Ga schaatsen kijken danquote:
15:01quote:Op zondag 18 januari 2009 15:01 schreef zaadvragendeoog het volgende:
lapo tijd, hoe laat is het dan?
Haha en je hebt ook een hekel aan bierquote:
Tsoe, eerst vond ik je nog wel tof, maar nu heb je het verpestquote:
Bier is vies.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha en je hebt ook een hekel aan bier [ afbeelding ].
dan zou ik je alvast maar mentaal voorbereidenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tsoe, eerst vond ik je nog wel tof, maar nu heb je het verpest![]()
Ik denk pas Voetbalals we dit seizoen degraderen
Feyenoord?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tsoe, eerst vond ik je nog wel tof, maar nu heb je het verpest![]()
Ik denk pas Voetbalals we dit seizoen degraderen
o ja dat is waarquote:Op zondag 18 januari 2009 15:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ja maar jij bent tenslotte ook dagdag achtig.
Vandaag niet, tenminste, na dat ik wakker werdquote:Op zondag 18 januari 2009 15:07 schreef Silentalarm het volgende:
zvo, wat zie ik nou, heb je weer bier gedronken?
Wedden dat dat niet gebeurt?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
dan zou ik je alvast maar mentaal voorbereiden
Bier is voor het plebsquote:
ja maar gister wel? Je had toch al heel lang geen bier gedronken?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:09 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Vandaag niet, tenminste, na dat ik wakker werd
Vooral waterbier, wat ik gister kreeg ik de discotheekquote:
Jepperdepep, gister welquote:Op zondag 18 januari 2009 15:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ja maar gister wel? Je had toch al heel lang geen bier gedronken?
Het zal wel niet gebeurenquote:
Haha. Ik heb gister ook even lekker getankt. en ik heb ook nog mixjes gedronken, omdat jij zei dat mixjes lekker waren. Dus ik heb martinicola gedronken en bacardicola gedronken en ik vond het niet te drinken.quote:
Ja dat zeg ik Bier is viesquote:Op zondag 18 januari 2009 15:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat bovenste is bier, dat staat er op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kankervetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |