We hebben Entre les murs gezien. Vergeet de titel en ga de film vooral niet kijken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:37 schreef Sugar het volgende:
Welke film ga je zien, DaD?
Geluk zit in grote dingenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:30 schreef Muis006 het volgende:
Bert Visscher
Welke show was het Greysie?
Smaken verschillen Suugquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:27 schreef Sugar het volgende:
Oh hemel, Bert Visscher in combi met dezesmilie????!!!
![]()
![]()
Ik heb een voorstelling gezien zojuist: érg goed! Hanneke de Jong, remember her name!
Hihi, vond je 'm zo slecht. Ik vond hem best goed.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hebben Entre les murs gezien. Vergeet de titel en ga de film vooral niet kijken.
k ben op weg naar huis en ga direct pitten zo. Nog ten minutes!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
Geeft niets hoor Suug, ik heb wel vaker een afwijkende smaak dus ik ben het gewend
Ik kijk een heel jaar uit naar het Eurovisie Songfestival, zegt genoeg toch?
TJ, zet de computer uit dan en ga lekker op de bank hangenOf vroeg naar bed.
Mag ik vragen wat je er goed aan vond?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:39 schreef Sugar het volgende:
[..]
Hihi, vond je 'm zo slecht. Ik vond hem best goed.
Maar greys verwoordde het hierboven al: smaken verschillen! Was ook zéker niet lullig bedoeld, greys, mijn Bert V. antipathie!
Welke bedoel jequote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
Trusten Muissie!
Lekker dromen van jeweetwel in die ene scene
Dat kan ook 's middagsquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:10 schreef P.F het volgende:
Om geld te verdienen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |