En ja hoor. We hebben een foto weten te bemachtigen van Crane tijdens carnaval in zijn jongere jaren.quote:
Ik spaar me nog even.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet jij niet in de kroeg zitten?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En ja hoor. We hebben een foto weten te bemachtigen van Crane tijdens carnaval in zijn jongere jaren.
[ afbeelding ]
![]()
rot dan uit het klaagtopicquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:01 schreef qwerty_x het volgende:
mij hoor je niet klagen
nog een uurtje en het hele land ligt 5 dagen plat
[ afbeelding ]
Uhum? Waar heb je dat vandaan? Er wonen namelijk nog wél weldenkende mensen in grote delen van Nederland.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:01 schreef qwerty_x het volgende:
mij hoor je niet klagen
nog een uurtje en het hele land ligt 5 dagen plat
[ afbeelding ]
Jij bent psychosociaal.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:06 schreef Acinonyx het volgende:
Bah kut-carnaval, al die hossende idioten met die grafmuziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
omg hoe sneuquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:51 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
Je bent pas een nerd als je tijdens carnaval een beetje zielig achter je pc'tje zit terwijl iedereen carnaval viert. Ik haat carnaval (ofja een groot deel er van) ook maar ik ga er wel gewoon naar toen want er zijn wel veel mensen + het is levenloos om dan niet te gaan.
Dit is wel zó kansloos dat het ERGENS in opgenomen moet worden. Een lijsje, een boek, een wat dan ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:51 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
Je bent pas een nerd als je tijdens carnaval een beetje zielig achter je pc'tje zit terwijl iedereen carnaval viert. Ik haat carnaval (ofja een groot deel er van) ook maar ik ga er wel gewoon naar toen want er zijn wel veel mensen + het is levenloos om dan niet te gaan.
Pik je snapt hem niet jij denkt echt dat ik zoiets van heb van: onee ik wil echt niet naar carnaval want dat haat ik zo erg maar dat ik dan toch ga omdat ik anders bang ben dat mensen me haten ofzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dit is wel zó kansloos dat het ERGENS in opgenomen moet worden. Een lijsje, een boek, een wat dan ook.
Ik ook. Hoewel ik carnaval altijd met veel plezier vier, heeft de muziek toch een hoge irritatiefactor. Zeker als het om dialect gaat, terwijl ik ABN ben opgevoed.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:15 schreef Rimmer het volgende:
3- Ik heb een schurfthekel aan Hollandse muziek
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:51 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
statement failquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:35 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
Pik je snapt hem niet jij denkt echt dat ik zoiets van heb van: onee ik wil echt niet naar carnaval want dat haat ik zo erg maar dat ik dan toch ga omdat ik anders bang ben dat mensen me haten ofzo.Maar dat is dus niet zo, ik vind het wel leuk maar ik vind als carnaval als feest zélf wel gewoon kansloos.
Hihiquote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is niet echt een topjob ofzo.
Je loopt als clown rondquote:
Jij had vroeger altijd zo iets van: "Als ik later groot ben wil ik een leuke en uitdagende baan, waarmee ik goed kan verdienen. Ik wil postbode worden" ?quote:
Wees blij dat iemand het doetquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij had vroeger altijd zo iets van: "Als ik later groot ben wil ik een leuke en uitdagende baan, waarmee ik goed kan verdienen. Ik wil postbode worden" ?
Die blauwe enveloppen hoeven niet gebracht te worden hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wees blij dat iemand het doet
Anders kreeg jij nooit je post
Dat krijg je dus als postbode 100 keer per dag te horen. En die mensen denken ook dat ze origineel zijnquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die blauwe enveloppen hoeven niet gebracht te worden hoor
Le-zen. Het werk moet gedaan worden en het is prima dat het gedaan wordt, maar het is niet mijn idee van een topjob.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wees blij dat iemand het doet
Anders kreeg jij nooit je post
Het is voor mij een bijbaantje, stuk vretenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij had vroeger altijd zo iets van: "Als ik later groot ben wil ik een leuke en uitdagende baan, waarmee ik goed kan verdienen. Ik wil postbode worden" ?
Is het waar die verhalen van vrouwen die in badjas open doen om te tekenen voor een aangetekende brief en waar je dan even "op de koffie" mag komen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat krijg je dus als postbode 100 keer per dag te horen. En die mensen denken ook dat ze origineel zijn
Jaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is het waar die verhalen van vrouwen die in badjas open doen om te tekenen voor een aangetekende brief en waar je dan even "op de koffie" mag komen?
Als bijbaantje is er ook niets mis mee, maar als baan in de zin van fulltime werken en verder niet studeren vind ik het geen topjob.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is voor mij een bijbaantje, stuk vretenEn het is leuk ook nog...
Je vloekt!! Godslasteraar! Je vloekt!!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Dit is gvd een topic tegen carnaval
Dus stop nou maar met dat postbode gelul
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Dit is gvd een topic tegen carnaval
Dus stop nou maar met dat postbode gelul
Je vloekt!! Godslasteraar! Je vloekt!!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij zei gvd!! DAT IS NIET GODVERDOMME!!
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je vloekt!! Godslasteraar! Je vloekt!!![]()
DAT GA JIJ DOEN !quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:45 schreef stbabylon het volgende:
EN WIE GAAT ER GODVERDOMME BETALEN VOOR HET OPRUIMEN VOOR DIE 10.000 KG PAPIER DIE DIE KLAPJOSTIES OP MIJN STRATEN HEBBEN GEPLEURD??
PRECIES!
GODVERDOMME DE GODVERDOMME
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:57 schreef Jojoortje het volgende:
Moest dus werken vandaag![]()
Zegt zo'n kind: "Kijk mama, die is als postbode verkleed!"
Ik zo:
Piloot, origineel zeg.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:57 schreef Mascleta het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben vanavond piloot en ga kapot
Komt door carnaval.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JOHNNY DE MOL FOK TOPIC TAKEOVAAAAAAAAH!11!!1@@quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gelukkig wordt er hier amper carnaval gevierd en kan ik vanavond gewoon in normale kleding gaan stappen. Me kapot zuipen kan elke dag, daar hoeft het geen Carnaval voor te zijn. Kansloos "feest"!
Je wilt dus zeggen dat het geen kansloos feest is?quote:
Tuurlijk is dat het niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat het geen kansloos feest is?
Jij hebt weinig recht om het woord 'kansloos' te gebruiken. Jij bent namelijk de meest kansloze user op dit forum.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat het geen kansloos feest is?
Noem dan eens iets aan carnaval dat echt nuttig is en wat je niet ook op andere dagen kan doen tijdens het uitgaan enso ?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij hebt weinig recht om het woord 'kansloos' te gebruiken. Jij bent namelijk de meest kansloze user op dit forum.
Hyvesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je leest ook overal op Hyves "zometeen carnavallen", "klaarmaken voor carnaval". Arme mensen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |