Gast, denk je nou echt serieus dat er brabanders zijn die denken; joh, we gaan lekker carrenevalla in delft?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:13 schreef Agiath het volgende:
Dan heet Delft opeens "Kabbelgat" () Omdat er hoogstens 20 verdwaalde Brabo's rondlopen met jokermutsen op
Patat.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 @ 18:14 schreef Rosbief het volgende:
Je zegt zeker ook patat, Nikey en Porschju?
Driewerf jaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:14 schreef Rosbief het volgende:
Je zegt zeker ook patat, Nikey en Porschju?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Gast, denk je nou echt serieus dat er brabanders zijn die denken; joh, we gaan lekker carrenevalla in delft?
En dan met 3 platte karren langs het spoor kachelen en iedereen uitzwaaien terwijl men zoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:13 schreef Agiath het volgende:
Over een maandje ofzo begint dat debiele feest weer.
Kijk dat ze dat onder die rivieren vieren dat vind ik niet het ergste. Maar dat ze het ook hier proberen op gang te krijgen in Zuid-Holland
Dan heet Delft opeens "Kabbelgat" () Omdat er hoogstens 20 verdwaalde Brabo's rondlopen met jokermutsen op
Flikker toch op joh, met je verkleedpartij
Tevens centraal caranvals klachten topieke
Geloof me.... die doen dat niet. Echt niet. Het zijn echt mensen die het gewoon niet snappen. Echt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, bij wijze van spreke, maar het zijn denk ik wel vaak mensen die verhuisd zijn vanuit brabant oid.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:26 schreef veldmuis het volgende:
1) Patat.
2) Belgen (en het bier wat ze maken) BIER
3) Carnaval.
4) Groetjes,
Een beetje van veldmuis, en een beetje van behangplakker
Alleen homo's eten patatquote:
Eensquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:26 schreef veldmuis het volgende:
1) Patat![]()
![]()
2) Belgen (en het bier wat ze maken) BIER![]()
![]()
3) Carnaval
4) Groetjes,
Een beetje van veldmuis, en een beetje van behangplakker
Dus jij vindt alle Nederlanders homo?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Alleen homo's eten patat.
Oh, Nederlands bier is goor en Belgisch bier is tof.
Groetjes,
veldmuis
Ik ken niemand die patat zegt, alleen hier een paar kneuzen op fok die het zeggen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dus jij vindt alle Nederlanders homo?Het is PATAT JAH
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:14 schreef dithje het volgende:
Carnaval is leuk! Je kan even helemaal los gaan en..... niemand vind het vreemd als je net te ver gaat met je gedrag....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |