Hihiquote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is niet echt een topjob ofzo.
Je loopt als clown rondquote:
Jij had vroeger altijd zo iets van: "Als ik later groot ben wil ik een leuke en uitdagende baan, waarmee ik goed kan verdienen. Ik wil postbode worden" ?quote:
Wees blij dat iemand het doetquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij had vroeger altijd zo iets van: "Als ik later groot ben wil ik een leuke en uitdagende baan, waarmee ik goed kan verdienen. Ik wil postbode worden" ?
Die blauwe enveloppen hoeven niet gebracht te worden hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wees blij dat iemand het doet
Anders kreeg jij nooit je post
Dat krijg je dus als postbode 100 keer per dag te horen. En die mensen denken ook dat ze origineel zijnquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die blauwe enveloppen hoeven niet gebracht te worden hoor
Le-zen. Het werk moet gedaan worden en het is prima dat het gedaan wordt, maar het is niet mijn idee van een topjob.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wees blij dat iemand het doet
Anders kreeg jij nooit je post
Het is voor mij een bijbaantje, stuk vretenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij had vroeger altijd zo iets van: "Als ik later groot ben wil ik een leuke en uitdagende baan, waarmee ik goed kan verdienen. Ik wil postbode worden" ?
Is het waar die verhalen van vrouwen die in badjas open doen om te tekenen voor een aangetekende brief en waar je dan even "op de koffie" mag komen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat krijg je dus als postbode 100 keer per dag te horen. En die mensen denken ook dat ze origineel zijn
Jaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is het waar die verhalen van vrouwen die in badjas open doen om te tekenen voor een aangetekende brief en waar je dan even "op de koffie" mag komen?
Als bijbaantje is er ook niets mis mee, maar als baan in de zin van fulltime werken en verder niet studeren vind ik het geen topjob.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is voor mij een bijbaantje, stuk vretenEn het is leuk ook nog...
Je vloekt!! Godslasteraar! Je vloekt!!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Dit is gvd een topic tegen carnaval
Dus stop nou maar met dat postbode gelul
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Dit is gvd een topic tegen carnaval
Dus stop nou maar met dat postbode gelul
Je vloekt!! Godslasteraar! Je vloekt!!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij zei gvd!! DAT IS NIET GODVERDOMME!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |