abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:41:48 #126
131603 Afwazig
Serious business
pi_65503435
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:38 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Als we het toch over achterlijke dingen hebben kan carnaval er best wel bij...

Ik durf te wedden dat minstens de helft van de carnavalsvierders niet weet wat de oorsprong van carnaval is en dat een nog veel groter deel niet meedoet met het vasten na de carnaval. Wat is dan nog het verschil met een willekeurig stompzinnig feest waarop veel gezopen wordt?
Het verschil is dat iedereen zich verkleedt en dat ze met versierde karren door de straten gaan om te laten zien hoeveel geestelijke achterstand ze wel niet hebben.
pi_65503508
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:38 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Als we het toch over achterlijke dingen hebben kan carnaval er best wel bij...

Ik durf te wedden dat minstens de helft van de carnavalsvierders niet weet wat de oorsprong van carnaval is en dat een nog veel groter deel niet meedoet met het vasten na de carnaval. Wat is dan nog het verschil met een willekeurig stompzinnig feest waarop veel gezopen wordt?
Probeer nu niet net doen alsof je carnaval begrijpt als je er niet eens heengaat
pi_65505934
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:43 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Probeer nu niet net doen alsof je carnaval begrijpt als je er niet eens heengaat
Ik woon in Limburg, dus ik heb wel een idee van hoe het eraan toegaat hier...
pi_65505956
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:52 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Ik woon in Limburg, dus ik heb wel een idee van hoe het eraan toegaat hier...
Blijkbaar niet want je lult echt uit je nek
pi_65521950
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:53 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Blijkbaar niet want je lult echt uit je nek
Waar lul ik dan uit mijn nek? Carnaval is gewoon een feest waarop mensen die normaal onder de plak van moeders de vrouw zitten, even lekker 'gek' kunnen doen en veel kunnen zuipen. Ik woon hier sinds mijn geboorte en ik heb nooit de lol van carnaval ingezien...
pi_65522370
Klacht onterecht

Toen ik nog carnaval vierde was het altijd een zuipfestijn wat meestal uitdraaide op een sexpartij.
Iets waar je op een standaard uitgaansavond ellelange gesprekken voor nodig hebt met een aanzienlijk lager slagingspercentage.

Dus het is een fantastisch feest alleen vier ik het nu niet meer omdat ik een partner heb.
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:02:48 #132
131603 Afwazig
Serious business
pi_65525673
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:38 schreef solar22 het volgende:
Klacht onterecht

Toen ik nog carnaval vierde was het altijd een zuipfestijn wat meestal uitdraaide op een sexpartij.
Iets waar je op een standaard uitgaansavond ellelange gesprekken voor nodig hebt met een aanzienlijk lager slagingspercentage.

Dus het is een fantastisch feest alleen vier ik het nu niet meer omdat ik een partner heb.
Spreek voor jezelf corky .

Conclusie: Mensen onder de rivieren hebben carnaval nodig om te kunnen neuken.

donderdag 29 januari 2009 @ 13:06:56 #133
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_65525843
Misschien wordt het eens tijd voor een carnaval-shooting: met een jachtgeweer inschieten op de hossende massa...

Achjah de fail druipt er vanaf met carnaval. Gelukkig heb ik er geen last van in de multiculturele wijk waar ik woon!
pi_65526320
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:14 schreef dithje het volgende:
Carnaval is leuk! Je kan even helemaal los gaan en..... niemand vind het vreemd als je net te ver gaat met je gedrag....
En, ik kan roodkapje of schotse (jaja, heb de keuze) zijn met de carnaval...dat maakt voor mij carnaval meer als waard om te vieren!
En zie hier de ware reden waarom zoveel mensen een hekel hebben aan carnaval. Het is een feest voor mensen die niet los kunnen gaan zonder liters bier en een mal pakje. En tevens ook nog eens excuus om te ver te gaan. Lekker rondneuken, veel te veel drinken, spul slopen.

Carnaval...

Als ik gek wil doen, hoef ik niet te wachten tot februari!
pi_65527143
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:20 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En zie hier de ware reden waarom zoveel mensen een hekel hebben aan carnaval. Het is een feest voor mensen die niet los kunnen gaan zonder liters bier en een mal pakje. En tevens ook nog eens excuus om te ver te gaan. Lekker rondneuken, veel te veel drinken, spul slopen.

Carnaval...

Als ik gek wil doen, hoef ik niet te wachten tot februari!
Spul slopen
pi_65527218
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:02 schreef Afwazig het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
onterechte conclusie
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_65527414
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ten eerste woon ik boven de rivier (ging alleen naar Brabant met Carnaval)

Ten tweede wil het niet zeggen dat het op een standaard avond niet lukt om een vrouw het bed in te krijgen maar het kost alleen veel meer moeite.
Gesprekken voeren/drankjes afwachten of het klikt en dan maar hopen dat ze meegaat (of je meevraagd) naar huis.
Gemiddeld slagingspercentage was ongeveer 10% waarbij je dus 2 á 3x per week uit moet gaan om 1x per maand te scoren.
Met speciale dagen zoals koninginnedag ligt dat percentage een stukje hoger.

Met caranaval daarintegen nadert het slagingspercentage de 100%
Het maakt dan niet uit of het klikt, zolang het maar geen gedrochten zijn.
En een beetje hossen en lallen was voldoende om contact te leggen.
Als het later toch nog blijkt te klikken groeit er misschien iets uit en zoniet... was het in ieder geval toch een geslaagde avond/nacht.

Het is dus het verschil tussen uitgaan met een kansje op een sex of uitgaan met neukgarantie. (ik weet ik was geen echte carnavalsvierder maar who cares)
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:49:23 #138
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_65527444
Carnaval is vet
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:50:23 #139
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_65527471
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Neuken omdat het carnaval is
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_65527674
Achja,wat doet een topic over carnaval eigenlijk op een hollands forum.
Vastelaovend weten alleen de echte sjenge. Voor de echte sjengen is het namelijk geen zuipfeest,neukfeest,verkleedfeest. Het is iets dat onbegrijpelijk is voor buitenstaanders. Je word ermee geboren,en gaat ermee dood.
Maar blijf het maar lekker kut vinden,als jullie maar onder NAP niveau blijven vind ik het goed,dan blijft onze cultuur behouden van hollanders!

Groet,
Het Maastricht Onafhandelijk Strijdings Front Tegen Veranderingen Van De Mestreechter Geis
pi_65528583
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:55 schreef robinkuh het volgende:
Het is iets dat onbegrijpelijk is voor buitenstaanders.
Er is ook niemand in dit topic die ook maar een kleine poging waagt om het uit te leggen. Het lijkt daarom alsof jullie 1) het zelf ook niet weten, of 2) het er mee eens zijn dat het om bier en tieten gaat.
pi_65529022
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:55 schreef robinkuh het volgende:
Achja,wat doet een topic over carnaval eigenlijk op een hollands forum.
Vastelaovend weten alleen de echte sjenge. Voor de echte sjengen is het namelijk geen zuipfeest,neukfeest,verkleedfeest. Het is iets dat onbegrijpelijk is voor buitenstaanders. Je word ermee geboren,en gaat ermee dood.
Maar blijf het maar lekker kut vinden,als jullie maar onder NAP niveau blijven vind ik het goed,dan blijft onze cultuur behouden van hollanders!

Groet,
Het Maastricht Onafhandelijk Strijdings Front Tegen Veranderingen Van De Mestreechter Geis
Maikuuul?
Dit, dus.
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:38:54 #143
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_65529287
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:20 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Er is ook niemand in dit topic die ook maar een kleine poging waagt om het uit te leggen. Het lijkt daarom alsof jullie 1) het zelf ook niet weten, of 2) het er mee eens zijn dat het om bier en tieten gaat.
1)nee, 2)nee, gewoon onbegrijpbaar voor buitenstaanders.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_65529400
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:38 schreef hmmmz het volgende:

[..]

1)nee, 2)nee, gewoon onbegrijpbaar voor buitenstaanders.
Je probeert het Godverdomme niet eens. Wees nou eens een vent, en probeer het uit te leggen. Tot nu toe bewijs je alleen maar dat je het zelf niet weet.
pi_65529887
Nou,omdat het geen nut heeft om uit te leggen,het is niet voor niets ongebrijpbaar voor buitenstaanders. en ten tweede is het zelfs niet uit te leggen. dus vervalt punt 1 ook meteen.
Als je 1x 3 dagen carnaval meemaakt,dan weet je nog niet wat het gevoel is voor vele mensen in limburg. Omdat het ongrijpbaar is.

Snap dat eens,ik snap ook niet die schaatscultuur,of de nieuwjaarsduiken,of het ketenzuipen,al die hollandse dingen. maar dat ga ik ook niet afzeiken,omdat dat jullie cultuur is,jullie gevoel.
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:58:12 #146
131603 Afwazig
Serious business
pi_65530193
Het is gewoon een kankerdom feest, geef dat dan gewoon toe. Dan heeft niemand er problemen mee. Jullie moeten het zelf weten maar jullie verdedigen het net alsof het iets speciaals is.

Laat me jullie dan even uit die droom schoppen; het is niet speciaal, het is gewoon een zuipfeest waarbij iedereenhet gros van de mensen zich gedraagt als een gemiddelde autist.
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:59:51 #147
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_65530259
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:58 schreef Afwazig het volgende:
Het is gewoon een kankerdom feest, geef dat dan gewoon toe. Dan heeft niemand er problemen mee. Jullie moeten het zelf weten maar jullie verdedigen het net alsof het iets speciaal is.

Laat me jullie dan even uit die droom schoppen; het is niet speciaal, het is gewoon een zuipfeest waarbij iedereen zich gedraagt als een gemiddelde autist.

En wat is een schaatscultuur? Dat wij wél kunnen schaatsen?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_65530280
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:58 schreef Afwazig het volgende:
Het is gewoon een kankerdom feest, geef dat dan gewoon toe. Dan heeft niemand er problemen mee. Jullie moeten het zelf weten maar jullie verdedigen het net alsof het iets speciaal is.

Laat me jullie dan even uit die droom schoppen; het is niet speciaal, het is gewoon een zuipfeest waarbij iedereenhet gros van de mensen zich gedraagt als een gemiddelde autist.
''het is niet voor niets ongebrijpbaar voor buitenstaanders'' dat dus.
  donderdag 29 januari 2009 @ 15:01:59 #149
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_65530354
Het is idd een soort van cultuur waar je mee opgroeid, vanaf de peuterklas in je carnavalspakje carnaval vieren. Het is het gevoel een cultuur iets waar je van jongs af aan ingroeit, waar je mee opgroeit netzoals kerst dat bijvoorbeeld is. Ga jij maar is aan een of andere stam in afrika uitleggen dat je met kerst een boom in huis zet om er daarna allemaal ballen in te hangen.
Het zelfde geld voor duizenden culturele gebeurtenissen/gebruiken over de wereld waar ik dan weer niks van snap en die aan buitenstaanders ook niet uit te leggen zijn.

[ Bericht 21% gewijzigd door hmmmz op 29-01-2009 15:10:02 ]
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 29 januari 2009 @ 15:02:54 #150
131603 Afwazig
Serious business
pi_65530394
Wat is er onbegrijpbaar aan dan? Want je hebt dat nu al meerdere malen gezegd maar je weigert het uit te leggen. Dat betekend waarschijnlijk gewoon dat we gelijk hebben en jij uit je nek lult.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')