Vrouwen dingen.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:23 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Afgelopen, waar zullen we het nu over hebben?
Ooh, wat ruik jij lekker? Waar heb je die vandaan?quote:
Ik ben gestoptquote:Op zondag 18 januari 2009 16:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Jij hebt je wiet niet gehad voor vandaag? Je mist namelijk wat relativeringsvermogen.
Geile neucksex en bierquote:Op zondag 18 januari 2009 16:23 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Afgelopen, waar zullen we het nu over hebben?
De badkamer, moet je ook eens proberen.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:24 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ooh, wat ruik jij lekker? Waar heb je die vandaan?
Komen er weer allemaal homo's op me afquote:Op zondag 18 januari 2009 16:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De badkamer, moet je ook eens proberen.
Kwam dat niet door je nieuwe hemd?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:27 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Komen er weer allemaal homo's op me af
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Aansteller. Met je uiterst negatieve PI.
Die grap had je al gemaakt.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kwam dat niet door je nieuwe hemd?
Denk ook wel door het lekkere geurtje wat ik bij me droeg. Waar niet alleen homo's op af kwamen hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 16:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kwam dat niet door je nieuwe hemd?
Ook hetero mannen?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:29 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Denk ook wel door het lekkere geurtje wat ik bij me droeg. Waar niet alleen homo's op af kwamen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:
Nee, op die ene homo na waren geen mannen meer die aan me zaten, gelukkigquote:
Inderdaadquote:Op zondag 18 januari 2009 16:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Dat theater van Suarezen vervolgens een geniale pass
Nu weten we het wel van jou krentenbol.!quote:
ULTIEME BEWIJS DAT IK EEN BAAS BENquote:Op zondag 18 januari 2009 16:01 schreef Lakitu het volgende:
Even eten, ik verwacht de stand minstens op 2-4 als ik terug ben.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:22 schreef Hoogstaande het volgende:
Godver, Lakitu zal wel blij zijn met zn voorspelling
quote:
Ten eerste, wtf heb je het over? Niet huilen omdat ik een punt heb.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
When all else fails, het grootste kutargument wat er bestaat!!!!!!!!!
O, overigens:
homofobie
Synoniem: homohaat, homonegativiteit
Uitleg: gevoelens van ongemak, angst, minachting, vijandigheid en/of haat tegen homoseksuelen en homoseksualiteit
Steeds roepen Oprotten vuige homo, valt hieronder.
Typisch gevalletje van een successupporter, jij springt ook op en neer als op teletext de score veranderd?quote:
Hij denkt van wel.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Het is toch niet zo dat timmmmmmm nu ook een KLB-SC'er is he?
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van een successupporter, jij springt ook op en neer als op teletext de score veranderd?
Jullie blijven ook doorpraten over voetbal.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:40 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nu weten we het wel van jou krentenbol.!
Hoe dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:44 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb net die 2-4 pas bekeken, omg, wat een genialiteit.
Zover was ik al.quote:
Natuurlijk schat.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Mannen die niet van voetbal houden, zijn homo.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:44 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb net die 2-4 pas bekeken, omg, wat een genialiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |