In je bierglas??quote:Op zondag 18 januari 2009 11:10 schreef neen het volgende:
[..]
Dude, je kan wel lachen maar ik ben mijn bril kwijt
He wat hoor ik daar voor muziek....?quote:Op zondag 18 januari 2009 11:10 schreef neen het volgende:
[..]
Dude, je kan wel lachen maar ik ben mijn bril kwijt
Das goed voor de lijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Ben ik weer, ik zou naar de stad gaan maar mn stoel en bank zijn de enige plekken waar ik kom vandaag. Heb gisteren japans gegeten maar weet niet wat die kneus in mn eten gedaan heb maar ben paar x over mn nek gegaan vannacht
Ik wil hem opzich ook fietsen maar denk dat ik nog voor berg 1 naast mn fiets ligquote:Op zondag 18 januari 2009 10:52 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja das Amstel Gold Race inderdaad, en ik rijd niet bij een ploeg![]()
Je kunt ook gewoon individueel inschrijven
Hij zit allang vol!quote:Op zondag 18 januari 2009 11:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik wil hem opzich ook fietsen maar denk dat ik nog voor berg 1 naast mn fiets lig
Precies! Vroegah fietste ik ook wel regelmatig met iemand en haar sprak ik gister (na een jaar ofzo) weer en toen zat ze te zeggen dat ik dat ook moest gaan fietsen met haar.quote:
Ja best zwaar af & toequote:Op zondag 18 januari 2009 11:03 schreef cyclechick het volgende:Nice, je zal dr maar naast wonen
![]()
Nu je jas nog! Ga het haar eens vragen!
Ja gezellig! Moet je wel op mij wachten aan het eind van elke straat hequote:Op zondag 18 januari 2009 11:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja best zwaar af & toe![]()
Ik zal 't vragen, maar ws niet vandaag![]()
btw zal ik anders de AGR met je meefietsen?
Echt? Kan dat gewoon? (jah tis natuurlijk gewoon buiten.,.. En dat zeg je nu! Heb ik net 30 euries betaaldquote:Op zondag 18 januari 2009 11:29 schreef kaasplankje het volgende:
oh je kan ook gewoon zwart meerijden hoor
Als jij het haalt krijg je vast een medaille ofzo, hij krijgt dat niet en zo'n ding is natuurlijk wel 30 euro waard. Ik zie vaak mensen in de stad met medailles enzo zij krijgen heel veel aandacht.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Echt? Kan dat gewoon? (jah tis natuurlijk gewoon buiten.,.. En dat zeg je nu! Heb ik net 30 euries betaald
Ja mooi hè! Ik heb hem ook al gezienquote:Op zondag 18 januari 2009 11:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik was gister in Grun, en ging ook meteen even de tentoonstelling : 'Betoverd door vrouwen', een expositie van het werk van J.W. Waterhouse (1849-1917).
Echt de moeite waard.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De broodjes zitten in de oven. Wil je je eitje hard of zacht gekookt? Of zal ik er een voor je bakken met ham en kaas of spekjes erbij? Zeg het maar, noodles? soepje? biertje? frikandel?quote:Op zondag 18 januari 2009 11:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens wie regelt het ontbijt vandaag?
Tsja, ik had nog zo mooi voor 2 de tafel gedekt, maar je was er niet! Dus nu heb ik 't zelf maar allemaal opgegeten. Waren 2 heerlijke boterhammen met avocadoquote:Op zondag 18 januari 2009 11:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens wie regelt het ontbijt vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |