Jij praat ook over dingen die mij geen zak interesseren.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jullie blijven ook doorpraten over voetbal.
Doei, ga maar naar ONZ.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:46 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Natuurlijk schat.![]()
![]()
Met niet met jou.
Ja, dus laat mij daarover praten en jullie lekker over voetbal.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij praat ook over dingen die mij geen zak interesseren.
Doe je best maar.quote:
Deal.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, dus laat mij daarover praten en jullie lekker over voetbal.
Maar jij hebt dan ook een zieke geest.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:52 schreef Fascination het volgende:
Wie heeft dat bedacht: "popje". Als ik dat hoor zie ik kinderen voor me die gevangen zitten in een sekskelder, waar degene die ze gevangen houdt "popje" zegt als reactie op de voedselsmeekbeden van de kinderen.
Popje, heb je je oude ava weer terug?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:52 schreef Fascination het volgende:
Wie heeft dat bedacht: "popje". Als ik dat hoor zie ik kinderen voor me die gevangen zitten in een sekskelder, waar degene die ze gevangen houdt "popje" zegt als reactie op de voedselsmeekbeden van de kinderen.
Dat is waarquote:Op zondag 18 januari 2009 16:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook een zieke geest.
Ah, je bent bij mij thuis geweest?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:52 schreef Fascination het volgende:
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Popje, heb je je oude ava weer terug?
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Nieuw idee, mensen onder de 10k posts mogen hier niet posten.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
Nieuw idee, kliekjes vormen doe je maar in je eigen aars.
aka Tarrelsquote:Op zondag 18 januari 2009 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
Nieuw idee, kliekjes vormen doe je maar in je eigen aars.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:54 schreef Broekpaling het volgende:
HONGER
Ik hoop dat er een sappig dier is omgelegd en vanaaf heerlijk gebraden zal worden voor moi.
Jij hebt net al gegeten!quote:
Ja, maar het avondeten komt toch nog.quote:
Dat is echt goor.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:57 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik zometeen breauwd
Tosti is lekker hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is echt goor.
Ik eet brood alleen maar als er niets anders is
watquote:Op zondag 18 januari 2009 16:59 schreef reetveter het volgende:
Armenian <333 (207)
gisteren, 15:41
myn myn mannetje
niet te veeel kyken viese bitch hys al van my !!
hovuanjou .
Ja, dat wel.quote:
Ja, dat had ik ook door. Als het een spang smatje is, moet je een linkje posten.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik keek op hyves bij iemand zijn foto
Als lunch heerlijk broodje gezond gemaakt met kaas, salami, komkommer, tomaat, peper en zoutquote:Op zondag 18 januari 2009 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is echt goor.
Ik eet brood alleen maar als er niets anders is
Ja gohquote:Op zondag 18 januari 2009 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Maar volkorenbrood wat er al twee dagen ligt, kan ik niet weg krijgen![]()
Maar hoe moet dat dan met je kloons, als je weer geband bent?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Nieuw idee, mensen onder de 10k posts mogen hier niet posten.
Hoezo gebruik je zout erbij?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als lunch heerlijk broodje gezond gemaakt met kaas, salami, komkommer, tomaat, peper en zout
Omdat ik vanmiddag zin had in warm eten!quote:Op zondag 18 januari 2009 17:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja goh
Maar wie eet er dat dan ook als avondmaal
Ik eet sowieso geen brood als avondmaalquote:Op zondag 18 januari 2009 17:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja goh
Maar wie eet er dat dan ook als avondmaal
Dat vind ik ook. Brood wordt dan klef en is niet te eten. Croissants en italiaanse bollen daarentegenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo gebruik je zout erbij?
De kaas en salami zijn al redelijk zout, toch?
Tja, maar ik vind brood ook vies als je het mee moet nemen naar je werk of school.
Uitzonderingen.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar hoe moet dat dan met je kloons, als je weer geband bent?
Vers brood is ookquote:Op zondag 18 januari 2009 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet sowieso geen brood als avondmaal![]()
Alleen harde broodjes of vers witbrood vind ik heerlijk.
Tja er is nog niet echt een oplossing tegen vies klef broodquote:Op zondag 18 januari 2009 17:05 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Brood wordt dan klef en is niet te eten. Croissants en italiaanse bollen daarentegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |