Het verschil is dat iedereen zich verkleedt en dat ze met versierde karren door de straten gaan om te laten zien hoeveel geestelijke achterstand ze wel niet hebben.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:38 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Als we het toch over achterlijke dingen hebben kan carnaval er best wel bij...
Ik durf te wedden dat minstens de helft van de carnavalsvierders niet weet wat de oorsprong van carnaval is en dat een nog veel groter deel niet meedoet met het vasten na de carnaval. Wat is dan nog het verschil met een willekeurig stompzinnig feest waarop veel gezopen wordt?
Probeer nu niet net doen alsof je carnaval begrijpt als je er niet eens heengaatquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:38 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Als we het toch over achterlijke dingen hebben kan carnaval er best wel bij...
Ik durf te wedden dat minstens de helft van de carnavalsvierders niet weet wat de oorsprong van carnaval is en dat een nog veel groter deel niet meedoet met het vasten na de carnaval. Wat is dan nog het verschil met een willekeurig stompzinnig feest waarop veel gezopen wordt?
Ik woon in Limburg, dus ik heb wel een idee van hoe het eraan toegaat hier...quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Probeer nu niet net doen alsof je carnaval begrijpt als je er niet eens heengaat
Blijkbaar niet want je lult echt uit je nekquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:52 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Ik woon in Limburg, dus ik heb wel een idee van hoe het eraan toegaat hier...
Waar lul ik dan uit mijn nek? Carnaval is gewoon een feest waarop mensen die normaal onder de plak van moeders de vrouw zitten, even lekker 'gek' kunnen doen en veel kunnen zuipen. Ik woon hier sinds mijn geboorte en ik heb nooit de lol van carnaval ingezien...quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want je lult echt uit je nek
Spreek voor jezelf corkyquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:38 schreef solar22 het volgende:
Klacht onterecht
Toen ik nog carnaval vierde was het altijd een zuipfestijn wat meestal uitdraaide op een sexpartij.
Iets waar je op een standaard uitgaansavond ellelange gesprekken voor nodig hebt met een aanzienlijk lager slagingspercentage.
Dus het is een fantastisch feest alleen vier ik het nu niet meer omdat ik een partner heb.
En zie hier de ware reden waarom zoveel mensen een hekel hebben aan carnaval. Het is een feest voor mensen die niet los kunnen gaan zonder liters bier en een mal pakje. En tevens ook nog eens excuus om te ver te gaan. Lekker rondneuken, veel te veel drinken, spul slopen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:14 schreef dithje het volgende:
Carnaval is leuk! Je kan even helemaal los gaan en..... niemand vind het vreemd als je net te ver gaat met je gedrag....
En, ik kan roodkapje of schotse (jaja, heb de keuze) zijn met de carnaval...dat maakt voor mij carnaval meer als waard om te vieren!
Spul slopenquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zie hier de ware reden waarom zoveel mensen een hekel hebben aan carnaval. Het is een feest voor mensen die niet los kunnen gaan zonder liters bier en een mal pakje. En tevens ook nog eens excuus om te ver te gaan. Lekker rondneuken, veel te veel drinken, spul slopen.
Carnaval...
Als ik gek wil doen, hoef ik niet te wachten tot februari!
onterechte conclusiequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:02 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf corky.
Conclusie: Mensen onder de rivieren hebben carnaval nodig om te kunnen neuken.
[ afbeelding ]
Ten eerste woon ik boven de rivier (ging alleen naar Brabant met Carnaval)quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:02 schreef Afwazig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neuken omdat het carnaval isquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:02 schreef Afwazig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is ook niemand in dit topic die ook maar een kleine poging waagt om het uit te leggen. Het lijkt daarom alsof jullie 1) het zelf ook niet weten, of 2) het er mee eens zijn dat het om bier en tieten gaat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:55 schreef robinkuh het volgende:
Het is iets dat onbegrijpelijk is voor buitenstaanders.
Maikuuul?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:55 schreef robinkuh het volgende:
Achja,wat doet een topic over carnaval eigenlijk op een hollands forum.
Vastelaovend weten alleen de echte sjenge. Voor de echte sjengen is het namelijk geen zuipfeest,neukfeest,verkleedfeest. Het is iets dat onbegrijpelijk is voor buitenstaanders. Je word ermee geboren,en gaat ermee dood.
Maar blijf het maar lekker kut vinden,als jullie maar onder NAP niveau blijven vind ik het goed,dan blijft onze cultuur behouden van hollanders!
Groet,
Het Maastricht Onafhandelijk Strijdings Front Tegen Veranderingen Van De Mestreechter Geis
1)nee, 2)nee, gewoon onbegrijpbaar voor buitenstaanders.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is ook niemand in dit topic die ook maar een kleine poging waagt om het uit te leggen. Het lijkt daarom alsof jullie 1) het zelf ook niet weten, of 2) het er mee eens zijn dat het om bier en tieten gaat.
Je probeert het Godverdomme niet eens. Wees nou eens een vent, en probeer het uit te leggen. Tot nu toe bewijs je alleen maar dat je het zelf niet weet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:38 schreef hmmmz het volgende:
[..]
1)nee, 2)nee, gewoon onbegrijpbaar voor buitenstaanders.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:58 schreef Afwazig het volgende:
Het is gewoon een kankerdom feest, geef dat dan gewoon toe. Dan heeft niemand er problemen mee. Jullie moeten het zelf weten maar jullie verdedigen het net alsof het iets speciaal is.
Laat me jullie dan even uit die droom schoppen; het is niet speciaal, het is gewoon een zuipfeest waarbij iedereen zich gedraagt als een gemiddelde autist.
''het is niet voor niets ongebrijpbaar voor buitenstaanders'' dat dus.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:58 schreef Afwazig het volgende:
Het is gewoon een kankerdom feest, geef dat dan gewoon toe. Dan heeft niemand er problemen mee. Jullie moeten het zelf weten maar jullie verdedigen het net alsof het iets speciaal is.
Laat me jullie dan even uit die droom schoppen; het is niet speciaal, het is gewoon een zuipfeest waarbij iedereenhet gros van de mensen zich gedraagt als een gemiddelde autist.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |