Nee, je collegekaart is niet je bewijs van inschrijving.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat wou ik vragen, dat pasje, is dat dan wel of niet m'n bewijs van inschrijving
quote:Op zondag 18 januari 2009 09:13 schreef Viking84 het volgende:
What the fuck!. Ik moet vaker uit eten gaan
. Ineens 72,6 vanochtend
![]()
.
quote:Op zondag 18 januari 2009 04:50 schreef neen het volgende:
Ik had net 2 glazen voor PF maar een is gesneuveld eneen van mijn middelvingers bloed maaraj, een niet uds een heinken galaxyi is vooor PF dqat is de wimst van de avonde goede vaond oke.
Hmmm blijkbaar was je toch wel nodig daar en werkte je er al een tijdje dus had je 10 dagen opzegtermijn in verband met kleine lettertjes in jou overeenkomst?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb er gewerktwas geen pretje
en toen ging ik weg voor een andere baan, en toen had ik ineens een soort van vast contract via het uitzendbureau, waar ik niets van wist?
en ik ben heel secuur met dat soort dingen
en toen had ik nog gezegd:
eys, ik heb nieuwe baan, ik kom nog een week, en danben ik
maar toen moest ik ineens 10 werkdagen van ze blijventerwijl ik een uitzendcontract had, volgens mijn weten (en ondertekenen).
De mongolen hebben ook nog een email vanaf een hotmailadres naar mn nieuwe werkgever gestuurddat ze me niet aan moesten nemen
![]()
omdat ik 'niet te vertrouwen was' terwijl ik echt een uitzendcontract getekend had: als ik immers een detacheercontract had gehad, was het wel mogelijk geweest maandelijks geld te krijgen, wat ik liever wilde
Jamaar jamaar het is heul donker hier binnenquote:Op zondag 18 januari 2009 10:16 schreef conleche het volgende:
Kaas, hoi.
Het is nu dag. Als je nu nog eens een foto maakt van die jas, dan kunnen we hem allemaal wél zien.
Dan ga je naar buiten en vraag je een lieftallige voorbijgangster of ze even een foto maakt. Wie weet krijgen jullie daarna wel kinderen!!quote:Op zondag 18 januari 2009 10:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jamaar jamaar het is heul donker hier binnenen wil je een foto van de jas zelf? of als ik m draag?
Die gaat ie toch al met Leintjuh krijgenquote:Op zondag 18 januari 2009 10:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan ga je naar buiten en vraag je een lieftallige voorbijgangster of ze even een foto maakt. Wie weet krijgen jullie daarna wel kinderen!!
quote:Op zondag 18 januari 2009 10:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan ga je naar buiten en vraag je een lieftallige voorbijgangster of ze even een foto maakt. Wie weet krijgen jullie daarna wel kinderen!!
Kommaardoor met die foto! doe je er ook gelijk een foto van je buurbabe bij?quote:Op zondag 18 januari 2009 10:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
maar ik wil heel geen kinderen, ik kan wel ff aan mn favo buurbabe vragen of ze me kan fotograferen. Ze is pas 16 maar ze maakt mooie foto's. Gisteren liet ik ff mn nieuwe jas aan haar zien toen slaakte ze een gilletje
AGR isse Amstel Gold Race?quote:Op zondag 18 januari 2009 10:40 schreef cyclechick het volgende:
Tis me met veel moeite gelukt om me voor de AGR in te schrjiven! de 150 kmalleen een vriendin met wie ik zou gaan ist niet gelukt (hij was al zo snel vol
![]()
Maar gelukkig ken ik nog wel via via iemand die meedoet, dan fiets ik daar wel mee
Ja das Amstel Gold Race inderdaad, en ik rijd niet bij een ploegquote:Op zondag 18 januari 2009 10:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
AGR isse Amstel Gold Race?bij welke ploeg rij je dan?
Ton van Bemmelen/AA drink? Vrienden van Het Platte Land?
BlaatschaaP!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |