Ga zoeken danquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:32 schreef AKnynke het volgende:
of in de koelkast PF, daar vind ik ook nog wel eens wat terug!
- Nee heb al vier jassen nagekeken of zo..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In je jaszak?
Tussen je vuile was?
- Misschienquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tussen een boek of in een tas?
Nah, volgens mij nietquote:
Jawel, ga ik ook doen als ik hem maandag niet heb.. Ik ben bang dat ik mijn pasje met mijn crackhoofd tijdens oud en nieuw weg heb gegeven of zoquote:
Ik moet dus m'n collegekaart en inschijfkaart ofzo bij elkaar hebben, had jij dat niet? Want dan is het logisch dat je ze beide kwijtbentquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Jawel, ga ik ook doen als ik hem maandag niet heb.. Ik ben bang dat ik mijn pasje met mijn crackhoofd tijdens oud en nieuw weg heb gegeven of zoIk doe raardere dingen als ik onder invloed ben. Maarrr dan moet het papiertje nog wel ergens liggen!!
Ja maar de ene zat in mijn portemonnee en de andere niet!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:45 schreef neen het volgende:
[..]
Ik moet dus m'n collegekaart en inschijfkaart ofzo bij elkaar hebben, had jij dat niet? Want dan is het logisch dat je ze beide kwijtbent
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Jawel, ga ik ook doen als ik hem maandag niet heb.. Ik ben bang dat ik mijn pasje met mijn crackhoofd tijdens oud en nieuw weg heb gegeven of zoIk doe raardere dingen als ik onder invloed ben. Maarrr dan moet het papiertje nog wel ergens liggen!!
Die zijn wel lekker slank vaakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |