quote:
quote:
Als ze het zo vragen, spreken ze wel erg netjes nederlands voor een brabanderquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:34 schreef ImTheBase het volgende:
NEE, STERF.
Klacht: Mensen die ieder jaar dezelfde vraag stellen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:34 schreef Smart_ass het volgende:
Carnaval.:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r
Gelderland enzo, waar de mensen nooit opgroeien.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:36 schreef Yuin het volgende:
[..]
Als ze het zo vragen, spreken ze wel erg netjes nederlands voor een brabander![]()
meestal komt het eruit als: Godde gij nog karanavaal vieruhhh?
oh ja Gelderland de afvallige strondvelden provincie van nederland.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:37 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Gelderland enzo, waar de mensen nooit opgroeien.
Precies, mensen vieren maar wat ze willen en ik heb er totaal niks op tegen, maar ik heb er een hekel aan om die vraag honderd keer in de week te horen rond deze tijd van het jaar.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:39 schreef peerke83 het volgende:
Carnaval is toch vetjes! Lekker hersenloos zuipen en meebleren met alle kansloze artiesten die Nederland te brengen heeft.
Maar ff OT: Ik ga wel carnaval vieren, maar ik vind de mensen die dit al een half jaar lang aan mij weekelijks vragen idd vrij kansloos.
HIhi, sterf.quote:
is carnaval eigenlijk wel sociaal? Al die dronken mensen die zich Asociaal gedragenquote:
Het is socialer dan 4 dagen 10 uur per dag berichten op een internetforum typen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:43 schreef wise het volgende:
[..]
is carnaval eigenlijk wel sociaal? Al die dronken mensen die zich Asociaal gedragen
das waarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:44 schreef balaguer222 het volgende:
[..]
Het is socialer dan 4 dagen 10 uur per dag berichten op een internetforum typen.
das onzinquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:44 schreef balaguer222 het volgende:
[..]
Het is socialer dan 4 dagen 10 uur per dag berichten op een internetforum typen.
Niet-sociaal zijn of als een neanderthaler 'in een geinig kostuum' op vreselijke kutherrie de polonaise staan dansen tussen niet-verstaanbare, bedenkelijk achtergestelde types .quote:
Haha alsof ik ook maar één seconde ga dansenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Niet-sociaal zijn of als een neanderthaler 'in een geinig kostuum' op vreselijke kutherrie de polonaise staan dansen tussen niet-verstaanbare, bedenkelijk achtergestelde types .
Hmm...laat mij denken.![]()
Dan maar niet sociaal. Als sociaal zijn, betekent dat je je qua intelligentieniveau tot een verstandelijk gehandicapte moet verlagen.
Alas. Ik laat paupers in hun waarde. Dus veel plezier de komende dagen. Alaaf.![]()
Ziehier, balaguer222 die carnaval viert.
[ afbeelding ]
Stoerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:14 schreef balaguer222 het volgende:
[..]
Haha alsof ik ook maar één seconde ga dansen
Doel is juist om het juiste aantal bier te drinken waardoor je de muziek niet meer bewust meemaakt.
Dat dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Carnaval als excuus gebruiken om te kunnen zuipen .... alsof je de rest van het jaar niet kan zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |