Gast, denk je nou echt serieus dat er brabanders zijn die denken; joh, we gaan lekker carrenevalla in delft?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:13 schreef Agiath het volgende:
Dan heet Delft opeens "Kabbelgat" () Omdat er hoogstens 20 verdwaalde Brabo's rondlopen met jokermutsen op
Patat.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 @ 18:14 schreef Rosbief het volgende:
Je zegt zeker ook patat, Nikey en Porschju?
Driewerf jaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:14 schreef Rosbief het volgende:
Je zegt zeker ook patat, Nikey en Porschju?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Gast, denk je nou echt serieus dat er brabanders zijn die denken; joh, we gaan lekker carrenevalla in delft?
En dan met 3 platte karren langs het spoor kachelen en iedereen uitzwaaien terwijl men zoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:13 schreef Agiath het volgende:
Over een maandje ofzo begint dat debiele feest weer.
Kijk dat ze dat onder die rivieren vieren dat vind ik niet het ergste. Maar dat ze het ook hier proberen op gang te krijgen in Zuid-Holland
Dan heet Delft opeens "Kabbelgat" () Omdat er hoogstens 20 verdwaalde Brabo's rondlopen met jokermutsen op
Flikker toch op joh, met je verkleedpartij
Tevens centraal caranvals klachten topieke
Geloof me.... die doen dat niet. Echt niet. Het zijn echt mensen die het gewoon niet snappen. Echt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, bij wijze van spreke, maar het zijn denk ik wel vaak mensen die verhuisd zijn vanuit brabant oid.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:26 schreef veldmuis het volgende:
1) Patat.
2) Belgen (en het bier wat ze maken) BIER
3) Carnaval.
4) Groetjes,
Een beetje van veldmuis, en een beetje van behangplakker
Alleen homo's eten patatquote:
Eensquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:26 schreef veldmuis het volgende:
1) Patat![]()
![]()
2) Belgen (en het bier wat ze maken) BIER![]()
![]()
3) Carnaval
4) Groetjes,
Een beetje van veldmuis, en een beetje van behangplakker
Dus jij vindt alle Nederlanders homo?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Alleen homo's eten patat.
Oh, Nederlands bier is goor en Belgisch bier is tof.
Groetjes,
veldmuis
Ik ken niemand die patat zegt, alleen hier een paar kneuzen op fok die het zeggen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dus jij vindt alle Nederlanders homo?Het is PATAT JAH
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:14 schreef dithje het volgende:
Carnaval is leuk! Je kan even helemaal los gaan en..... niemand vind het vreemd als je net te ver gaat met je gedrag....
Wat een vooroordeel.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:24 schreef Stukjekaas het volgende:
Dat is echt het domste feest ooitAl 50 jaar dansen die boeren op dezelfde vrolijke liedjes
Moet je juist blij wezen.quote:
Wie had ooit gedacht dat Fok voor sommige mensen het enige contact met de beschaving zou zijn? Misschien kan Danny subsidie aanvragen bij ontwikkelingssamenwerking.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik ken niemand die patat zegt, alleen hier een paar kneuzen op fok die het zeggen.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:14 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wie had ooit gedacht dat Fok voor sommige mensen het enige contact met de beschaving zou zijn? Misschien kan Danny subsidie aanvragen bij ontwikkelingssamenwerking.
Liever niet. Ik wil niet dat iemand van overheidswege mijn posts controleert.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:20 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
. Marokkanen.nl krijgt ook subsidie. Waarom FOK! niet idd?
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I approve this message
zoiezo carnavalsmuziek ....quote:Op zondag 18 januari 2009 12:26 schreef Maikuuul het volgende:
Nog erger
Nederlandse carnavalsmuziekdat is echt te achterlijk voor woorden.
Frans Theunisz FTW !
* Maikuuul verwacht binnenkort bij SBS6 nieuws "De nieuwe carnavalskraker van Johan Vlemmix"
Nee, Hollanders zeggen dat.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:02 schreef Luiaerdt het volgende:
Ik snap dat gezeik niet over friet/patat..Nederlanders zeggen Patat.
Je bent nooit in mijn dorp geweest hoor ik wel.... daar lopen meiden met maatje 34 t/m 38 ook tegen iedereen en alles aan te hossenquote:Op zondag 18 januari 2009 14:07 schreef BOVICE het volgende:
Ik heb het 1 keer gezegd, en ik zeg het nogmaals:
Carnaval is een dom kutfeest met slechte muziek waarbij iets te mollige vrouwen met een vlot kapsel zwetend tegen je aan lopen te "hossen".
Het is een gevoel zeker?quote:Op maandag 19 januari 2009 08:16 schreef Beauregard het volgende:
Ik ben pro-carnaval.
Dwazen uit de randstad die zeiken op carnaval, maar geen flauw idee hebben waar het over gaat.
Ben een paar keer in Bergen op Zoom geweest met de parade.quote:Op maandag 19 januari 2009 08:16 schreef Beauregard het volgende:
Ik ben pro-carnaval.
Dwazen uit de randstad die zeiken op carnaval, maar geen flauw idee hebben waar het over gaat.
Gaat het dan ook nog ergens over dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 08:16 schreef Beauregard het volgende:
Ik ben pro-carnaval.
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:08 schreef robinkuh het volgende:
Hollanders boven de rivieren die denken te weten wat vastelaovendl is![]()
Hollanders die denken dat het een zuipfeest is![]()
Hollanders die niet weten dat het vastelaovend gevoel in maastricht niet uit te leggen is![]()
Hollanders die dat niet geloven![]()
Hollanders in maastricht![]()
Hollanders die niet weten wat vastelaovend voor echte sjengen betekent![]()
Hollanders en andere limburgers die in Mestreech vastelaovend komen vieren![]()
Hollanders en andere limburgers die hier dronken en dom gaan doen op straat![]()
Hollanders en limburgers in Mestreech![]()
Mestreech,door alle iewe heer!
Het boeit geen flikker waar het over gaat.quote:Op maandag 19 januari 2009 08:16 schreef Beauregard het volgende:
Ik ben pro-carnaval.
preciesquote:Op maandag 19 januari 2009 08:16 schreef Beauregard het volgende:
Ik ben pro-carnaval.
Mensen die een heel jaar naar carnaval levenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik ken niemand die friet zegt, alleen hier een paar kneuzen op fok die het zeggen.
carnaval vergelijken met de sneekweekquote:Op maandag 19 januari 2009 14:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Mensen die een heel jaar naar carnaval leven
Bij m'n ouders in Sneek leeft ook niet iedereen het hele jaar naar de sneekweek toe
Kereltje, je vergeet de magische toevoeging "vind ik" aan het einde van je zin.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het boeit geen flikker waar het over gaat.
Ben je wel eens bij de sneekweek geweest? Het is wel iets anders, maar het principe is eigenlijk hetzelfde...quote:Op maandag 19 januari 2009 14:37 schreef hmmmz het volgende:
[..]
carnaval vergelijken met de sneekweek
het lijkt er in de verste verte niet op. Het is niet zo dat wanneer er bij een feestweek veel bier wordt gedronken het meteen een 'soort van carnaval is'quote:Op maandag 19 januari 2009 16:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ben je wel eens bij de sneekweek geweest? Het is wel iets anders, maar het principe is eigenlijk hetzelfde...
Beauregardquote:Op maandag 19 januari 2009 08:16 schreef Beauregard het volgende:
Ik ben pro-carnaval.
Dus carnaval is geen kut aan, maar je gaat er wel heen om bier te drinken terwijl je dat thuis of in je eigen omgeving kan doen. Slaat als een lul op een drumstel.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:57 schreef kurk_droog het volgende:
Brabant:') Limburg
Voordeel van carnaval is dat je bier kan drinken. Dit jaar waarschijnlijk naar Breda of iets. Even regelen nog met die dames
Je zou maar eens afgaan bij fokkers! dat kan natuurlijk nietquote:Op maandag 19 januari 2009 20:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus carnaval is geen kut aan, maar je gaat er wel heen om bier te drinken terwijl je dat thuis of in je eigen omgeving kan doen. Slaat als een lul op een drumstel.
Ik zeg niet dat ik carnaval haatquote:Op maandag 19 januari 2009 20:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus carnaval is geen kut aan, maar je gaat er wel heen om bier te drinken terwijl je dat thuis of in je eigen omgeving kan doen. Slaat als een lul op een drumstel.
En de logica van Brabantontgaat me ook terwijl je naar Breda gaat.
Weilanden? Da's toch pas na het zuipen en je iets te neuken zoekt?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik carnaval haatAlleen dat ik kots op die weilanden
Eerst Brabantquote:Op maandag 19 januari 2009 19:57 schreef kurk_droog het volgende:
Brabant:') Limburg
Voordeel van carnaval is dat je bier kan drinken. Dit jaar waarschijnlijk naar Breda of iets. Even regelen nog met die dames
Ja uuh. Ik kan ook zielig thuis blijven terwijl de rest daarheen gaatquote:Op maandag 19 januari 2009 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerst Brabantposten maar dan wel vertellen dat je naar Breda gaat
Fail...
Blijf dan bij je standpuntquote:Op maandag 19 januari 2009 20:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja uuh. Ik kan ook zielig thuis blijven terwijl de rest daarheen gaat
Dat kun je de rest van 't jaar niet?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:57 schreef kurk_droog het volgende:
Voordeel van carnaval is dat je bier kan drinken.
ookquote:Op maandag 19 januari 2009 20:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat kun je de rest van 't jaar niet?
quote:
Ik heb een paar keer in 't zuiden carnaval gevierd en de sneekweek al jaren achter elkaar, maar ik vind er niet eens zoveel verschil. Alleen is het in de zomer lekker weer en lopen ze in de winter met carnaval in rare kleren rondquote:Op maandag 19 januari 2009 16:50 schreef hmmmz het volgende:
[..]
het lijkt er in de verste verte niet op. Het is niet zo dat wanneer er bij een feestweek veel bier wordt gedronken het meteen een 'soort van carnaval is'
Ga als teddybeer, dan knuffelt iedereen je en kun je op FOK! zeggen dat je heel veel sociale contacten hebt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:47 schreef Adelante het volgende:
Ik moet nog een kostuum uitzoeken, tips?
Je zou een kind hebben die idd fan is van batman en als "the joker" wilde gaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:48 schreef dork22 het volgende:
ogen zwart, haren rood, en een rugzak met messen??
En wat is het verschil dan met al die "grijze muizen" die met koninginnedag en de voetbaltoernooien geforceerd "gek" gaan doen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:49 schreef Afwazig het volgende:
Carnaval... een drogreden om één keer per jaar geforceerd "gek" te doen.
Grijze muizen.
Want de polonaise wordt alleen met carnaval gedanst.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:54 schreef eNGine10 het volgende:
Ik weet niet of dat iemand de polonaise al genoemd heeft maar wat heb ik daar een tering hekel aanEnigste week in het jaar dat ik niks met Brabant te maken wil hebben. Voor mn vrienden is het heilig maar ik vind het te triest voor woorden. Ook al die dingen die eromheen georganiseerd worden, dat fucking carnaval duurt hier ondertussen bijna 3 maanden
Dan nog niet!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, bij wijze van spreke, maar het zijn denk ik wel vaak mensen die verhuisd zijn vanuit brabant oid.
Geen verschil natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:02 schreef dork22 het volgende:
[..]
En wat is het verschil dan met al die "grijze muizen" die met koninginnedag en de voetbaltoernooien geforceerd "gek" gaan doen?
als je niks van carnaval snapt, stfu noob
Dat ze dat buiten carnaval ook doen is helemaal kansloos. Ook altijd dezelfde types die midden in een discotheek een polonaise gaan doen. Opzouten met die kutpolonaisequote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:05 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Want de polonaise wordt alleen met carnaval gedanst.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat ze dat buiten carnaval ook doen is helemaal kansloos. Ook altijd dezelfde types die midden in een discotheek een polonaise gaan doen. Opzouten met die kutpolonaise![]()
Oja en je bent een kutboer want een polonaise heeft helemaal niks met dansen te maken.
Aldus wikipedia.quote:Polonaise
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
De polonaise is een dans die gebaseerd is op een Poolse dans, de Polonez. Lang geleden werd een polonaise gedanst om het bezoek het huis te laten zien. Bij de polonaise danst (host) iedereen in een rij achter elkaar, met ten minste één hand op de schouder van degene voor hem in die rij. De mogelijke vrije hand mag geplaatst worden op een plek naar keuze. Gedurende de dans kan de wandelrichting naar believen worden omgekeerd.
De polonaise wordt onder andere gedanst op bruiloften en tijdens carnaval.
Het wereldrecord polonaise werd op 15 augustus 2008 gevestigd te Biddinghuizen tijdens het Lowlands festival onder leiding van Arie Koomen.
Ga als Rick Astley!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:47 schreef Adelante het volgende:
Ik moet nog een kostuum uitzoeken, tips?
Eens. Wees een vent, en wees op school.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:42 schreef Uro het volgende:
Een klasgenoot van mij begon al te klagen dat we college hadden, op maandag na het (blijkbaar) carnavalsweekend. Ik moest echt moeite doen om niet knoerthard 'LOlllelreleizenez11!!1111 Heb jij even lekker pech stomme carnavalsjostie c.q. bosmogool!!!!einze!1111!' te roepen.
Oneens. Ongeciviliseerd feesten ftw.quote:Van mij mag carnaval afgeschaft worden en iedereen die er aan mee doet preventief geruimd worden. Wat een ongeciviliseerd heidens feest is het toch.![]()
Daar kan ik geen mening over geven, maar ik vind het uitermate triest en laag dat je per se alcohol nodig hebt om los te kunnen gaan. Alsof dat niet zou gebeuren zonder vocht.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:44 schreef Sgele het volgende:
Ik als rasechte Bredanaar ben het met TS eens.
Carnaval is een zaad'feest'
Zeg ik dat dat minder erg is dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:02 schreef dork22 het volgende:
[..]
En wat is het verschil dan met al die "grijze muizen" die met koninginnedag en de voetbaltoernooien geforceerd "gek" gaan doen?
als je niks van carnaval snapt, stfu noob
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |