Een documentaire van meer dan twee uur, dat is gewoon belachelijk. Er zat geen enkele spanning in, de kinderen interesseerden me niet omdat ik ze alleen maar irritant vond, eigenlijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 08:07 schreef Sugar het volgende:
DaD, ik vond de film wel goed, omdat het zo knap geregisseerd en gespeeld is. Je waant je in een documentaire, terwijl het dat niet is. En de wetenschap dat hij (docent) écht die leraar Frans is en er een boek en een scenario over schreef + die rol dus zélf speelde, maakte ook dat ik 'm met bewondering zag.
Maar ik heb óók de mindere dingen wel echt als negatief ervaren, hoor. Het frustreerde me regelmatig dat er niks gebeurde en dat die koters zo zijn zoals ze daar zijn.
doe maar gewoon paar bruine boterhammen ham en paar kaasquote:Op zondag 18 januari 2009 11:37 schreef neen het volgende:
[..]
De broodjes zitten in de oven. Wil je je eitje hard of zacht gekookt? Of zal ik er een voor je bakken met ham en kaas of spekjes erbij? Zeg het maar, noodles? soepje? biertje? frikandel?
Ik kan even niet terugvinden welke film je hebt gezien, maar als ik op de beschrijving van Sugar afga was het Entre les Murs in Images? Ik ga vanavond ws naar Boy A.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een documentaire van meer dan twee uur, dat is gewoon belachelijk. Er zat geen enkele spanning in, de kinderen interesseerden me niet omdat ik ze alleen maar irritant vond, eigenlijk.
Ik weet wel weer precies waarom ik ooit heb besloten niet voor de klas te willen..
Ja dat kan volgens mij, de route is uitgepijld en de stempelposten rij je dan gewoon doorquote:Op zondag 18 januari 2009 11:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Echt? Kan dat gewoon? (jah tis natuurlijk gewoon buiten.,.. En dat zeg je nu! Heb ik net 30 euries betaald
Het zijn bruine pistoletjes dus dat is op zich wel oke en je weet het van SHE, een zacht gekookt ei is zeer prima! Je kan hier komen als je wil, mijn ouders zijn er ook maar die stuur ik wel weg.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
doe maar gewoon paar bruine boterhammen ham en paar kaas
Ik denk dat ik gezond ga doen komende tijd
In dat geval kun je beter ei, dan kaas op je brood doenquote:Op zondag 18 januari 2009 11:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
doe maar gewoon paar bruine boterhammen ham en paar kaas
Ik denk dat ik gezond ga doen komende tijd
K blijf lekker warm binnenquote:Op zondag 18 januari 2009 11:39 schreef neen het volgende:
[..]
Het zijn bruine pistoletjes dus dat is op zich wel oke en je weet het van SHE, een zacht gekookt ei is zeer prima! Je kan hier komen als je wil, mijn ouders zijn er ook maar die stuur ik wel weg.
Dank je!quote:Op zondag 18 januari 2009 10:19 schreef conleche het volgende:
![]()
Hee Liejannuh!!! Gefeliciteerd!!
![]()
![]()
![]()
Ben je alweer betert?
Dank je!quote:Op zondag 18 januari 2009 11:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Gefeliciteerd Liejannuh!
Ik heb Isabeau hier al een tijdje niet gezien, alles oké met 'r?
En, way to go Vik!!!!
Ja, klopt. We hadden een voorstukje van Boy A, die had ik liever gezien denk ik.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan even niet terugvinden welke film je hebt gezien, maar als ik op de beschrijving van Sugar afga was het Entre les Murs in Images? Ik ga vanavond ws naar Boy A.Dat is: als ik zin heb om de deur uit te gaan
.
regenjack aan & Goooo!!!quote:Op zondag 18 januari 2009 11:40 schreef cyclechick het volgende:
[..]
In dat geval kun je beter ei, dan kaas op je brood doen![]()
Ik wilde eigenlijk NU op de fiets stappen naar de UB om mijn tentamen te leren, maar het regent
Nehh, ik ga FOK! gewoon wegklikken nu, (haha) en mijn studieboeken pakken. Ik moet ook thuis kunnen leren.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
regenjack aan & Goooo!!!
hier is 't ook fuckweer
Jij doet wel quasi hulpbehoevend maar volgens mij fiets jij iedereen eruit bij zo'n koers.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nehh, ik ga FOK! gewoon wegklikken nu, (haha) en mijn studieboeken pakken. Ik moet ook thuis kunnen leren.
Toch?![]()
Ennuh hebben we een deal dat jij van mijn geweldige gezelschap mag genieten bij de AGR in ruil voor wat duwtjes omhoog?
Muahahaha, aangeleerde hulpeloosheidquote:Op zondag 18 januari 2009 11:55 schreef neen het volgende:
[..]
Jij doet wel quasi hulpbehoevend maar volgens mij fiets jij iedereen eruit bij zo'n koers.
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Wie helpt me kiezen Schaatsen kijken of NEC tegen Ajax waarbij ik NEC steun!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |