Wie had ooit gedacht dat Fok voor sommige mensen het enige contact met de beschaving zou zijn? Misschien kan Danny subsidie aanvragen bij ontwikkelingssamenwerking.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik ken niemand die patat zegt, alleen hier een paar kneuzen op fok die het zeggen.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:14 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wie had ooit gedacht dat Fok voor sommige mensen het enige contact met de beschaving zou zijn? Misschien kan Danny subsidie aanvragen bij ontwikkelingssamenwerking.
Liever niet. Ik wil niet dat iemand van overheidswege mijn posts controleert.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:20 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
. Marokkanen.nl krijgt ook subsidie. Waarom FOK! niet idd?
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I approve this message
zoiezo carnavalsmuziek ....quote:Op zondag 18 januari 2009 12:26 schreef Maikuuul het volgende:
Nog erger
Nederlandse carnavalsmuziekdat is echt te achterlijk voor woorden.
Frans Theunisz FTW !
* Maikuuul verwacht binnenkort bij SBS6 nieuws "De nieuwe carnavalskraker van Johan Vlemmix"
Nee, Hollanders zeggen dat.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:02 schreef Luiaerdt het volgende:
Ik snap dat gezeik niet over friet/patat..Nederlanders zeggen Patat.
Je bent nooit in mijn dorp geweest hoor ik wel.... daar lopen meiden met maatje 34 t/m 38 ook tegen iedereen en alles aan te hossenquote:Op zondag 18 januari 2009 14:07 schreef BOVICE het volgende:
Ik heb het 1 keer gezegd, en ik zeg het nogmaals:
Carnaval is een dom kutfeest met slechte muziek waarbij iets te mollige vrouwen met een vlot kapsel zwetend tegen je aan lopen te "hossen".
Het is een gevoel zeker?quote:Op maandag 19 januari 2009 08:16 schreef Beauregard het volgende:
Ik ben pro-carnaval.
Dwazen uit de randstad die zeiken op carnaval, maar geen flauw idee hebben waar het over gaat.
Ben een paar keer in Bergen op Zoom geweest met de parade.quote:Op maandag 19 januari 2009 08:16 schreef Beauregard het volgende:
Ik ben pro-carnaval.
Dwazen uit de randstad die zeiken op carnaval, maar geen flauw idee hebben waar het over gaat.
Gaat het dan ook nog ergens over dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 08:16 schreef Beauregard het volgende:
Ik ben pro-carnaval.
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:08 schreef robinkuh het volgende:
Hollanders boven de rivieren die denken te weten wat vastelaovendl is![]()
Hollanders die denken dat het een zuipfeest is![]()
Hollanders die niet weten dat het vastelaovend gevoel in maastricht niet uit te leggen is![]()
Hollanders die dat niet geloven![]()
Hollanders in maastricht![]()
Hollanders die niet weten wat vastelaovend voor echte sjengen betekent![]()
Hollanders en andere limburgers die in Mestreech vastelaovend komen vieren![]()
Hollanders en andere limburgers die hier dronken en dom gaan doen op straat![]()
Hollanders en limburgers in Mestreech![]()
Mestreech,door alle iewe heer!
Het boeit geen flikker waar het over gaat.quote:Op maandag 19 januari 2009 08:16 schreef Beauregard het volgende:
Ik ben pro-carnaval.
preciesquote:Op maandag 19 januari 2009 08:16 schreef Beauregard het volgende:
Ik ben pro-carnaval.
Mensen die een heel jaar naar carnaval levenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik ken niemand die friet zegt, alleen hier een paar kneuzen op fok die het zeggen.
carnaval vergelijken met de sneekweekquote:Op maandag 19 januari 2009 14:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Mensen die een heel jaar naar carnaval leven
Bij m'n ouders in Sneek leeft ook niet iedereen het hele jaar naar de sneekweek toe
Kereltje, je vergeet de magische toevoeging "vind ik" aan het einde van je zin.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het boeit geen flikker waar het over gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |