Gast, denk je nou echt serieus dat er brabanders zijn die denken; joh, we gaan lekker carrenevalla in delft?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:13 schreef Agiath het volgende:
Dan heet Delft opeens "Kabbelgat" () Omdat er hoogstens 20 verdwaalde Brabo's rondlopen met jokermutsen op
Patat.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 @ 18:14 schreef Rosbief het volgende:
Je zegt zeker ook patat, Nikey en Porschju?
Driewerf jaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:14 schreef Rosbief het volgende:
Je zegt zeker ook patat, Nikey en Porschju?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Gast, denk je nou echt serieus dat er brabanders zijn die denken; joh, we gaan lekker carrenevalla in delft?
En dan met 3 platte karren langs het spoor kachelen en iedereen uitzwaaien terwijl men zoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:13 schreef Agiath het volgende:
Over een maandje ofzo begint dat debiele feest weer.
Kijk dat ze dat onder die rivieren vieren dat vind ik niet het ergste. Maar dat ze het ook hier proberen op gang te krijgen in Zuid-Holland
Dan heet Delft opeens "Kabbelgat" () Omdat er hoogstens 20 verdwaalde Brabo's rondlopen met jokermutsen op
Flikker toch op joh, met je verkleedpartij
Tevens centraal caranvals klachten topieke
Geloof me.... die doen dat niet. Echt niet. Het zijn echt mensen die het gewoon niet snappen. Echt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, bij wijze van spreke, maar het zijn denk ik wel vaak mensen die verhuisd zijn vanuit brabant oid.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:26 schreef veldmuis het volgende:
1) Patat.
2) Belgen (en het bier wat ze maken) BIER
3) Carnaval.
4) Groetjes,
Een beetje van veldmuis, en een beetje van behangplakker
Alleen homo's eten patatquote:
Eensquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:26 schreef veldmuis het volgende:
1) Patat![]()
![]()
2) Belgen (en het bier wat ze maken) BIER![]()
![]()
3) Carnaval
4) Groetjes,
Een beetje van veldmuis, en een beetje van behangplakker
Dus jij vindt alle Nederlanders homo?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Alleen homo's eten patat.
Oh, Nederlands bier is goor en Belgisch bier is tof.
Groetjes,
veldmuis
Ik ken niemand die patat zegt, alleen hier een paar kneuzen op fok die het zeggen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dus jij vindt alle Nederlanders homo?Het is PATAT JAH
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:14 schreef dithje het volgende:
Carnaval is leuk! Je kan even helemaal los gaan en..... niemand vind het vreemd als je net te ver gaat met je gedrag....
Wat een vooroordeel.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:24 schreef Stukjekaas het volgende:
Dat is echt het domste feest ooitAl 50 jaar dansen die boeren op dezelfde vrolijke liedjes
Moet je juist blij wezen.quote:
Wie had ooit gedacht dat Fok voor sommige mensen het enige contact met de beschaving zou zijn? Misschien kan Danny subsidie aanvragen bij ontwikkelingssamenwerking.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik ken niemand die patat zegt, alleen hier een paar kneuzen op fok die het zeggen.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:14 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wie had ooit gedacht dat Fok voor sommige mensen het enige contact met de beschaving zou zijn? Misschien kan Danny subsidie aanvragen bij ontwikkelingssamenwerking.
Liever niet. Ik wil niet dat iemand van overheidswege mijn posts controleert.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:20 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
. Marokkanen.nl krijgt ook subsidie. Waarom FOK! niet idd?
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I approve this message
zoiezo carnavalsmuziek ....quote:Op zondag 18 januari 2009 12:26 schreef Maikuuul het volgende:
Nog erger
Nederlandse carnavalsmuziekdat is echt te achterlijk voor woorden.
Frans Theunisz FTW !
* Maikuuul verwacht binnenkort bij SBS6 nieuws "De nieuwe carnavalskraker van Johan Vlemmix"
Nee, Hollanders zeggen dat.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:02 schreef Luiaerdt het volgende:
Ik snap dat gezeik niet over friet/patat..Nederlanders zeggen Patat.
Je bent nooit in mijn dorp geweest hoor ik wel.... daar lopen meiden met maatje 34 t/m 38 ook tegen iedereen en alles aan te hossenquote:Op zondag 18 januari 2009 14:07 schreef BOVICE het volgende:
Ik heb het 1 keer gezegd, en ik zeg het nogmaals:
Carnaval is een dom kutfeest met slechte muziek waarbij iets te mollige vrouwen met een vlot kapsel zwetend tegen je aan lopen te "hossen".
Het is een gevoel zeker?quote:Op maandag 19 januari 2009 08:16 schreef Beauregard het volgende:
Ik ben pro-carnaval.
Dwazen uit de randstad die zeiken op carnaval, maar geen flauw idee hebben waar het over gaat.
Ben een paar keer in Bergen op Zoom geweest met de parade.quote:Op maandag 19 januari 2009 08:16 schreef Beauregard het volgende:
Ik ben pro-carnaval.
Dwazen uit de randstad die zeiken op carnaval, maar geen flauw idee hebben waar het over gaat.
Gaat het dan ook nog ergens over dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 08:16 schreef Beauregard het volgende:
Ik ben pro-carnaval.
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:08 schreef robinkuh het volgende:
Hollanders boven de rivieren die denken te weten wat vastelaovendl is![]()
Hollanders die denken dat het een zuipfeest is![]()
Hollanders die niet weten dat het vastelaovend gevoel in maastricht niet uit te leggen is![]()
Hollanders die dat niet geloven![]()
Hollanders in maastricht![]()
Hollanders die niet weten wat vastelaovend voor echte sjengen betekent![]()
Hollanders en andere limburgers die in Mestreech vastelaovend komen vieren![]()
Hollanders en andere limburgers die hier dronken en dom gaan doen op straat![]()
Hollanders en limburgers in Mestreech![]()
Mestreech,door alle iewe heer!
Het boeit geen flikker waar het over gaat.quote:Op maandag 19 januari 2009 08:16 schreef Beauregard het volgende:
Ik ben pro-carnaval.
preciesquote:Op maandag 19 januari 2009 08:16 schreef Beauregard het volgende:
Ik ben pro-carnaval.
Mensen die een heel jaar naar carnaval levenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik ken niemand die friet zegt, alleen hier een paar kneuzen op fok die het zeggen.
carnaval vergelijken met de sneekweekquote:Op maandag 19 januari 2009 14:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Mensen die een heel jaar naar carnaval leven
Bij m'n ouders in Sneek leeft ook niet iedereen het hele jaar naar de sneekweek toe
Kereltje, je vergeet de magische toevoeging "vind ik" aan het einde van je zin.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het boeit geen flikker waar het over gaat.
Ben je wel eens bij de sneekweek geweest? Het is wel iets anders, maar het principe is eigenlijk hetzelfde...quote:Op maandag 19 januari 2009 14:37 schreef hmmmz het volgende:
[..]
carnaval vergelijken met de sneekweek
het lijkt er in de verste verte niet op. Het is niet zo dat wanneer er bij een feestweek veel bier wordt gedronken het meteen een 'soort van carnaval is'quote:Op maandag 19 januari 2009 16:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ben je wel eens bij de sneekweek geweest? Het is wel iets anders, maar het principe is eigenlijk hetzelfde...
Beauregardquote:Op maandag 19 januari 2009 08:16 schreef Beauregard het volgende:
Ik ben pro-carnaval.
Dus carnaval is geen kut aan, maar je gaat er wel heen om bier te drinken terwijl je dat thuis of in je eigen omgeving kan doen. Slaat als een lul op een drumstel.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:57 schreef kurk_droog het volgende:
Brabant:') Limburg
Voordeel van carnaval is dat je bier kan drinken. Dit jaar waarschijnlijk naar Breda of iets. Even regelen nog met die dames
Je zou maar eens afgaan bij fokkers! dat kan natuurlijk nietquote:Op maandag 19 januari 2009 20:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus carnaval is geen kut aan, maar je gaat er wel heen om bier te drinken terwijl je dat thuis of in je eigen omgeving kan doen. Slaat als een lul op een drumstel.
Ik zeg niet dat ik carnaval haatquote:Op maandag 19 januari 2009 20:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus carnaval is geen kut aan, maar je gaat er wel heen om bier te drinken terwijl je dat thuis of in je eigen omgeving kan doen. Slaat als een lul op een drumstel.
En de logica van Brabantontgaat me ook terwijl je naar Breda gaat.
Weilanden? Da's toch pas na het zuipen en je iets te neuken zoekt?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik carnaval haatAlleen dat ik kots op die weilanden
Eerst Brabantquote:Op maandag 19 januari 2009 19:57 schreef kurk_droog het volgende:
Brabant:') Limburg
Voordeel van carnaval is dat je bier kan drinken. Dit jaar waarschijnlijk naar Breda of iets. Even regelen nog met die dames
Ja uuh. Ik kan ook zielig thuis blijven terwijl de rest daarheen gaatquote:Op maandag 19 januari 2009 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerst Brabantposten maar dan wel vertellen dat je naar Breda gaat
Fail...
Blijf dan bij je standpuntquote:Op maandag 19 januari 2009 20:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja uuh. Ik kan ook zielig thuis blijven terwijl de rest daarheen gaat
Dat kun je de rest van 't jaar niet?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:57 schreef kurk_droog het volgende:
Voordeel van carnaval is dat je bier kan drinken.
ookquote:Op maandag 19 januari 2009 20:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat kun je de rest van 't jaar niet?
quote:
Ik heb een paar keer in 't zuiden carnaval gevierd en de sneekweek al jaren achter elkaar, maar ik vind er niet eens zoveel verschil. Alleen is het in de zomer lekker weer en lopen ze in de winter met carnaval in rare kleren rondquote:Op maandag 19 januari 2009 16:50 schreef hmmmz het volgende:
[..]
het lijkt er in de verste verte niet op. Het is niet zo dat wanneer er bij een feestweek veel bier wordt gedronken het meteen een 'soort van carnaval is'
Ga als teddybeer, dan knuffelt iedereen je en kun je op FOK! zeggen dat je heel veel sociale contacten hebt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:47 schreef Adelante het volgende:
Ik moet nog een kostuum uitzoeken, tips?
Je zou een kind hebben die idd fan is van batman en als "the joker" wilde gaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:48 schreef dork22 het volgende:
ogen zwart, haren rood, en een rugzak met messen??
En wat is het verschil dan met al die "grijze muizen" die met koninginnedag en de voetbaltoernooien geforceerd "gek" gaan doen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:49 schreef Afwazig het volgende:
Carnaval... een drogreden om één keer per jaar geforceerd "gek" te doen.
Grijze muizen.
Want de polonaise wordt alleen met carnaval gedanst.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:54 schreef eNGine10 het volgende:
Ik weet niet of dat iemand de polonaise al genoemd heeft maar wat heb ik daar een tering hekel aanEnigste week in het jaar dat ik niks met Brabant te maken wil hebben. Voor mn vrienden is het heilig maar ik vind het te triest voor woorden. Ook al die dingen die eromheen georganiseerd worden, dat fucking carnaval duurt hier ondertussen bijna 3 maanden
Dan nog niet!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, bij wijze van spreke, maar het zijn denk ik wel vaak mensen die verhuisd zijn vanuit brabant oid.
Geen verschil natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:02 schreef dork22 het volgende:
[..]
En wat is het verschil dan met al die "grijze muizen" die met koninginnedag en de voetbaltoernooien geforceerd "gek" gaan doen?
als je niks van carnaval snapt, stfu noob
Dat ze dat buiten carnaval ook doen is helemaal kansloos. Ook altijd dezelfde types die midden in een discotheek een polonaise gaan doen. Opzouten met die kutpolonaisequote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:05 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Want de polonaise wordt alleen met carnaval gedanst.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat ze dat buiten carnaval ook doen is helemaal kansloos. Ook altijd dezelfde types die midden in een discotheek een polonaise gaan doen. Opzouten met die kutpolonaise![]()
Oja en je bent een kutboer want een polonaise heeft helemaal niks met dansen te maken.
Aldus wikipedia.quote:Polonaise
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
De polonaise is een dans die gebaseerd is op een Poolse dans, de Polonez. Lang geleden werd een polonaise gedanst om het bezoek het huis te laten zien. Bij de polonaise danst (host) iedereen in een rij achter elkaar, met ten minste één hand op de schouder van degene voor hem in die rij. De mogelijke vrije hand mag geplaatst worden op een plek naar keuze. Gedurende de dans kan de wandelrichting naar believen worden omgekeerd.
De polonaise wordt onder andere gedanst op bruiloften en tijdens carnaval.
Het wereldrecord polonaise werd op 15 augustus 2008 gevestigd te Biddinghuizen tijdens het Lowlands festival onder leiding van Arie Koomen.
Ga als Rick Astley!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:47 schreef Adelante het volgende:
Ik moet nog een kostuum uitzoeken, tips?
Eens. Wees een vent, en wees op school.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:42 schreef Uro het volgende:
Een klasgenoot van mij begon al te klagen dat we college hadden, op maandag na het (blijkbaar) carnavalsweekend. Ik moest echt moeite doen om niet knoerthard 'LOlllelreleizenez11!!1111 Heb jij even lekker pech stomme carnavalsjostie c.q. bosmogool!!!!einze!1111!' te roepen.
Oneens. Ongeciviliseerd feesten ftw.quote:Van mij mag carnaval afgeschaft worden en iedereen die er aan mee doet preventief geruimd worden. Wat een ongeciviliseerd heidens feest is het toch.![]()
Daar kan ik geen mening over geven, maar ik vind het uitermate triest en laag dat je per se alcohol nodig hebt om los te kunnen gaan. Alsof dat niet zou gebeuren zonder vocht.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:44 schreef Sgele het volgende:
Ik als rasechte Bredanaar ben het met TS eens.
Carnaval is een zaad'feest'
Zeg ik dat dat minder erg is dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:02 schreef dork22 het volgende:
[..]
En wat is het verschil dan met al die "grijze muizen" die met koninginnedag en de voetbaltoernooien geforceerd "gek" gaan doen?
als je niks van carnaval snapt, stfu noob
EK's en WK's vind ik trouwens leuk. Vooral wanneer Nederland verliest en de die-hard supporters de derde helft inzetten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Zeg ik dat dat minder erg is dan?
Het is allemaal kankertriest.
Bij carnaval is het sowieso nog veel erger dan bij WK's / feestdagen.
Kom maar.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:54 schreef afcajos het volgende:
Ach, mij lijkt het best wel een keer lache. Uiteindelijk komt het gewoon weer neer op veel bier drinken en goedkope dronken wijven regelen.
Misschien dat ik dit jaar naar beneden de rivieren afdaal
Dat vind ik wel kolderiek.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:49 schreef Afwazig het volgende:
En dan het veranderen van de plaatsnaam...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Weert had je vorig jaar een Marokkaanse 'Prins Carnaval'. Leuk voor de emancipatiegroepen, maar de prins zal alleen ranja tanken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:33 schreef Samcali het volgende:
En dan hebben we het fenomeen "Prins Carnaval" nog, Een volwassen vent met een maillot aan, een muts met pauwhanenveren op de kop en een scepter in de hand![]()
[ afbeelding ]
Maar jij komt helemaal niet uit het Zuiden!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:17 schreef Urquhart het volgende:
CarnavalIk ben weer aan het aftellen!
Klopt, dat is nog erger hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar jij komt helemaal niet uit het Zuiden!
Maakt me niet uit wat Wikipedia zegt. De polonaise is geen dans!!! Anders is bukken en me anaal laten nemen door een neger ook een dans.quote:
Kom je uit Zuid-Limburg en deel je steekpenningen uit?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben elk jaar prins carnaval, jeweettogh
Autistje.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:50 schreef karr-1 het volgende:
Carnaval zou gewoon bij wet verboden moeten worden, het is het meest achterlijke feest dat er bestaat. Dronken mensen die in eens denken erg leuk te zijn en het als een excuus zien om de boel te slopen en iedereen lastig te vallen. Ik dacht dat ik er vanaf was toen ik naar het Westen kwam, maar helaas, ook hier dringt het al door. Opzouten met die onzin....
Klinkt als een gemiddelde zaterdagavond.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:50 schreef karr-1 het volgende:
Dronken mensen die in eens denken erg leuk te zijn en het als een excuus zien om de boel te slopen en iedereen lastig te vallen.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kom je uit Zuid-Limburg en deel je steekpenningen uit?![]()
Want?quote:
quote:
quote:Seksualiteit Homo
quote:
Hopelijk niet,want hollanders die denken te weten wat carnaval is,die kunnen we beter verzuipen onder het NAP niveau. Met jullie achterlijke schaatscultuurquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:58 schreef Bartaz het volgende:
Kortom: ik haat carnaval en kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die juist daarvoor vanuit het noorden/westen van het land een paar dagen naar het zuiden gaan...
Ga eens gauw je mond houden reservebelg. Het enige dat jullie meer hebben in het zuiden is een chromosoom.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:25 schreef robinkuh het volgende:
[..]
Hopelijk niet,want hollanders die denken te weten wat carnaval is,die kunnen we beter verzuipen onder het NAP niveau. Met jullie achterlijke schaatscultuur
Als we het toch over achterlijke dingen hebben kan carnaval er best wel bij...quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:25 schreef robinkuh het volgende:
[..]
Hopelijk niet,want hollanders die denken te weten wat carnaval is,die kunnen we beter verzuipen onder het NAP niveau. Met jullie achterlijke schaatscultuur
Het verschil is dat iedereen zich verkleedt en dat ze met versierde karren door de straten gaan om te laten zien hoeveel geestelijke achterstand ze wel niet hebben.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:38 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Als we het toch over achterlijke dingen hebben kan carnaval er best wel bij...
Ik durf te wedden dat minstens de helft van de carnavalsvierders niet weet wat de oorsprong van carnaval is en dat een nog veel groter deel niet meedoet met het vasten na de carnaval. Wat is dan nog het verschil met een willekeurig stompzinnig feest waarop veel gezopen wordt?
Probeer nu niet net doen alsof je carnaval begrijpt als je er niet eens heengaatquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:38 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Als we het toch over achterlijke dingen hebben kan carnaval er best wel bij...
Ik durf te wedden dat minstens de helft van de carnavalsvierders niet weet wat de oorsprong van carnaval is en dat een nog veel groter deel niet meedoet met het vasten na de carnaval. Wat is dan nog het verschil met een willekeurig stompzinnig feest waarop veel gezopen wordt?
Ik woon in Limburg, dus ik heb wel een idee van hoe het eraan toegaat hier...quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Probeer nu niet net doen alsof je carnaval begrijpt als je er niet eens heengaat
Blijkbaar niet want je lult echt uit je nekquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:52 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Ik woon in Limburg, dus ik heb wel een idee van hoe het eraan toegaat hier...
Waar lul ik dan uit mijn nek? Carnaval is gewoon een feest waarop mensen die normaal onder de plak van moeders de vrouw zitten, even lekker 'gek' kunnen doen en veel kunnen zuipen. Ik woon hier sinds mijn geboorte en ik heb nooit de lol van carnaval ingezien...quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want je lult echt uit je nek
Spreek voor jezelf corkyquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:38 schreef solar22 het volgende:
Klacht onterecht
Toen ik nog carnaval vierde was het altijd een zuipfestijn wat meestal uitdraaide op een sexpartij.
Iets waar je op een standaard uitgaansavond ellelange gesprekken voor nodig hebt met een aanzienlijk lager slagingspercentage.
Dus het is een fantastisch feest alleen vier ik het nu niet meer omdat ik een partner heb.
En zie hier de ware reden waarom zoveel mensen een hekel hebben aan carnaval. Het is een feest voor mensen die niet los kunnen gaan zonder liters bier en een mal pakje. En tevens ook nog eens excuus om te ver te gaan. Lekker rondneuken, veel te veel drinken, spul slopen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:14 schreef dithje het volgende:
Carnaval is leuk! Je kan even helemaal los gaan en..... niemand vind het vreemd als je net te ver gaat met je gedrag....
En, ik kan roodkapje of schotse (jaja, heb de keuze) zijn met de carnaval...dat maakt voor mij carnaval meer als waard om te vieren!
Spul slopenquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zie hier de ware reden waarom zoveel mensen een hekel hebben aan carnaval. Het is een feest voor mensen die niet los kunnen gaan zonder liters bier en een mal pakje. En tevens ook nog eens excuus om te ver te gaan. Lekker rondneuken, veel te veel drinken, spul slopen.
Carnaval...
Als ik gek wil doen, hoef ik niet te wachten tot februari!
onterechte conclusiequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:02 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf corky.
Conclusie: Mensen onder de rivieren hebben carnaval nodig om te kunnen neuken.
[ afbeelding ]
Ten eerste woon ik boven de rivier (ging alleen naar Brabant met Carnaval)quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:02 schreef Afwazig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neuken omdat het carnaval isquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:02 schreef Afwazig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is ook niemand in dit topic die ook maar een kleine poging waagt om het uit te leggen. Het lijkt daarom alsof jullie 1) het zelf ook niet weten, of 2) het er mee eens zijn dat het om bier en tieten gaat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:55 schreef robinkuh het volgende:
Het is iets dat onbegrijpelijk is voor buitenstaanders.
Maikuuul?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:55 schreef robinkuh het volgende:
Achja,wat doet een topic over carnaval eigenlijk op een hollands forum.
Vastelaovend weten alleen de echte sjenge. Voor de echte sjengen is het namelijk geen zuipfeest,neukfeest,verkleedfeest. Het is iets dat onbegrijpelijk is voor buitenstaanders. Je word ermee geboren,en gaat ermee dood.
Maar blijf het maar lekker kut vinden,als jullie maar onder NAP niveau blijven vind ik het goed,dan blijft onze cultuur behouden van hollanders!
Groet,
Het Maastricht Onafhandelijk Strijdings Front Tegen Veranderingen Van De Mestreechter Geis
1)nee, 2)nee, gewoon onbegrijpbaar voor buitenstaanders.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is ook niemand in dit topic die ook maar een kleine poging waagt om het uit te leggen. Het lijkt daarom alsof jullie 1) het zelf ook niet weten, of 2) het er mee eens zijn dat het om bier en tieten gaat.
Je probeert het Godverdomme niet eens. Wees nou eens een vent, en probeer het uit te leggen. Tot nu toe bewijs je alleen maar dat je het zelf niet weet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:38 schreef hmmmz het volgende:
[..]
1)nee, 2)nee, gewoon onbegrijpbaar voor buitenstaanders.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:58 schreef Afwazig het volgende:
Het is gewoon een kankerdom feest, geef dat dan gewoon toe. Dan heeft niemand er problemen mee. Jullie moeten het zelf weten maar jullie verdedigen het net alsof het iets speciaal is.
Laat me jullie dan even uit die droom schoppen; het is niet speciaal, het is gewoon een zuipfeest waarbij iedereen zich gedraagt als een gemiddelde autist.
''het is niet voor niets ongebrijpbaar voor buitenstaanders'' dat dus.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:58 schreef Afwazig het volgende:
Het is gewoon een kankerdom feest, geef dat dan gewoon toe. Dan heeft niemand er problemen mee. Jullie moeten het zelf weten maar jullie verdedigen het net alsof het iets speciaal is.
Laat me jullie dan even uit die droom schoppen; het is niet speciaal, het is gewoon een zuipfeest waarbij iedereenhet gros van de mensen zich gedraagt als een gemiddelde autist.
om dat je het van jongs af aan meekrijgt ontstaat er een warm carnavalsgevoel, alle andere bijkomstigheden zijn daar (slechts) een uitvoeisel van. Het carnavals gevoel zelf is niet uit te leggen als je het niet hebt, zoals dat geld voor zoveel gevoelens.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:17 schreef stbabylon het volgende:
Ah, dus omdat je het van jongs af aan krijgt geleerd is het plots cultuur om je helemaal gek te zuipen en te neuken met een gek pakje aan.
Ik snap em!
* Afwazig moet denken aan Hans Teeuwenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:20 schreef hmmmz het volgende:
[..]
om dat je het van jongs af aan meekrijgt ontstaat er een warm carnavalsgevoel, alle andere bijkomstigheden zijn daar (slechts) een uitvoeisel van. Het carnavals gevoel zelf is niet uit te leggen als je het niet hebt, zoals dat geld voor zoveel gevoelens.
Hét toppunt van een drogreden!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:02 schreef Afwazig het volgende:
Wat is er onbegrijpbaar aan dan? Want je hebt dat nu al meerdere malen gezegd maar je weigert het uit te leggen. Dat betekend waarschijnlijk gewoon dat we gelijk hebben en jij uit je nek lult.
Het heeft even geduurt, maar eindelijk geeft er iemand een antwoord dat redelijk in de buurt komt van iets zinnigs.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:20 schreef hmmmz het volgende:
om dat je het van jongs af aan meekrijgt ontstaat er een warm carnavalsgevoel
Het topic staat er vol mee, sowieso je gevoel als reden gebruikenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hét toppunt van een drogreden!
''Als je niks zegt zal ik wel gelijk hebben''quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:37 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het topic staat er vol mee, sowieso je gevoel als reden gebruiken.
Ja want "dat kun je niet uitleggen" vraagt inderdaad om een beargumenteerd antwoord.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
''Als je niks zegt zal ik wel gelijk hebben''
Basisschoolniveau
Je kunt zoveel dingen niet uitleggenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:40 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja want "dat kun je niet uitleggen" vraagt inderdaad om een beargumenteerd antwoord.
tuurlijk is dat mooi meegenomen, maar losbandigheid is vanuit de ontstaansgeschiedenis altijd al inherent geweest aan carnaval. Daarbij is het buiten die losbandigheid vooral het gezamenlijke carnavalsgevoel wat verbondenheid creeerd. losbandigheid (drank) zorgt weer voor meer verbondenheid omdat iedereen zat met elkaar aan het lallen is en zo is er dan een mooi circkeltje.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het heeft even geduurt, maar eindelijk geeft er iemand een antwoord dat redelijk in de buurt komt van iets zinnigs.
Dank je wel.
Maar geef toe, het zuipen en neuken is mooi meegenomen
wanneer een groep mensen het zelfde feest viert zullen ze toch een bepaalde mate van verbondenheid voelen met zichzelf / een groep / het feest. Culturele verbondenheid en de gevoelens en verbondenheid die dat met zich meebrengt zijn vaak niet uit te leggen. Jij voelt je toch ook verbonden met jou cultuur en leefomgeving, een indiaan zal zich ook met zijn cultuur en leefomgeving verbonden voelen. Wat dat gevoel letterlijk is is niet uit te leggen, maar dat het bestaat staat vast.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:28 schreef Afwazig het volgende:
[..]
* Afwazig moet denken aan Hans Teeuwen
Dat is een gevoel... dat kun je niet uit leggen. Flikker toch op man.
Edit:
Care dat het een 'kankerdom' feest is. Als je je vermaakt is het goed tochquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:58 schreef Afwazig het volgende:
Het is gewoon een kankerdom feest, geef dat dan gewoon toe. Dan heeft niemand er problemen mee. Jullie moeten het zelf weten maar jullie verdedigen het net alsof het iets speciaals is.
Laat me jullie dan even uit die droom schoppen; het is niet speciaal, het is gewoon een zuipfeest waarbij iedereenhet gros van de mensen zich gedraagt als een gemiddelde autist.
WoW'en is inderdaad veel leuker!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:37 schreef stbabylon het volgende:
Overigens hebben ze van jongs af aan het er bij ook in proberen te krijgen, maar dat is (gelukkig) mislukt. Nu kan ik het zonder een kutgevoel te krijgen gewoon overslaan en altijd lekker gek doen
Als jij werkelijk jezelf wil wijsmaken dat ik niks anders doe dan WoW, moet je dat vooral doen jongenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:46 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
WoW'en is inderdaad veel leuker!
Met je bandshirtsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij werkelijk jezelf wil wijsmaken dat ik niks anders doe dan WoW, moet je dat vooral doen jongen
Als je het persoonlijk wil maken mag je wel even langskomen. Zal ik het je op je neus uitleggen.quote:
Ruzie maken vanwege internetquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je het persoonlijk wil maken mag je wel even langskomen. Zal ik het je op je neus uitleggen.
Ga je nou serieus moeilijk doen tegen de enige carnaval hater in het carnaval haat topic die toegeeft dat hij snapt dat mensen het echt leuk vinden?quote:
Lees het andere topicquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga je nou serieus moeilijk doen tegen de enige carnaval hater in het carnaval haat topic die toegeeft dat hij snapt dat mensen het echt leuk vinden?
Waarom is het een feest voor mensen die niet los kunnen gaan zonder bier? Er zijn genoeg carnavalsvierders die dat wel kunnen. En andersom zie je elk weekend genoeg mensen in een café of club die het niet kunnen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zie hier de ware reden waarom zoveel mensen een hekel hebben aan carnaval. Het is een feest voor mensen die niet los kunnen gaan zonder liters bier en een mal pakje. En tevens ook nog eens excuus om te ver te gaan. Lekker rondneuken, veel te veel drinken, spul slopen.
Carnaval...
Als ik gek wil doen, hoef ik niet te wachten tot februari!
En als je uit het zuiden komt en niet van carnaval houdt wat dan? Dan ben je wel stoer toch.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:38 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ga eens gauw je mond houden reservebelg. Het enige dat jullie meer hebben in het zuiden is een chromosoom.
Eerder een paar chromosomen missen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind die optochten juist wel leuk, lekker de mongolen uit het dorp uitlachen die daar rond lopen en zichzelf voor lul zetten. En soms zitten er nog grappige dingen tussen ook.
Ik snap best dat er mensen zijn die carnaval niet leuk vinden, maar mensen die meteen gaan zeiken dat mensen in het 'zuiden' een chromosoom meer hebben en dat soort gezeik gaat echt nergens over. Droeftoeters.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Eerder een paar chromosomen missen.
quote:Het syndroom van Down of Downsyndroom is een aangeboren afwijking die gepaard gaat met een verstandelijke beperking, typerende uitwendige kenmerken en bepaalde medische problemen, en die veroorzaakt wordt, doordat het erfelijk materiaal van chromosoom 21 in drievoud voorkomt (in plaats van in tweevoud). (Vroeger werd wel gesproken van mongoloide idiotie of mongolisme)
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:27 schreef Crane het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mag niet ontbreken hier natuurlijk.
dat zeggen ze, maar stiekem gaat het er natuurlijk om dat je jezelf ongestraft 5 dagen vol kan laten lopen met drank en meisjes in hun toeters mag knijpenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Carnavalvierders zeggen dat carnaval tof is en eraan meedoen omdat het 'cultuur' is en een 'volksgewoonte'.![]()
In bepaalde streken van de wereld is incest een 'volksgewoonte'. In een groter deel van de wereld is de Sharia cultuur.
Dat iets een volksgewoonte is, wil niet zeggen dat we het allemaal maar moeten toejuichen.![]()
Amen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik kom er dus deze week achter dat ik OF moet omlopen OF door de 'carnavalsvreugde' moet dit weekend. En dat 4x (2x heen, 2x terug). Geweldig. Ik hoop dat mijn koptelefoon voldoende volume kan leveren om me te kunnen afsluiten.
jij kan vluchtenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:45 schreef Levitation het volgende:
Ik ben geen fan van carnaval. Maar ik woon in Keiengat () en werk in Lampegat (
) van het weekend vlucht ik terug naar de randstad.
En je woont in Eindhoven?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb carnaval gevierd tot ik 16 was, daarna mocht ik op stap van m'n ouders en hoefde het niet meer
ja, ik woon in Eindhoven, maar je kan het redelijk negeren gelukkig zolang je niet naast een kroeg woont en je moet ook vooral niet naar het centrum willen. Gewoon lekker thuis blijven, veel bier kopen (is toch overal in de aanbiedingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
En je woont in Eindhoven?
Ik zou vier dagen lang ergens een hotelletje boeken
Ja, bij jullie zitten alle kroegen in één straat, dan heb je minder van dat voorbijtrekkend volk...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik woon in Eindhoven, maar je kan het redelijk negeren gelukkig zolang je niet naast een kroeg woont en je moet ook vooral niet naar het centrum willen. Gewoon lekker thuis blijven, veel bier kopen (is toch overal in de aanbieding) en een stapel spellen. Je nodigt carnavalshatende vrienden uit en je zit goed
![]()
de echte carnavalskroegen zitten niet op Stratumseindquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, bij jullie zitten alle kroegen in één straat, dan heb je minder van dat voorbijtrekkend volk...
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:50 schreef r8ality het volgende:
CarnavalKutmuziek
5 dagen bezopen mensen in je stad
![]()
![]()
Weet niet of de vriendin waarbij ik op verjaardag ga dat ook goed vind en of mijn ouders nog een logeerbed over hebben...quote:
welke? Bar?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Weet niet of de vriendin waarbij ik op verjaardag ga dat ook goed vind en of mijn ouders nog een logeerbed over hebben...
quote:
quote:
Had geen zin om moeite te doen en ene te maken met die domme Hollandse feesten zoals Zwarte Cross of een fliereljepfestival of zoietsquote:
Klopt helemaal, had zelf ook een topiQue gemaakt Carnaval topic wat een nerdsquote:
Helaas, ga dit jaar als Schot, niet als boerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:24 schreef Stukjekaas het volgende:
Carnaval is een kutfeest voor boeren.
Als je gaat carnavallen, dan gaat dit je lukken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:46 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Helaas, ga dit jaar als Schot, niet als boermaar hoop alsnog kutjes te zien
![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
zeg, dit is een centraal KLAAGtopic over carnaval, dus alle verkleedhomo's optiefen
Bedankt voor het stereotypequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:54 schreef l3laster het volgende:
Caranvaaall heerschtttt ZUIPPUHHHHHHH
En ja hoor. We hebben een foto weten te bemachtigen van Crane tijdens carnaval in zijn jongere jaren.quote:
Ik spaar me nog even.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet jij niet in de kroeg zitten?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En ja hoor. We hebben een foto weten te bemachtigen van Crane tijdens carnaval in zijn jongere jaren.
[ afbeelding ]
![]()
rot dan uit het klaagtopicquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:01 schreef qwerty_x het volgende:
mij hoor je niet klagen
nog een uurtje en het hele land ligt 5 dagen plat
[ afbeelding ]
Uhum? Waar heb je dat vandaan? Er wonen namelijk nog wél weldenkende mensen in grote delen van Nederland.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:01 schreef qwerty_x het volgende:
mij hoor je niet klagen
nog een uurtje en het hele land ligt 5 dagen plat
[ afbeelding ]
Jij bent psychosociaal.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:06 schreef Acinonyx het volgende:
Bah kut-carnaval, al die hossende idioten met die grafmuziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
omg hoe sneuquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:51 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
Je bent pas een nerd als je tijdens carnaval een beetje zielig achter je pc'tje zit terwijl iedereen carnaval viert. Ik haat carnaval (ofja een groot deel er van) ook maar ik ga er wel gewoon naar toen want er zijn wel veel mensen + het is levenloos om dan niet te gaan.
Dit is wel zó kansloos dat het ERGENS in opgenomen moet worden. Een lijsje, een boek, een wat dan ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:51 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
Je bent pas een nerd als je tijdens carnaval een beetje zielig achter je pc'tje zit terwijl iedereen carnaval viert. Ik haat carnaval (ofja een groot deel er van) ook maar ik ga er wel gewoon naar toen want er zijn wel veel mensen + het is levenloos om dan niet te gaan.
Pik je snapt hem niet jij denkt echt dat ik zoiets van heb van: onee ik wil echt niet naar carnaval want dat haat ik zo erg maar dat ik dan toch ga omdat ik anders bang ben dat mensen me haten ofzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dit is wel zó kansloos dat het ERGENS in opgenomen moet worden. Een lijsje, een boek, een wat dan ook.
Ik ook. Hoewel ik carnaval altijd met veel plezier vier, heeft de muziek toch een hoge irritatiefactor. Zeker als het om dialect gaat, terwijl ik ABN ben opgevoed.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:15 schreef Rimmer het volgende:
3- Ik heb een schurfthekel aan Hollandse muziek
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:51 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
statement failquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:35 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
Pik je snapt hem niet jij denkt echt dat ik zoiets van heb van: onee ik wil echt niet naar carnaval want dat haat ik zo erg maar dat ik dan toch ga omdat ik anders bang ben dat mensen me haten ofzo.Maar dat is dus niet zo, ik vind het wel leuk maar ik vind als carnaval als feest zélf wel gewoon kansloos.
Hihiquote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is niet echt een topjob ofzo.
Je loopt als clown rondquote:
Jij had vroeger altijd zo iets van: "Als ik later groot ben wil ik een leuke en uitdagende baan, waarmee ik goed kan verdienen. Ik wil postbode worden" ?quote:
Wees blij dat iemand het doetquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij had vroeger altijd zo iets van: "Als ik later groot ben wil ik een leuke en uitdagende baan, waarmee ik goed kan verdienen. Ik wil postbode worden" ?
Die blauwe enveloppen hoeven niet gebracht te worden hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wees blij dat iemand het doet
Anders kreeg jij nooit je post
Dat krijg je dus als postbode 100 keer per dag te horen. En die mensen denken ook dat ze origineel zijnquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die blauwe enveloppen hoeven niet gebracht te worden hoor
Le-zen. Het werk moet gedaan worden en het is prima dat het gedaan wordt, maar het is niet mijn idee van een topjob.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wees blij dat iemand het doet
Anders kreeg jij nooit je post
Het is voor mij een bijbaantje, stuk vretenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij had vroeger altijd zo iets van: "Als ik later groot ben wil ik een leuke en uitdagende baan, waarmee ik goed kan verdienen. Ik wil postbode worden" ?
Is het waar die verhalen van vrouwen die in badjas open doen om te tekenen voor een aangetekende brief en waar je dan even "op de koffie" mag komen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat krijg je dus als postbode 100 keer per dag te horen. En die mensen denken ook dat ze origineel zijn
Jaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is het waar die verhalen van vrouwen die in badjas open doen om te tekenen voor een aangetekende brief en waar je dan even "op de koffie" mag komen?
Als bijbaantje is er ook niets mis mee, maar als baan in de zin van fulltime werken en verder niet studeren vind ik het geen topjob.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is voor mij een bijbaantje, stuk vretenEn het is leuk ook nog...
Je vloekt!! Godslasteraar! Je vloekt!!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Dit is gvd een topic tegen carnaval
Dus stop nou maar met dat postbode gelul
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Dit is gvd een topic tegen carnaval
Dus stop nou maar met dat postbode gelul
Je vloekt!! Godslasteraar! Je vloekt!!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij zei gvd!! DAT IS NIET GODVERDOMME!!
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je vloekt!! Godslasteraar! Je vloekt!!![]()
DAT GA JIJ DOEN !quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:45 schreef stbabylon het volgende:
EN WIE GAAT ER GODVERDOMME BETALEN VOOR HET OPRUIMEN VOOR DIE 10.000 KG PAPIER DIE DIE KLAPJOSTIES OP MIJN STRATEN HEBBEN GEPLEURD??
PRECIES!
GODVERDOMME DE GODVERDOMME
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:57 schreef Jojoortje het volgende:
Moest dus werken vandaag![]()
Zegt zo'n kind: "Kijk mama, die is als postbode verkleed!"
Ik zo:
Piloot, origineel zeg.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:57 schreef Mascleta het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben vanavond piloot en ga kapot
Komt door carnaval.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JOHNNY DE MOL FOK TOPIC TAKEOVAAAAAAAAH!11!!1@@quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gelukkig wordt er hier amper carnaval gevierd en kan ik vanavond gewoon in normale kleding gaan stappen. Me kapot zuipen kan elke dag, daar hoeft het geen Carnaval voor te zijn. Kansloos "feest"!
Je wilt dus zeggen dat het geen kansloos feest is?quote:
Tuurlijk is dat het niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat het geen kansloos feest is?
Jij hebt weinig recht om het woord 'kansloos' te gebruiken. Jij bent namelijk de meest kansloze user op dit forum.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat het geen kansloos feest is?
Noem dan eens iets aan carnaval dat echt nuttig is en wat je niet ook op andere dagen kan doen tijdens het uitgaan enso ?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij hebt weinig recht om het woord 'kansloos' te gebruiken. Jij bent namelijk de meest kansloze user op dit forum.
Hyvesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je leest ook overal op Hyves "zometeen carnavallen", "klaarmaken voor carnaval". Arme mensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |