik van Basten zag als trainer
Was vergeten dat hij de trainer van Ajax wasDacht dat ik naar een heel oud filmpje zat te kijken ipv live streaming
Wat de neuk, nu stopt ie er ineens meequote:
Waar zie jij mij voetbal afzeiken? Ben je behalve een homofoob ook nog geestelijk achtergesteld?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast, wie komt hier nou voetbal afzeiken?Laat ons lekker.
idd hé, watdefok.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:52 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Mensen die zeuren over voetbal kijken
Met een beetje geluk is het alleen dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zonderdag, dus die maandag hoor je ons niet over voetbal praten hoor
Ah, hij doet t weerquote:Op zondag 18 januari 2009 15:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat de neuk, nu stopt ie er ineens mee
Hier staat ie nu ook stil:quote:Op zondag 18 januari 2009 15:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat de neuk, nu stopt ie er ineens mee
Nu niet meer.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hier staat ie nu ook stil:
http://nl.justin.tv/razieltv
Met uitzondering van deze week, want morgen moet Emmen volgens mij voetballenquote:
KANKER!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hier staat ie nu ook stil:
http://nl.justin.tv/razieltv
Heeft yvonne je mail al beantwoord, kan je die TT eens veranderen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |