Deze is goed:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:46 schreef Syrena het volgende:
Weet iemand het adres van die site waar je je BMI kon uitrekenen, maar ook je onderhoudsdosis qua calorieen enzo? Ik heb 'm niet opgeslagen en mijn lief maakt zich ineens zorgen over z'n BMI (hij zit EenVandaag te kijken)
Eng? nee, dat niet echt...na een paar keer vallen had ik dat deel wel onder de knie...en als je niet heel hard gaat, kan er niet veel mis gaan...maar er zijn wel momenten dat je benen inderdaad bewegen terwijl je alleen maar kan denken 'ok...en nu? vallen maar weer dan?'quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond/vind je het eng? Of wacht, dat gaat een man niet toegeven natuurlijk.
Hoewel, jij durfde ook toe te geven dat je huppelfilms leuk vindt![]()
Ik vond het wel eng namelijk, vooral dat gevoel dat je het eigenlijk niet zo goed onder controle hebt allemaal wat er met je benen gebeurt zo nu en dan
Had altijd de angst voor verdraaide knieën en enkels enzo
Ik had het gezien, dankjewel! Hij mag 2748 calorieën eten om op gewicht te blijvenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Syrena, ik heb het linkje in het vorige topic gezet.
eigenlijk wel....quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:52 schreef P.F het volgende:
Hee BJ! Hoe gaat het met je? Ben je niet te druk?
Ik ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:58 schreef Greys het volgende:
BJ, vraag je niet een beetje teveel van jezelf momenteel?
Ik word al moe als ik het lees
tja soms MOET je watquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:58 schreef Greys het volgende:
BJ, vraag je niet een beetje teveel van jezelf momenteel?
Ik word al moe als ik het lees
houthakken met de kloofbijl?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:00 schreef sigme het volgende:
Oh jaBak brinta 600 x touwtjespringen oftewel 10 minuten Dubbele boterham (bakker) met pindakaas Enkele boterham pindakaas Half uur houthakken Nog een enkele boterham pindakaas Appel Bakje groente (gestoofd: witlof tomaat paprika ui knof) Avondeten wordt die groente met gebakken lamsvlees & bruine bonen + mais. Bier. Vast wel. Chouffe?
Jazeker. Nu heb ik onlangs de zevenponder ingeruild voor een moderne frats van 1,1kg. Hakt net zo goed, beter voor de rug. Maar minder goed voor afvalvoornemens..quote:
leuk werk is datquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Jazeker. Nu heb ik onlangs de zevenponder ingeruild voor een moderne frats van 1,1kg. Hakt net zo goed, beter voor de rug. Maar minder goed voor afvalvoornemens..
quote:
Ja ik heb 'm! hij is stoer johquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
Gelukt met je jas Kaas?
En eet smakelijk alvast!
Ben een beetje misselijk van het kapsalonnetje
Even badderen en dan Mamma Mia (voor de 3e keer kijken)
Jaaaaaaaa! PM-en maarrrrrr!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:48 schreef Muis006 het volgende:
Greeeeys heb je de nieuwe GA aflevering gezien want dan PM ik je even!!!!
Het bas loopt nog vol!quote:
Ik PM je even!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Het bas loopt nog vol!
Of bedoelde je dat niet?Kan het gewoon even stop zetten zo tot ik je PM heb beantwoord hoor!
Ik kan alleen maar belegde broodjes (met bijv. tartaar of vleeswaar ofzo) bedenken, maar ik ga ook zelden naar de snackbar! Misschien valt loempia (zo'n grote) ook wel mee, zitten wel veel veggies in, zal voornamelijk het deeg + waar het in gebakken is zijn wat slecht is denk ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Uit voorzorg maar ik een giga bak salade met tonijn. Wat is het magerste uit de snackbar wat ook nog wat vult... loempia?? Of 2 kroketten of... weet ik het?
Ik heb zo een feestje van een vriendin van me en er komen allemaal bouwkunde sukkels en dat zijn over het algemeen althans hier een stelletje bekrompen boeren. Dus ik heb besloten gewoon lekker 10/11 of 12 uur aan te komen kakkenquote:
ik heb je niet gezienquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:49 schreef ElisaB het volgende:
Lijstje:
O: havermout met yoghurt
T: handje chips en een kwart gevulde koek*
L: twee druine boterhammen met pindakaas
T: smoothy (mango, aardbei, halve sinaasappel, half glaasje melk)
D: driekwart pizza fungi
Burp!
* we waren ff naar Rotterdam gereden en het was zó vreselijk druk in de winkel. Ik had écht honger en niets bij me. Dus een zakje chips en een klein gevuld koekje getrokken![]()
Ja ik heb al een toffequote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa! PM-en maarrrrrr!
@Kaas, krijgen we een foto van jou in die nieuwe stoere jas?
Ik ook nietquote:
*aai over de bol* En je vermijd lompe boeren in da processquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:57 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb zo een feestje van een vriendin van me en er komen allemaal bouwkunde sukkels en dat zijn over het algemeen althans hier een stelletje bekrompen boeren. Dus ik heb besloten gewoon lekker 10/11 of 12 uur aan te komen kakken
Goed plan he! zo drink ik A: minder bier en B: vreet ik minder ongezonde shizzle
haha ik heb mn jas tegenover Dudok gekochtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet
Had ff gegild Elies. Dan hadden we fijn bij Dudok calorierijke appeltaart met slagroom kunnen eten
Maar dan erger!!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:01 schreef P.F het volgende:
Ieeeeeh! Mijn vaderr eet kip zoals Keira Knightley op de piratenboot in PotC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |