quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je vloekt!! Godslasteraar! Je vloekt!!![]()
DAT GA JIJ DOEN !quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:45 schreef stbabylon het volgende:
EN WIE GAAT ER GODVERDOMME BETALEN VOOR HET OPRUIMEN VOOR DIE 10.000 KG PAPIER DIE DIE KLAPJOSTIES OP MIJN STRATEN HEBBEN GEPLEURD??
PRECIES!
GODVERDOMME DE GODVERDOMME
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:57 schreef Jojoortje het volgende:
Moest dus werken vandaag![]()
Zegt zo'n kind: "Kijk mama, die is als postbode verkleed!"
Ik zo:
Piloot, origineel zeg.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:57 schreef Mascleta het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben vanavond piloot en ga kapot
Komt door carnaval.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JOHNNY DE MOL FOK TOPIC TAKEOVAAAAAAAAH!11!!1@@quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gelukkig wordt er hier amper carnaval gevierd en kan ik vanavond gewoon in normale kleding gaan stappen. Me kapot zuipen kan elke dag, daar hoeft het geen Carnaval voor te zijn. Kansloos "feest"!
Je wilt dus zeggen dat het geen kansloos feest is?quote:
Tuurlijk is dat het niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat het geen kansloos feest is?
Jij hebt weinig recht om het woord 'kansloos' te gebruiken. Jij bent namelijk de meest kansloze user op dit forum.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat het geen kansloos feest is?
Noem dan eens iets aan carnaval dat echt nuttig is en wat je niet ook op andere dagen kan doen tijdens het uitgaan enso ?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij hebt weinig recht om het woord 'kansloos' te gebruiken. Jij bent namelijk de meest kansloze user op dit forum.
Hyvesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je leest ook overal op Hyves "zometeen carnavallen", "klaarmaken voor carnaval". Arme mensen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |