Zijn het niet Adidas Superstar (2quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja dieze zijn vast nog wel ergens te krijgen
Hai zussiequote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
Kaas, toffe jas lijkt het zo aan het silhouet te zien!
Doe eens een duidelijker foto? Of doe je dat liever niet?
Tot later!
nou vooruit nog eentje danquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:18 schreef conleche het volgende:
Mooie jas Kaas!! Vooral de kraag!!! Wel onduidelijke foto heur.
(conleche heeft precies zo'n kraag aan haar jas, vandaar....)
omdat het eindelijk weer 's kan...quote:
Ja, waarom ben je thuis op zaterdagavond PF?quote:
Ik had laatst ook lekkere! is zeldzaamquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
mandarijntjeseindelijk weer lekkere
Omdat ik een papiertje moet vindenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, waarom ben je thuis op zaterdagavond PF?
Met twee motoren zou je toch ook 150 (km?) zelf moeten rijdenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat het eindelijk weer 's kan...
nou ja, eiks had ik naar het feestje van Liejannuh gewild, maar de motor van René is nog niet klaar, dus moesten we op één motor.
Hij wilde dat echter niet, en het is nu te koud voor mij om die 150 zelf te rijden aan een stuk
Schakel je moeder in! Moeders hebben de ultiem vreemde capaciteit om dingen te vinden op plekken waar je voor je gevoel al twintig keer gekeken hebt!quote:
O nee hoor, die van mij nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Schakel je moeder in! Moeders hebben de ultiem vreemde capaciteit om dingen te vinden op plekken waar je voor je gevoel al twintig keer gekeken hebt!
ja, kloptquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Met twee motoren zou je toch ook 150 (km?) zelf moeten rijden
Aha! Nu komt de aap uit de mouwquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, klopt
maar dan zouden we bij mn ouders blijven tukken wrsch...
als ik alleen ga, ga ik daar niet blijven slapen maar wil ik lekker terug naar mn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |