Deze is goed:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:46 schreef Syrena het volgende:
Weet iemand het adres van die site waar je je BMI kon uitrekenen, maar ook je onderhoudsdosis qua calorieen enzo? Ik heb 'm niet opgeslagen en mijn lief maakt zich ineens zorgen over z'n BMI (hij zit EenVandaag te kijken)
Eng? nee, dat niet echt...na een paar keer vallen had ik dat deel wel onder de knie...en als je niet heel hard gaat, kan er niet veel mis gaan...maar er zijn wel momenten dat je benen inderdaad bewegen terwijl je alleen maar kan denken 'ok...en nu? vallen maar weer dan?'quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond/vind je het eng? Of wacht, dat gaat een man niet toegeven natuurlijk.
Hoewel, jij durfde ook toe te geven dat je huppelfilms leuk vindt![]()
Ik vond het wel eng namelijk, vooral dat gevoel dat je het eigenlijk niet zo goed onder controle hebt allemaal wat er met je benen gebeurt zo nu en dan
Had altijd de angst voor verdraaide knieën en enkels enzo
Ik had het gezien, dankjewel! Hij mag 2748 calorieën eten om op gewicht te blijvenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Syrena, ik heb het linkje in het vorige topic gezet.
eigenlijk wel....quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:52 schreef P.F het volgende:
Hee BJ! Hoe gaat het met je? Ben je niet te druk?
Ik ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:58 schreef Greys het volgende:
BJ, vraag je niet een beetje teveel van jezelf momenteel?
Ik word al moe als ik het lees
tja soms MOET je watquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:58 schreef Greys het volgende:
BJ, vraag je niet een beetje teveel van jezelf momenteel?
Ik word al moe als ik het lees
houthakken met de kloofbijl?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:00 schreef sigme het volgende:
Oh jaBak brinta 600 x touwtjespringen oftewel 10 minuten Dubbele boterham (bakker) met pindakaas Enkele boterham pindakaas Half uur houthakken Nog een enkele boterham pindakaas Appel Bakje groente (gestoofd: witlof tomaat paprika ui knof) Avondeten wordt die groente met gebakken lamsvlees & bruine bonen + mais. Bier. Vast wel. Chouffe?
Jazeker. Nu heb ik onlangs de zevenponder ingeruild voor een moderne frats van 1,1kg. Hakt net zo goed, beter voor de rug. Maar minder goed voor afvalvoornemens..quote:
leuk werk is datquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Jazeker. Nu heb ik onlangs de zevenponder ingeruild voor een moderne frats van 1,1kg. Hakt net zo goed, beter voor de rug. Maar minder goed voor afvalvoornemens..
quote:
Ja ik heb 'm! hij is stoer johquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
Gelukt met je jas Kaas?
En eet smakelijk alvast!
Ben een beetje misselijk van het kapsalonnetje
Even badderen en dan Mamma Mia (voor de 3e keer kijken)
Jaaaaaaaa! PM-en maarrrrrr!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:48 schreef Muis006 het volgende:
Greeeeys heb je de nieuwe GA aflevering gezien want dan PM ik je even!!!!
Het bas loopt nog vol!quote:
Ik PM je even!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Het bas loopt nog vol!
Of bedoelde je dat niet?Kan het gewoon even stop zetten zo tot ik je PM heb beantwoord hoor!
Ik kan alleen maar belegde broodjes (met bijv. tartaar of vleeswaar ofzo) bedenken, maar ik ga ook zelden naar de snackbar! Misschien valt loempia (zo'n grote) ook wel mee, zitten wel veel veggies in, zal voornamelijk het deeg + waar het in gebakken is zijn wat slecht is denk ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Uit voorzorg maar ik een giga bak salade met tonijn. Wat is het magerste uit de snackbar wat ook nog wat vult... loempia?? Of 2 kroketten of... weet ik het?
Ik heb zo een feestje van een vriendin van me en er komen allemaal bouwkunde sukkels en dat zijn over het algemeen althans hier een stelletje bekrompen boeren. Dus ik heb besloten gewoon lekker 10/11 of 12 uur aan te komen kakkenquote:
ik heb je niet gezienquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:49 schreef ElisaB het volgende:
Lijstje:
O: havermout met yoghurt
T: handje chips en een kwart gevulde koek*
L: twee druine boterhammen met pindakaas
T: smoothy (mango, aardbei, halve sinaasappel, half glaasje melk)
D: driekwart pizza fungi
Burp!
* we waren ff naar Rotterdam gereden en het was zó vreselijk druk in de winkel. Ik had écht honger en niets bij me. Dus een zakje chips en een klein gevuld koekje getrokken![]()
Ja ik heb al een toffequote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa! PM-en maarrrrrr!
@Kaas, krijgen we een foto van jou in die nieuwe stoere jas?
Ik ook nietquote:
*aai over de bol* En je vermijd lompe boeren in da processquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:57 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb zo een feestje van een vriendin van me en er komen allemaal bouwkunde sukkels en dat zijn over het algemeen althans hier een stelletje bekrompen boeren. Dus ik heb besloten gewoon lekker 10/11 of 12 uur aan te komen kakken
Goed plan he! zo drink ik A: minder bier en B: vreet ik minder ongezonde shizzle
haha ik heb mn jas tegenover Dudok gekochtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet
Had ff gegild Elies. Dan hadden we fijn bij Dudok calorierijke appeltaart met slagroom kunnen eten
Maar dan erger!!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:01 schreef P.F het volgende:
Ieeeeeh! Mijn vaderr eet kip zoals Keira Knightley op de piratenboot in PotC
Ja hoor!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
.. SHE... ?
Is appeltaart op de een of andere manier zo te maken dat het niet ontzettend slecht is?.
Zonder het deeg!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
.. SHE... ?
Is appeltaart op de een of andere manier zo te maken dat het niet ontzettend slecht is?.
Joe spuit-elft mie!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hoor!
Appel met kaneel in de magnetron verwarmen.
Deeg in de prullenbak flikkeren.
Smakelijk!
Ja na het badderen moet je nog even kwijlen in ONS topic!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
Kaas, toffe jas lijkt het zo aan het silhouet te zien!
Doe eens een duidelijker foto? Of doe je dat liever niet?
Kon je Dudok weerstaan? Knap!![]()
Sorry BlaatIk heb er nu zelf ook trek in en baal dat ik geen appels in huis heb voor die magnetrontruck.
Met mandarijnen zal het vast minder lekker zijn
Lekker gehyperd met Tha Mouse over Grey's A. en nu.... *plons*.
Tot later!
Was jij in Rdam danquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
Ik ook niet
Had ff gegild Elies. Dan hadden we fijn bij Dudok calorierijke appeltaart met slagroom kunnen eten
Kun je hem niet even bij je schooladministratie aanvragen? Ik had hem laatst nodig voor een tentamen en ze draaiden er zo een uit de printer voor mijquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:35 schreef P.F het volgende:
Uhw, ik ben 1 klein rotpapiertje kwijt en 1 klein rotpasje en ik MOET 1 van de 2 vinden
Dat is dus gelijk mijn probleem...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:55 schreef neen het volgende:
1 kroket = beter dan 2 kroketten Uniekhoorn.
Tof! Ik ben er wel wijs meequote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar schaapsje, het is echt lekker!
Kaas, wat een toffe jas + pet + t-shirt!En voor zover ik kan zien zie jijzelf er ook tof uit!
Superstars zijn wel tofquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
deze ofzo, of witte k-swiss :p
die droegen die dingen idd, in die video met Aerosmith; Walk This Wayquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Adidasjes zijn bijna altijd okee!Al ben ik niet zo'n Run DMC fan
![]()
Tip van Flip: mijn kekke hoedje was 10 euro bij H&M herenafdeling
Ja dat is misschien wel een goeie, maarr dan moet ik eerst nog even uitvinden waar die dan zitquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:37 schreef neen het volgende:
[..]
Kun je hem niet even bij je schooladministratie aanvragen? Ik had hem laatst nodig voor een tentamen en ze draaiden er zo een uit de printer voor mij
Zijn het niet Adidas Superstar (2quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja dieze zijn vast nog wel ergens te krijgen
Hai zussiequote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
Kaas, toffe jas lijkt het zo aan het silhouet te zien!
Doe eens een duidelijker foto? Of doe je dat liever niet?
Tot later!
nou vooruit nog eentje danquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:18 schreef conleche het volgende:
Mooie jas Kaas!! Vooral de kraag!!! Wel onduidelijke foto heur.
(conleche heeft precies zo'n kraag aan haar jas, vandaar....)
omdat het eindelijk weer 's kan...quote:
Ja, waarom ben je thuis op zaterdagavond PF?quote:
Ik had laatst ook lekkere! is zeldzaamquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
mandarijntjeseindelijk weer lekkere
Omdat ik een papiertje moet vindenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, waarom ben je thuis op zaterdagavond PF?
Met twee motoren zou je toch ook 150 (km?) zelf moeten rijdenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat het eindelijk weer 's kan...
nou ja, eiks had ik naar het feestje van Liejannuh gewild, maar de motor van René is nog niet klaar, dus moesten we op één motor.
Hij wilde dat echter niet, en het is nu te koud voor mij om die 150 zelf te rijden aan een stuk
Schakel je moeder in! Moeders hebben de ultiem vreemde capaciteit om dingen te vinden op plekken waar je voor je gevoel al twintig keer gekeken hebt!quote:
O nee hoor, die van mij nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Schakel je moeder in! Moeders hebben de ultiem vreemde capaciteit om dingen te vinden op plekken waar je voor je gevoel al twintig keer gekeken hebt!
ja, kloptquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Met twee motoren zou je toch ook 150 (km?) zelf moeten rijden
Aha! Nu komt de aap uit de mouwquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, klopt
maar dan zouden we bij mn ouders blijven tukken wrsch...
als ik alleen ga, ga ik daar niet blijven slapen maar wil ik lekker terug naar mn
Ga zoeken danquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:32 schreef AKnynke het volgende:
of in de koelkast PF, daar vind ik ook nog wel eens wat terug!
- Nee heb al vier jassen nagekeken of zo..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In je jaszak?
Tussen je vuile was?
- Misschienquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tussen een boek of in een tas?
Nah, volgens mij nietquote:
Jawel, ga ik ook doen als ik hem maandag niet heb.. Ik ben bang dat ik mijn pasje met mijn crackhoofd tijdens oud en nieuw weg heb gegeven of zoquote:
Ik moet dus m'n collegekaart en inschijfkaart ofzo bij elkaar hebben, had jij dat niet? Want dan is het logisch dat je ze beide kwijtbentquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Jawel, ga ik ook doen als ik hem maandag niet heb.. Ik ben bang dat ik mijn pasje met mijn crackhoofd tijdens oud en nieuw weg heb gegeven of zoIk doe raardere dingen als ik onder invloed ben. Maarrr dan moet het papiertje nog wel ergens liggen!!
Ja maar de ene zat in mijn portemonnee en de andere niet!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:45 schreef neen het volgende:
[..]
Ik moet dus m'n collegekaart en inschijfkaart ofzo bij elkaar hebben, had jij dat niet? Want dan is het logisch dat je ze beide kwijtbent
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Jawel, ga ik ook doen als ik hem maandag niet heb.. Ik ben bang dat ik mijn pasje met mijn crackhoofd tijdens oud en nieuw weg heb gegeven of zoIk doe raardere dingen als ik onder invloed ben. Maarrr dan moet het papiertje nog wel ergens liggen!!
Die zijn wel lekker slank vaakquote:
We hebben Entre les murs gezien. Vergeet de titel en ga de film vooral niet kijken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:37 schreef Sugar het volgende:
Welke film ga je zien, DaD?
Geluk zit in grote dingenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:30 schreef Muis006 het volgende:
Bert Visscher
Welke show was het Greysie?
Smaken verschillen Suugquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:27 schreef Sugar het volgende:
Oh hemel, Bert Visscher in combi met dezesmilie????!!!
![]()
![]()
Ik heb een voorstelling gezien zojuist: érg goed! Hanneke de Jong, remember her name!
Hihi, vond je 'm zo slecht. Ik vond hem best goed.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hebben Entre les murs gezien. Vergeet de titel en ga de film vooral niet kijken.
k ben op weg naar huis en ga direct pitten zo. Nog ten minutes!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
Geeft niets hoor Suug, ik heb wel vaker een afwijkende smaak dus ik ben het gewend
Ik kijk een heel jaar uit naar het Eurovisie Songfestival, zegt genoeg toch?
TJ, zet de computer uit dan en ga lekker op de bank hangenOf vroeg naar bed.
Mag ik vragen wat je er goed aan vond?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:39 schreef Sugar het volgende:
[..]
Hihi, vond je 'm zo slecht. Ik vond hem best goed.
Maar greys verwoordde het hierboven al: smaken verschillen! Was ook zéker niet lullig bedoeld, greys, mijn Bert V. antipathie!
Welke bedoel jequote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
Trusten Muissie!
Lekker dromen van jeweetwel in die ene scene
Dat kan ook 's middagsquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:10 schreef P.F het volgende:
Om geld te verdienen
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Geluk zit in grote dingen
Ik vond zijn allerleukste show die met kamperen!
Familie Mug, kom d'r maar in!
Dat stukje kan ik 100 keer zien en nog steeds gieren van het lachen
Whehehequote:
Is de wimperverf al van het laminaat?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:34 schreef P.F het volgende:
Godverrr! Keer ik m'n overvolle toilettas om, om witte nagellak te vinden. Vind ik m'n collegekaart
O maar daar staat niet op dat het een bewijs van inschrijving is!
Ja dat wou ik vragen, dat pasje, is dat dan wel of niet m'n bewijs van inschrijvingquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zonder inschrijving heb je geen pas.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:12 schreef P.F het volgende:
Iemand een idee hoe ik wimperverf van een laminaat vloer krijg?
Nee, ik zou niet weten waarmee, nagellak remover werkte niet, en dat werkt meestal wel bij muurverf!! Het zit er ook al een jaar op of zoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Is de wimperverf al van het laminaat?
En fijn dat je je kaart gevonden hebt! Logische plek ook, je toilettas!
Nou ja, het zou er wel afgaan met een Mouse hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 00:19 schreef P.F het volgende:
Niet serieus bedoeld toch?
[ afbeelding ]
Het zit ook niet echt op een plek waar ik makkelijk een tapijtje neer kan leggen of zo
Mja, ik heb ook (muur)verf vlekken na 5 jaar weg gekregen..quote:Op zondag 18 januari 2009 00:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, het zou er wel afgaan met een Mouse hoor
Als het er al een jaar zit, zou ik het maar opgeven!
Ja dus, want als je niet ingeschreven was had je toch nooit die pas kunnen hebben?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat wou ik vragen, dat pasje, is dat dan wel of niet m'n bewijs van inschrijving
Jup! Bij de Uva staat er precies 't zelfde op, maar daar staat ook nog de tekst "bewijs van inschrijving" en zij hebben geen foto..quote:Op zondag 18 januari 2009 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dus, want als je niet ingeschreven was had je toch nooit die pas kunnen hebben?
Je naam (en foto?) staan er toch op? Lijkt me wel dus hoor!
Ik zou echt omgevallen zijn als ik je in Feedback had gezienquote:Op zondag 18 januari 2009 00:23 schreef Greys het volgende:
Elisa! Ik woon in Bleiswijk (dat ligt nog geen 10 minuutjes van Rotterdam Hillegersberg waar jij was) en ik werk in de straat waar jij doorheen hebt gereden vanmiddag, om de hoek van Feedback. En Heer G was ook in de Feedback vandaag voor nieuwe drumvellen!![]()
Vaak ga ik mee want ik vind het een leuke zaak, maar nu was ik boodschappen doen. Anders had ik je misschien gezien! Oh nee, ik weet niet eens hoe je er uit ziet
is dat vlak bij de ABN-AMRO vestiging?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:23 schreef Greys het volgende:
Elisa! Ik woon in Bleiswijk (dat ligt nog geen 10 minuutjes van Rotterdam Hillegersberg waar jij was) en ik werk in de straat waar jij doorheen hebt gereden vanmiddag, om de hoek van Feedback. En Heer G was ook in de Feedback vandaag voor nieuwe drumvellen!![]()
Vaak ga ik mee want ik vind het een leuke zaak, maar nu was ik boodschappen doen. Anders had ik je misschien gezien! Oh nee, ik weet niet eens hoe je er uit ziet
De Feedback (muziekzaak) zit in Hillegersberg en ik woon in Bleiswijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is dat vlak bij de ABN-AMRO vestiging?
daar heb ik namelijk gewerkt, in Bleiswijk..
in Hillegersberg ook een paar keer, overigens
Volgens mij Bergsche Dorpsstraat, maar het is dan ook al iets van 3 jaar geledenquote:Op zondag 18 januari 2009 00:43 schreef Greys het volgende:
[..]
De Feedback (muziekzaak) zit in Hillegersberg en ik woon in Bleiswijk.
De ABN Amro is aan de andere kant van het immense () dorp als waar ik woon. Je hebt twee ingangen van het dorp, die met de Chinees (nu Boedha Beer rest.) en die andere kant waar je langs de kroeg komt.
Daar zit die bank toch, aan het begin? Volgens mij zit hier maar 1 bank en dat zal dan wel de ABN Amro zijn
In Hillegersberg zit ie op de Straatweg toch? Of heet het daar nog net de Bergsche Dorpsstraat?
Everybody was Kung Fu fightinggggggggggggquote:Op zondag 18 januari 2009 00:44 schreef zwahiel het volgende:
* zwahiel zit een best toffe film op 2 te loeren.
met een zak chips die bijna leeg is![]()
Net op die splitsing zit ie he, naast het postkantoortje geloof ik!quote:Op zondag 18 januari 2009 00:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Volgens mij Bergsche Dorpsstraat, maar het is dan ook al iets van 3 jaar geleden
Waaromquote:Op zondag 18 januari 2009 00:53 schreef motorbloempje het volgende:
tegenover een heel groot ING kantoor geloof ik
en nee, ze kennen me vast niet, want ik heb er maar 4 keer gezeten ofzo
ABN AMROik zal er NOOIT een rekening openen
sta wrsch ook op de zwarte lijst daar, dus w/e
heb er gewerktquote:
* zwahiel staat op de zwarte van 'n bank...quote:
Waarom zou je op zo'n lijst staan?quote:Op zondag 18 januari 2009 01:01 schreef zwahiel het volgende:
* zwahiel staat op de zwarte van de Rabo...
Elke bank heeft een zwarte lijst
Dat ik geen zaken met hun mag doen.quote:
Ik heb zo mijn redenen waarover ik natuurlijk niet online uit ga wijdenquote:
In de richting, ruilhandel met al het voordeel voor mij en geen voordeel voor hen.quote:
neuh dit was niet duister maar slim handelen en op tijd handelen in je eigen voordeel om 't zo maar te zeggen.quote:
Nee, je collegekaart is niet je bewijs van inschrijving.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat wou ik vragen, dat pasje, is dat dan wel of niet m'n bewijs van inschrijving
quote:Op zondag 18 januari 2009 09:13 schreef Viking84 het volgende:
What the fuck!. Ik moet vaker uit eten gaan
. Ineens 72,6 vanochtend
![]()
.
quote:Op zondag 18 januari 2009 04:50 schreef neen het volgende:
Ik had net 2 glazen voor PF maar een is gesneuveld eneen van mijn middelvingers bloed maaraj, een niet uds een heinken galaxyi is vooor PF dqat is de wimst van de avonde goede vaond oke.
Hmmm blijkbaar was je toch wel nodig daar en werkte je er al een tijdje dus had je 10 dagen opzegtermijn in verband met kleine lettertjes in jou overeenkomst?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb er gewerktwas geen pretje
en toen ging ik weg voor een andere baan, en toen had ik ineens een soort van vast contract via het uitzendbureau, waar ik niets van wist?
en ik ben heel secuur met dat soort dingen
en toen had ik nog gezegd:
eys, ik heb nieuwe baan, ik kom nog een week, en danben ik
maar toen moest ik ineens 10 werkdagen van ze blijventerwijl ik een uitzendcontract had, volgens mijn weten (en ondertekenen).
De mongolen hebben ook nog een email vanaf een hotmailadres naar mn nieuwe werkgever gestuurddat ze me niet aan moesten nemen
![]()
omdat ik 'niet te vertrouwen was' terwijl ik echt een uitzendcontract getekend had: als ik immers een detacheercontract had gehad, was het wel mogelijk geweest maandelijks geld te krijgen, wat ik liever wilde
Jamaar jamaar het is heul donker hier binnenquote:Op zondag 18 januari 2009 10:16 schreef conleche het volgende:
Kaas, hoi.
Het is nu dag. Als je nu nog eens een foto maakt van die jas, dan kunnen we hem allemaal wél zien.
Dan ga je naar buiten en vraag je een lieftallige voorbijgangster of ze even een foto maakt. Wie weet krijgen jullie daarna wel kinderen!!quote:Op zondag 18 januari 2009 10:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jamaar jamaar het is heul donker hier binnenen wil je een foto van de jas zelf? of als ik m draag?
Die gaat ie toch al met Leintjuh krijgenquote:Op zondag 18 januari 2009 10:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan ga je naar buiten en vraag je een lieftallige voorbijgangster of ze even een foto maakt. Wie weet krijgen jullie daarna wel kinderen!!
quote:Op zondag 18 januari 2009 10:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan ga je naar buiten en vraag je een lieftallige voorbijgangster of ze even een foto maakt. Wie weet krijgen jullie daarna wel kinderen!!
Kommaardoor met die foto! doe je er ook gelijk een foto van je buurbabe bij?quote:Op zondag 18 januari 2009 10:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
maar ik wil heel geen kinderen, ik kan wel ff aan mn favo buurbabe vragen of ze me kan fotograferen. Ze is pas 16 maar ze maakt mooie foto's. Gisteren liet ik ff mn nieuwe jas aan haar zien toen slaakte ze een gilletje
AGR isse Amstel Gold Race?quote:Op zondag 18 januari 2009 10:40 schreef cyclechick het volgende:
Tis me met veel moeite gelukt om me voor de AGR in te schrjiven! de 150 kmalleen een vriendin met wie ik zou gaan ist niet gelukt (hij was al zo snel vol
![]()
Maar gelukkig ken ik nog wel via via iemand die meedoet, dan fiets ik daar wel mee
Ja das Amstel Gold Race inderdaad, en ik rijd niet bij een ploegquote:Op zondag 18 januari 2009 10:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
AGR isse Amstel Gold Race?bij welke ploeg rij je dan?
Ton van Bemmelen/AA drink? Vrienden van Het Platte Land?
BlaatschaaP!quote:
In je bierglas??quote:Op zondag 18 januari 2009 11:10 schreef neen het volgende:
[..]
Dude, je kan wel lachen maar ik ben mijn bril kwijt
He wat hoor ik daar voor muziek....?quote:Op zondag 18 januari 2009 11:10 schreef neen het volgende:
[..]
Dude, je kan wel lachen maar ik ben mijn bril kwijt
Das goed voor de lijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Ben ik weer, ik zou naar de stad gaan maar mn stoel en bank zijn de enige plekken waar ik kom vandaag. Heb gisteren japans gegeten maar weet niet wat die kneus in mn eten gedaan heb maar ben paar x over mn nek gegaan vannacht
Ik wil hem opzich ook fietsen maar denk dat ik nog voor berg 1 naast mn fiets ligquote:Op zondag 18 januari 2009 10:52 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja das Amstel Gold Race inderdaad, en ik rijd niet bij een ploeg![]()
Je kunt ook gewoon individueel inschrijven
Hij zit allang vol!quote:Op zondag 18 januari 2009 11:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik wil hem opzich ook fietsen maar denk dat ik nog voor berg 1 naast mn fiets lig
Precies! Vroegah fietste ik ook wel regelmatig met iemand en haar sprak ik gister (na een jaar ofzo) weer en toen zat ze te zeggen dat ik dat ook moest gaan fietsen met haar.quote:
Ja best zwaar af & toequote:Op zondag 18 januari 2009 11:03 schreef cyclechick het volgende:Nice, je zal dr maar naast wonen
![]()
Nu je jas nog! Ga het haar eens vragen!
Ja gezellig! Moet je wel op mij wachten aan het eind van elke straat hequote:Op zondag 18 januari 2009 11:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja best zwaar af & toe![]()
Ik zal 't vragen, maar ws niet vandaag![]()
btw zal ik anders de AGR met je meefietsen?
Echt? Kan dat gewoon? (jah tis natuurlijk gewoon buiten.,.. En dat zeg je nu! Heb ik net 30 euries betaaldquote:Op zondag 18 januari 2009 11:29 schreef kaasplankje het volgende:
oh je kan ook gewoon zwart meerijden hoor
Als jij het haalt krijg je vast een medaille ofzo, hij krijgt dat niet en zo'n ding is natuurlijk wel 30 euro waard. Ik zie vaak mensen in de stad met medailles enzo zij krijgen heel veel aandacht.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Echt? Kan dat gewoon? (jah tis natuurlijk gewoon buiten.,.. En dat zeg je nu! Heb ik net 30 euries betaald
Ja mooi hè! Ik heb hem ook al gezienquote:Op zondag 18 januari 2009 11:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik was gister in Grun, en ging ook meteen even de tentoonstelling : 'Betoverd door vrouwen', een expositie van het werk van J.W. Waterhouse (1849-1917).
Echt de moeite waard.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De broodjes zitten in de oven. Wil je je eitje hard of zacht gekookt? Of zal ik er een voor je bakken met ham en kaas of spekjes erbij? Zeg het maar, noodles? soepje? biertje? frikandel?quote:Op zondag 18 januari 2009 11:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens wie regelt het ontbijt vandaag?
Tsja, ik had nog zo mooi voor 2 de tafel gedekt, maar je was er niet! Dus nu heb ik 't zelf maar allemaal opgegeten. Waren 2 heerlijke boterhammen met avocadoquote:Op zondag 18 januari 2009 11:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens wie regelt het ontbijt vandaag?
Een documentaire van meer dan twee uur, dat is gewoon belachelijk. Er zat geen enkele spanning in, de kinderen interesseerden me niet omdat ik ze alleen maar irritant vond, eigenlijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 08:07 schreef Sugar het volgende:
DaD, ik vond de film wel goed, omdat het zo knap geregisseerd en gespeeld is. Je waant je in een documentaire, terwijl het dat niet is. En de wetenschap dat hij (docent) écht die leraar Frans is en er een boek en een scenario over schreef + die rol dus zélf speelde, maakte ook dat ik 'm met bewondering zag.
Maar ik heb óók de mindere dingen wel echt als negatief ervaren, hoor. Het frustreerde me regelmatig dat er niks gebeurde en dat die koters zo zijn zoals ze daar zijn.
doe maar gewoon paar bruine boterhammen ham en paar kaasquote:Op zondag 18 januari 2009 11:37 schreef neen het volgende:
[..]
De broodjes zitten in de oven. Wil je je eitje hard of zacht gekookt? Of zal ik er een voor je bakken met ham en kaas of spekjes erbij? Zeg het maar, noodles? soepje? biertje? frikandel?
Ik kan even niet terugvinden welke film je hebt gezien, maar als ik op de beschrijving van Sugar afga was het Entre les Murs in Images? Ik ga vanavond ws naar Boy A.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een documentaire van meer dan twee uur, dat is gewoon belachelijk. Er zat geen enkele spanning in, de kinderen interesseerden me niet omdat ik ze alleen maar irritant vond, eigenlijk.
Ik weet wel weer precies waarom ik ooit heb besloten niet voor de klas te willen..
Ja dat kan volgens mij, de route is uitgepijld en de stempelposten rij je dan gewoon doorquote:Op zondag 18 januari 2009 11:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Echt? Kan dat gewoon? (jah tis natuurlijk gewoon buiten.,.. En dat zeg je nu! Heb ik net 30 euries betaald
Het zijn bruine pistoletjes dus dat is op zich wel oke en je weet het van SHE, een zacht gekookt ei is zeer prima! Je kan hier komen als je wil, mijn ouders zijn er ook maar die stuur ik wel weg.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
doe maar gewoon paar bruine boterhammen ham en paar kaas
Ik denk dat ik gezond ga doen komende tijd
In dat geval kun je beter ei, dan kaas op je brood doenquote:Op zondag 18 januari 2009 11:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
doe maar gewoon paar bruine boterhammen ham en paar kaas
Ik denk dat ik gezond ga doen komende tijd
K blijf lekker warm binnenquote:Op zondag 18 januari 2009 11:39 schreef neen het volgende:
[..]
Het zijn bruine pistoletjes dus dat is op zich wel oke en je weet het van SHE, een zacht gekookt ei is zeer prima! Je kan hier komen als je wil, mijn ouders zijn er ook maar die stuur ik wel weg.
Dank je!quote:Op zondag 18 januari 2009 10:19 schreef conleche het volgende:
![]()
Hee Liejannuh!!! Gefeliciteerd!!
![]()
![]()
![]()
Ben je alweer betert?
Dank je!quote:Op zondag 18 januari 2009 11:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Gefeliciteerd Liejannuh!
Ik heb Isabeau hier al een tijdje niet gezien, alles oké met 'r?
En, way to go Vik!!!!
Ja, klopt. We hadden een voorstukje van Boy A, die had ik liever gezien denk ik.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan even niet terugvinden welke film je hebt gezien, maar als ik op de beschrijving van Sugar afga was het Entre les Murs in Images? Ik ga vanavond ws naar Boy A.Dat is: als ik zin heb om de deur uit te gaan
.
regenjack aan & Goooo!!!quote:Op zondag 18 januari 2009 11:40 schreef cyclechick het volgende:
[..]
In dat geval kun je beter ei, dan kaas op je brood doen![]()
Ik wilde eigenlijk NU op de fiets stappen naar de UB om mijn tentamen te leren, maar het regent
Nehh, ik ga FOK! gewoon wegklikken nu, (haha) en mijn studieboeken pakken. Ik moet ook thuis kunnen leren.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
regenjack aan & Goooo!!!
hier is 't ook fuckweer
Jij doet wel quasi hulpbehoevend maar volgens mij fiets jij iedereen eruit bij zo'n koers.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nehh, ik ga FOK! gewoon wegklikken nu, (haha) en mijn studieboeken pakken. Ik moet ook thuis kunnen leren.
Toch?![]()
Ennuh hebben we een deal dat jij van mijn geweldige gezelschap mag genieten bij de AGR in ruil voor wat duwtjes omhoog?
Muahahaha, aangeleerde hulpeloosheidquote:Op zondag 18 januari 2009 11:55 schreef neen het volgende:
[..]
Jij doet wel quasi hulpbehoevend maar volgens mij fiets jij iedereen eruit bij zo'n koers.
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Wie helpt me kiezen Schaatsen kijken of NEC tegen Ajax waarbij ik NEC steun!
Zit te overwegen de tv van mn ouders te pakken en ernaast te zetten en dan beide te kijkenquote:
Dank je wel, wat lief!quote:Op zondag 18 januari 2009 11:25 schreef neen het volgende:
Je moet gewoon de elfstedentocht fietsen, dat is in Friesland.
[ afbeelding ]
Deze heb ik voor PF gevonden, hij is mooi hoor.
Hoeveel wil je hebbenquote:
gisteren niets gedaan andersquote:
Even koud wegzetten in de koelkast.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:38 schreef cyclechick het volgende:
Help! wat moet je doen als koekjesdeeg teveel plakt?
Blousesquote:Op zondag 18 januari 2009 12:46 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ben ik trouwens de enige die al-tijd met blousen/bloezen het probleem heeft dat ze dichtvallen? Op foto's enzo staat de kraag altijd mooi open, maar bij mij valt het altijd stom dicht. Ligt dat aan m'n eh.. voorgevel of heeft iedereen dat?
Ajax kijken waarbij je Ajax steunt.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:15 schreef TJDoornbos het volgende:
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ajax kijken waarbij je Ajax steunt.
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:32 schreef neen het volgende:
[..]
Hoeveel wil je hebbenik ga natuurlijk nog meer halen! maar ik kan niet echt veel per keer meenemen
\NECquote:Op zondag 18 januari 2009 12:15 schreef TJDoornbos het volgende:
vanaf nu post ik niet meer tot 484quote:Op zondag 18 januari 2009 12:53 schreef loveli het volgende:
Gefeliciteerd, Liejannuh!
Staat MoBlo stand-by? De laatste post nadert.
Komop, nog eentjequote:Op zondag 18 januari 2009 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vanaf nu post ik niet meer tot 484
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |