*OP leest*quote:Op zondag 18 januari 2009 16:11 schreef iszinloos het volgende:
wtf
Help fraubitch hier van haar naïviteit af...
Was dat topic serieus?
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als jij achter je computertje maar lekker zit te gniffelen dat je die fokkers op de kast hebt gekregen.
Ik ben blij voor je
Grapje, was in de war met een andere sport, denk ik dan.quote:
Cquote:
Een serieus topic in ONZ?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:11 schreef iszinloos het volgende:
wtf
Help fraubitch hier van haar naïviteit af...
Was dat topic serieus?
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat schreeuw ik ook altijd als m'n vader in de slaapkamer bezig is met m'n moeder.
quote:
Jij hebt je wiet niet gehad voor vandaag? Je mist namelijk wat relativeringsvermogen.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:01 schreef Lakitu het volgende:
Even eten, ik verwacht de stand minstens op 2-4 als ik terug ben.
Vrouwen dingen.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:23 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Afgelopen, waar zullen we het nu over hebben?
Ooh, wat ruik jij lekker? Waar heb je die vandaan?quote:
Ik ben gestoptquote:Op zondag 18 januari 2009 16:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Jij hebt je wiet niet gehad voor vandaag? Je mist namelijk wat relativeringsvermogen.
Geile neucksex en bierquote:Op zondag 18 januari 2009 16:23 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Afgelopen, waar zullen we het nu over hebben?
De badkamer, moet je ook eens proberen.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:24 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ooh, wat ruik jij lekker? Waar heb je die vandaan?
Komen er weer allemaal homo's op me afquote:Op zondag 18 januari 2009 16:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De badkamer, moet je ook eens proberen.
Kwam dat niet door je nieuwe hemd?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:27 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Komen er weer allemaal homo's op me af
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Aansteller. Met je uiterst negatieve PI.
Die grap had je al gemaakt.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kwam dat niet door je nieuwe hemd?
Denk ook wel door het lekkere geurtje wat ik bij me droeg. Waar niet alleen homo's op af kwamen hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 16:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kwam dat niet door je nieuwe hemd?
Ook hetero mannen?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:29 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Denk ook wel door het lekkere geurtje wat ik bij me droeg. Waar niet alleen homo's op af kwamen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |