Jij praat ook over dingen die mij geen zak interesseren.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jullie blijven ook doorpraten over voetbal.
Doei, ga maar naar ONZ.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:46 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Natuurlijk schat.![]()
![]()
Met niet met jou.
Ja, dus laat mij daarover praten en jullie lekker over voetbal.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij praat ook over dingen die mij geen zak interesseren.
Doe je best maar.quote:
Deal.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, dus laat mij daarover praten en jullie lekker over voetbal.
Maar jij hebt dan ook een zieke geest.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:52 schreef Fascination het volgende:
Wie heeft dat bedacht: "popje". Als ik dat hoor zie ik kinderen voor me die gevangen zitten in een sekskelder, waar degene die ze gevangen houdt "popje" zegt als reactie op de voedselsmeekbeden van de kinderen.
Popje, heb je je oude ava weer terug?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:52 schreef Fascination het volgende:
Wie heeft dat bedacht: "popje". Als ik dat hoor zie ik kinderen voor me die gevangen zitten in een sekskelder, waar degene die ze gevangen houdt "popje" zegt als reactie op de voedselsmeekbeden van de kinderen.
Dat is waarquote:Op zondag 18 januari 2009 16:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook een zieke geest.
Ah, je bent bij mij thuis geweest?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:52 schreef Fascination het volgende:
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Popje, heb je je oude ava weer terug?
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Nieuw idee, mensen onder de 10k posts mogen hier niet posten.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
Nieuw idee, kliekjes vormen doe je maar in je eigen aars.
aka Tarrelsquote:Op zondag 18 januari 2009 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
Nieuw idee, kliekjes vormen doe je maar in je eigen aars.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:54 schreef Broekpaling het volgende:
HONGER
Ik hoop dat er een sappig dier is omgelegd en vanaaf heerlijk gebraden zal worden voor moi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |