En ja hoor. We hebben een foto weten te bemachtigen van Crane tijdens carnaval in zijn jongere jaren.quote:
Ik spaar me nog even.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet jij niet in de kroeg zitten?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En ja hoor. We hebben een foto weten te bemachtigen van Crane tijdens carnaval in zijn jongere jaren.
[ afbeelding ]
![]()
rot dan uit het klaagtopicquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:01 schreef qwerty_x het volgende:
mij hoor je niet klagen
nog een uurtje en het hele land ligt 5 dagen plat
[ afbeelding ]
Uhum? Waar heb je dat vandaan? Er wonen namelijk nog wél weldenkende mensen in grote delen van Nederland.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:01 schreef qwerty_x het volgende:
mij hoor je niet klagen
nog een uurtje en het hele land ligt 5 dagen plat
[ afbeelding ]
Jij bent psychosociaal.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:06 schreef Acinonyx het volgende:
Bah kut-carnaval, al die hossende idioten met die grafmuziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
omg hoe sneuquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:51 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
Je bent pas een nerd als je tijdens carnaval een beetje zielig achter je pc'tje zit terwijl iedereen carnaval viert. Ik haat carnaval (ofja een groot deel er van) ook maar ik ga er wel gewoon naar toen want er zijn wel veel mensen + het is levenloos om dan niet te gaan.
Dit is wel zó kansloos dat het ERGENS in opgenomen moet worden. Een lijsje, een boek, een wat dan ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:51 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
Je bent pas een nerd als je tijdens carnaval een beetje zielig achter je pc'tje zit terwijl iedereen carnaval viert. Ik haat carnaval (ofja een groot deel er van) ook maar ik ga er wel gewoon naar toen want er zijn wel veel mensen + het is levenloos om dan niet te gaan.
Pik je snapt hem niet jij denkt echt dat ik zoiets van heb van: onee ik wil echt niet naar carnaval want dat haat ik zo erg maar dat ik dan toch ga omdat ik anders bang ben dat mensen me haten ofzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dit is wel zó kansloos dat het ERGENS in opgenomen moet worden. Een lijsje, een boek, een wat dan ook.
Ik ook. Hoewel ik carnaval altijd met veel plezier vier, heeft de muziek toch een hoge irritatiefactor. Zeker als het om dialect gaat, terwijl ik ABN ben opgevoed.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:15 schreef Rimmer het volgende:
3- Ik heb een schurfthekel aan Hollandse muziek
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:51 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
statement failquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:35 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
Pik je snapt hem niet jij denkt echt dat ik zoiets van heb van: onee ik wil echt niet naar carnaval want dat haat ik zo erg maar dat ik dan toch ga omdat ik anders bang ben dat mensen me haten ofzo.Maar dat is dus niet zo, ik vind het wel leuk maar ik vind als carnaval als feest zélf wel gewoon kansloos.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |