Het was wel een heul mooie quadrupo!quote:
Heeeeeeey Mariaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het was wel een heul mooie quadrupo!![]()
En je ziet er niet uit als een walvis. Punt. Komma. Slash. Ww. Ja!
Hoe doe je dat dan eigenlijk, kun je douchen op je werk?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:00 schreef Liejannuh het volgende:
Maar afijn, ik had dus net hardgelopen in de duinen en op het strand.In mijn lunchpauze.
Nouaja, iets wat daar voor door moest gaan want ik ben nou niet bepaald de fitste persoon die rondhuppelt op dit moment.
Ja, dat wilde ik ook inderdaad, een keer mijn laarzen over mijn broek aanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:01 schreef Aventura het volgende:
Ik zie er ook niet zo mooi uit in een skinny. Ik heb brede heupen en dito bovenbenen. Ik heb er wel een, omdat ik toch een keer laarzen-over-de-broek wou. Ik draag er dan wel, net zoals op een van Cyclechicks foto's, een langvallende trui of shirt over. Dan staat het leuk.
Yepz, ik kan hier idd douchen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:01 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan eigenlijk, kun je douchen op je werk?
Lijkt me wel lekker hoor, strand in de buurt!
FOTOOOOOS!!! Ga 'm maar passen nu, voor de leukquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Fietsbabe: nice picsen idd een tof jurkje, mooie kleuren ook
ik heb mijn nieuwe jurkje nog helemaal niet aan gehad...en dus ook nog geen foto's, maar hij is zooooo tof
zodra ik hem aanheb, zal ik een foto voor jullie maken ....
en ik heb zo weer een late dienst, tot 23:30, als ik geluk heb ben ik rond 0:00 uur thuis en om 6:00 gaat de wekker weer voor een vroege dienst.. (gaaaaaaaaaaaaaap), dan werken en direct erna een volleybalwedstrijd.... (en dan nog zondag een vroege dienst en dan nog twee dagen vroeg naar het wenckebachinstituut)....
*wat een vooruitzicht*
Dat is relaxed als je kunt douchen, dan kost het zoveel minder tijd om wat aan sport te doen, omdat je die tijd anders ook in de auto zou zittenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:04 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Yepz, ik kan hier idd douchen.Mijn brood eet ik gewoon achter mn bureau op.
En aangezien ik ook meestal fiets, douche ik bijna net zo vaak op mn werk als thuis!
Maar afijn, dit is wel een briljante lokatie hoor.![]()
Als het zomer is, dan ga ik denk een keer trampolinespringen bij de Pier.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:05 schreef cyclechick het volgende:
[..]
FOTOOOOOS!!! Ga 'm maar passen nu, voor de leuk
Jahoor!quote:
Da's lief! Ik hoop alleen niet dat je het alleen zegt om mijn uitroep van "Punt. Komma. etc.", want die heb ik schaamteloos gejat van de ultiem geniale Najib Amhaliquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:00 schreef sigme het volgende:
MariaEtc., ik vind dat je een leuk taalgevoel hebt.
Klopt, vind ik ook. Ik heb ook een vriendin met van die eindeloze lange, dunne benen, haar staat het ook heel goed!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:02 schreef conleche het volgende:
CC, Ik vind ook niet dat je eruit ziet als een walrus. Verre van zelfs! Maar het is wel de reden waarom ik skinny's maar bij weinig mensen flatteus vind staan. Het wortelachtige wat je krijgt. Maar zoals je hem droeg op de eerste foto staat ie je wel heel goed hoor!! Ik geloof dat alleen PF ermee wegkomt, zo met kont en al en met pumps. Maar die heeft dan ook hele lange benen!!
Je had 'm al 3x aan kunnen hebben!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
maar maar maar... ik moet over een half uurtje weg.... (*uhhh dus tijd genoeg hoor ik jullie denken*)
administratie sucksquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:06 schreef conleche het volgende:
Mèn, wat loop ik te kutten met de administratie. Niks klopt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wieger pertinent om mee te doen aan de laarzen-over-de-broek-idioterie.
Ik ga toch niet zeggen dat je leuk met taal speelt op basis van 1 postquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Da's lief! Ik hoop alleen niet dat je het alleen zegt om mijn uitroep van "Punt. Komma. etc.", want die heb ik schaamteloos gejat van de ultiem geniale Najib Amhali![]()
Ah, een medestander! Ik voel me af en toe een roepende in de woestijn, maar deze blijk van instemming doet me goed.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ga toch niet zeggen dat je leuk met taal speelt op basis van 1 post![]()
Het valt vaker op.
Tot vandaag was ik eigenlijk ook een medestander. Maar nu ben ik schamteloos aan de andere kant aan het slettenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, een medestander! Ik voel me af en toe een roepende in de woestijn, maar deze blijk van instemming doet me goed.
Echt knap hoe je dat altijd volhoudt, en dan ook nog de discipline opbrengen om niet voor een makkelijke snack te gaan maar gezond te blijven eten. Heb ik echt bewondering voor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Fietsbabe: nice picsen idd een tof jurkje, mooie kleuren ook
ik heb mijn nieuwe jurkje nog helemaal niet aan gehad...en dus ook nog geen foto's, maar hij is zooooo tof
zodra ik hem aanheb, zal ik een foto voor jullie maken ....
en ik heb zo weer een late dienst, tot 23:30, als ik geluk heb ben ik rond 0:00 uur thuis en om 6:00 gaat de wekker weer voor een vroege dienst.. (gaaaaaaaaaaaaaap), dan werken en direct erna een volleybalwedstrijd.... (en dan nog zondag een vroege dienst en dan nog twee dagen vroeg naar het wenckebachinstituut)....
*wat een vooruitzicht*
Okee! Nouja het had gekund en ik strijk niet graag andermans eer opquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ga toch niet zeggen dat je leuk met taal speelt op basis van 1 post![]()
Het valt vaker op.
Hier nog 1quote:Op vrijdag 16 januari 2009 @ 14:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, een medestander! Ik voel me af en toe een roepende in de woestijn, maar deze blijk van instemming doet me goed.
ik heb het echt altijd afschuwelijk gevondenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is je gegund, meis.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:15 schreef Muis006 het volgende:
Wat zijn jullie ongelooflijk lief!
Ik was net 5 minuten thuis uit Amsterdam toen de postbode met een gigantische doos in zijn armen stond. Het kaartje van Maria flloepte eruit dus toen had ik al een vermoeden.. Maar toen ik de brief van Greysie las begon ik keihard te huilen![]()
Ik ben nog steeds bezig met uitpakken (en zit nog steeds te snotteren) maar echt, heel erg super onwijs bedankt! Ik had het echt niet verwacht en alle cadeautjes zijn gewéldig! De tekening van Co en het muisje met het McArmy shirt en het fotoboekje van Vik en de maskers en en.. het is allemaal fantastisch!
Dankjewel
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:14 schreef Tinkepink het volgende:
Cyclechick, je hebt mooie gespierde benen! Mooi recht ook! Het is duidelijk te zien dat je veel sport.
Same here... Bij mij was het een soort voortschrijdend inzicht. Eerst vond ik het maar raar, niet mijn stijl want ik zag er vooral truttige meisjes mee lopen. Daarna dacht ik "hm, het is misschien toch wel leuk maarja nu is het alweer bijna uit de mode dus nu begin ik er niet meer aan". Toen bleef ik het maar zien en dacht ik "hm, ik moet toch nieuwe laarzen, wat nou als ik eens een paar koop die over mijn broek kunnen. Uiteindelijk heb ik ze zelfs een paar keer zo gedragen, alleen heb ik niet echt een broek die er goed in past. Nou ben ik normaal van de wijd uitlopende pijpen (heel handig als je klein bent) maar ik ben nu toch wel van plan om een keer een broek met smallere pijpen te kopen voor in die laarzen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:13 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Tot vandaag was ik eigenlijk ook een medestander. Maar nu ben ik schamteloos aan de andere kant aan het sletten
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:15 schreef Muis006 het volgende:
Ik was net 5 minuten thuis uit Amsterdam toen de postbode met een gigantische doos in zijn armen stond. Het kaartje van Maria flloepte eruit dus toen had ik al een vermoeden.. Maar toen ik de brief van Greysie las begon ik keihard te huilen![]()
Ik ben nog steeds bezig met uitpakken (en zit nog steeds te snotteren) maar echt, heel erg super onwijs bedankt! Ik had het echt niet verwacht en alle cadeautjes zijn gewéldig! De tekening van Co en het muisje met het McArmy shirt en het fotoboekje van Vik en de maskers en en.. het is allemaal fantastisch!
Dankjewel
Dankjewel
Jeej. Ja gaat ook goed. Eet best wel gezond laatste dagen, ben weer actief bezig en het plofbuikje gaat meteen weg. Ook aan het huiswerken hier, maar heb er niet zoveel zin in, dus ben ik maar eens op Fok gaan kijkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jahoor!Druk aan het huiswerken en heb op een paar pepermuntjes na de afgelopen dagen vrij redelijk gegeten
En hoe is het met u?
\
Dankjewel
Ja, zo is het bij mij ook precies! En vandaag was de dag van de smalle pijpenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Same here... Bij mij was het een soort voortschrijdend inzicht. Eerst vond ik het maar raar, niet mijn stijl want ik zag er vooral truttige meisjes mee lopen. Daarna dacht ik "hm, het is misschien toch wel leuk maarja nu is het alweer bijna uit de mode dus nu begin ik er niet meer aan". Toen bleef ik het maar zien en dacht ik "hm, ik moet toch nieuwe laarzen, wat nou als ik eens een paar koop die over mijn broek kunnen. Uiteindelijk heb ik ze zelfs een paar keer zo gedragen, alleen heb ik niet echt een broek die er goed in past. Nou ben ik normaal van de wijd uitlopende pijpen (heel handig als je klein bent) maar ik ben nu toch wel van plan om een keer een broek met smallere pijpen te kopen voor in die laarzen.
Ik wieger met je mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wieger pertinent om mee te doen aan de laarzen-over-de-broek-idioterie.
Wat zij zegt...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]. Wat heb ik gemist? Dit is iets uit de kerstvakantie?
Greys en een lieve lurker hadden een tof initiatief! Om Muis kaartjes of iets leuks of wat te sturen ivm het feit dat ze nu steeds bestraald moet worden enzo! En dat ging via Greysquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]. Wat heb ik gemist? Dit is iets uit de kerstvakantie?
[..]
Jeej. Ja gaat ook goed. Eet best wel gezond laatste dagen, ben weer actief bezig en het plofbuikje gaat meteen weg. Ook aan het huiswerken hier, maar heb er niet zoveel zin in, dus ben ik maar eens op Fok gaan kijken.
Het was geweldige timing! Ik was net terug uit Amsterdam!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:19 schreef Greys het volgende:
Muizelientje, ik had al zo gehoopt dat het vandaag bij je aan zou komen, dat je geen briefje van de post zou vinden dat ze tevergeefs aan de deur waren geweest!
Het is je gegund beeb!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:15 schreef Muis006 het volgende:
Dankjewel
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:20 schreef Muis006 het volgende:
Volgens mij heeft de postbode Maria's kaartje gelezen want hij keek me zo wereldvreemd aan
Tekeningetjes van een cheerlead muis en cheering McArmy!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
!!!
Oeps![]()
Al moet ik bekennen dat ik me nu heel hard probeer te bedenken wat ik in godesnaam dan voor genants op dat kaartje heb gezet![]()
Nee ik moet zo even naar boven om hem te passen, want als ik dat hier benejje in de woonkamer doe gun ik de buitenspelende kinders een mooie blik op mijn rode over-the-shoulder-boulder-holder!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:21 schreef Greys het volgende:
Muis, past ie?
En heb je op de mouwen gekeken ook?Ja dus!
Nope. Was dat in de kerstvakantie? Want toen was ik er niet, en Chico zo te horen ook niet?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:21 schreef Greys het volgende:
Chico en Mini, ik heb heel veel topics terug zitten rommelen om alle namen te verzamelen van de mensen die hier posten en een uitgebreide PM er over gestuurd. Niet gehad?
Co jouw kaartjequote:
Neequote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:21 schreef Greys het volgende:
Chico en Mini, ik heb heel veel topics terug zitten rommelen om alle namen te verzamelen van de mensen die hier posten en een uitgebreide PM er over gestuurd. Niet gehad?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:23 schreef Greys het volgende:
Viev, wat zat er in jouw pakje?
En Co, wat zat er in jouwes? Ik wilde overal in gluren maar dat mocht natuurlijk niet!
Ik denk het ja! Maar dan zou je die PM toch wel een keer gehad moeten hebben, wat stom!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nope. Was dat in de kerstvakantie? Want toen was ik er niet, en Chico zo te horen ook niet?
Wel een superleuk initiatief van jullie.
Zo eentje die je lekker in je mond kan doen en op kan kwijlen als je slaaptquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Een muissie met een streepjes shirtje.
fijn dat je het leuk vindtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:15 schreef Muis006 het volgende:
Dankjewel
Naja, als wij allebei 2 weken weg waren stonden onze namen natuurlijk ook niet in de topics.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het ja! Maar dan zou je die PM toch wel een keer gehad moeten hebben, wat stom!
Het kan natuurlijk ook zijn dat ik zo dom ben geweest dat ik namen gemist hebEn ik kon er in het topics niets over zeggen, want ik wilde absoluut niet dat Tha Mouse het zou lezen.
* Muis006 nog een gekleurde soortgenoot in haar mond stoptquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
fijn dat je het leuk vindt![]()
veel plezier ermee
Aaaahw wat een lief pakketquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:27 schreef Greys het volgende:
Kijk, hier lag het allemaal nog bij mij op tafel! De meedoeners hebben de foto al per PM gehad gisteren
[ afbeelding ]
kannibaalquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
* Muis006 nog een gekleurde soortgenoot in haar mond stopt
Het ziet er echt heel leuk uit zo bij elkaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:27 schreef Greys het volgende:
Kijk, hier lag het allemaal nog bij mij op tafel! De meedoeners hebben de foto al per PM gehad gisteren
[ afbeelding ]
quote:
Wat ontzettend cool!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:30 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb lekker een Conleche schilderij en jullie lekker niehiet
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
Ik ga even Oblivion PM-en dat ze, indien ze nog niet lurkt, vooral mee moet lurken!
Ze wilde graag een vlieg op je muur zijn om je gezicht te zien als je pakket kwam!
Ik moest KEIhard huilenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
Ik ga even Oblivion PM-en dat ze, indien ze nog niet lurkt, vooral mee moet lurken!
Ze wilde graag een vlieg op je muur zijn om je gezicht te zien als je pakket kwam!
Wow! Geweldig zeg!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:27 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Aahwquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik moest KEIhard huilen
Echt heel genant
Dat was nou ook weer niet de bedoeling!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik moest KEIhard huilen
Echt heel genant
Vroeg me al af of je het nu al binnen had of nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:15 schreef Muis006 het volgende:
Dankjewel
Leuk! staat je mooi! en jij hebt hele lange benen, ofnie? Nicequote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
het jurkje wat ik van vriendlief op mijn verjaardag heb gekregen
en jaaaaa scheef hoofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het helemaal super en ik heb geen idee hoe ik jullie ooit moet bedanken!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was nou ook weer niet de bedoeling!
Maar ik ben heel blij dat je het leuk vindt!
Wanneer dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vroeg me al af of je het nu al binnen had of niet. Ik heb nu ook tranen in m'n ogen van jouw post. *snif, snotter*
.
Het was wel moeilijk om 't voor je verborgen te houden hoor. Had me een keertje bíjna versproken
.
Maar goed dat ik jouw adres nog had, want nu verwachtte je helemaal niks.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:21 schreef Greys het volgende:
Dat doe je nu toch al, gekkie!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal super en ik heb geen idee hoe ik jullie ooit moet bedanken!
Ja dat was helemáál super!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vroeg me al af of je het nu al binnen had of niet. Ik heb nu ook tranen in m'n ogen van jouw post. *snif, snotter*
.
Het was wel moeilijk om 't voor je verborgen te houden hoor. Had me een keertje bíjna versproken
.
Maar goed dat ik jouw adres nog had, want nu verwachtte je helemaal niks.
Jij stond er ZEKER tussen!!!!quote:
Hahaha!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat was helemáál super!
Ik had aan Vik geschreven dat ik je ging proberen je adres te onfutselen onder de noemer 'kaartje sturen'.
Maar zij had het nog, hoezee!
Ik vond het ook moeilijk hoor Vik, om niets te zeggen!
Toen Muis iets tegen me riep over 'Jij mag de leftovers' (over McArmy) had ik de neiging om terug te roepen dat ik dat pakketje lekker zelf hield als ze zo doorging
Niet lulllig voelen joh! Niet om zoiets tofs als Muis heel erg blij makenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij stond er ZEKER tussen!!!!
Dammit, even kijken of ik het allemaal bewaard heb. Voel me echt lullig nu!
yeps lange benenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:34 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Leuk! staat je mooi! en jij hebt hele lange benen, ofnie? Nice
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
yeps lange benenlengte 36
en das soms best lastig
en nu moet ik werken, dus zwaai zwaai
luv ya all
*extra knuffel voor Muis*
Kun je nog eens een flinke smak geld voor vragen als je in geldnood zitquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:30 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb lekker een Conleche schilderij en jullie lekker niehiet
Nee ik ga er een lijstje voor kopen en hem aan de muur hangenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je nog eens een flinke smak geld voor vragen als je in geldnood zit.
Maar je kunt het natuurlijk niet maken om hem te verkopen.
Ik weet wel wat. *nudge nudge, wink wink*quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal super en ik heb geen idee hoe ik jullie ooit moet bedanken!
Say no more, say no more!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat. *nudge nudge, wink wink*
Wat danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:06 schreef conleche het volgende:
Mèn, wat loop ik te kutten met de administratie. Niks klopt.
Ja joh, nog veeeeel meer!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:42 schreef Viking84 het volgende:
Deze personen hebben de pm iig gekregen: SHE, Vivi, k_i_m, Conleche, mspoez, Miss_S, zwahiel, MariaEtcetera, Viking84, neen, ElisaB, DevilsAndDust, progje, Adelante en Laureline.
Heb je daarna nog eens gepmd naar meer mensen, Greys? Want hier staat Chico dus niet bij.
En je moet je niet lullig voelen, hoor!.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat dan![]()
Ik heb mijne gister gedaan met behulp van meneer farfallus en mij eerste belastingdienst aangifte! Ik krijg gewoon geld![]()
Dat maakt toch niet uit! Niemand moet zich schuldig voelen, ik vind jullie allemaal super!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:45 schreef P.F het volgende:
Muis had sowieso geen plek gehad voor die enorme kaart van Chico! Echt stop met je lullig voelen!
Ik moet me lullig voelen, zelfs met herinnering vergeet ik mijn kaart te postenBlah. Maar muis, in gedachte ben ik bij je
Klinkt als wat ik vandaag bij data-analyse had. Bleek dat ik ergens een wortel (SQRT) had gedaan, ipv de standaarddeviatie (STDEV). Dat terugzoeken, is écht vervelend jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Iets met dingen uitrekenen op een ingewikkelde manier en te lui zijn om dan direct een "afrekening" te maken (= een soort verzamelfactuur met bepaalde percentages) en nu ik dus voor het einde van de maand de omzet belasting moet indienen ben ik al die afrekeningen aan het maken. Maar niet 1 bedrag klopt!! En nu moet ik me dus gaan herinneren waarom niet. Snap je het nog?
Omdat ik op de uni zit en hier geen msn op de pc's staatquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:46 schreef P.F het volgende:
Jup, er zit ergens een fout, maar je weet niet waar! Leg het anders heel even aan de kant zodat je tot nieuwe inzichten kan komen?
Chicooo waarom ben je niet op msn?
Dat wordt weer een verschrikkelijk lijstje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb de halve zak muizen op () en nu moet ik me inhouden om niet de bonbons van Elisa op te eten!
Tenminste ik denk dat het bonbons zijn want het doosje is zo mooi verpakt dat ik het niet open wil maken
Ja zie je!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:47 schreef Liejannuh het volgende:
Ik stond in dit lijstje: Isabeau, Liejannuh, cinnamongirl, BlaatschaaP, marsterretje, Beessie-Jen, Anosmie, sigme, loveli, MissBliss, Bob., Isegrim, motorbloempje, vergeetmewelletje, Phaidra, cyclechick en P.F.
Lijstje!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat wordt weer een verschrikkelijk lijstje.
Ik was net ook op je Uni! Had je wel mee kunnen lunchenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Omdat ik op de uni zit en hier geen msn op de pc's staat. Ik ben stiekem op Fok he, en heb zometeen een saai gesprek en daarna, ga ik thuis wel verder mn verslag maken. Schiet hier totaal niet op omdat ik geen zin heb en mn glas cola light mis + honger heb maar mn eten is al op. Ik had mandarijntjes
.
En de NIEUWE aflevering!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:50 schreef Muis006 het volgende:
Nu nog een gentle spanking van SHE en mijn dag kan niet meer stuk
JA! Omg!quote:
Ja heb ik! Maar mijn mister had gisteren tentamen en is nu aan t studeren dus ik kan hem even niet bereiken. Ik zorg dat ie morgenochtend voor je kijkt okee?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:52 schreef P.F het volgende:
Muis heb je m'n PM gehad? Ik snap dat je niet meteen kan/wil antwoorden maar ik was even benieuwd
Ja s goeed! Ik was gewoon even benieuwd nu ik hoorde dat PMs niet aan waren gekomen en zoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja heb ik! Maar mijn mister had gisteren tentamen en is nu aan t studeren dus ik kan hem even niet bereiken. Ik zorg dat ie morgenochtend voor je kijkt okee?
sorryquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb de halve zak muizen op () en nu moet ik me inhouden om niet de bonbons van Elisa op te eten!
Tenminste ik denk dat het bonbons zijn want het doosje is zo mooi verpakt dat ik het niet open wil maken
Geen sorry want ze zijn keilekkerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
sorry
maar die muizen was het eerste waar ik aan moest denken
Noessss! Had dat gezegd. Ik zat me hier kapot te vervelen in mn pauzequote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik was net ook op je Uni! Had je wel mee kunnen lunchen!!
Dat dus! Ik was toen trouwens aan het kuren, dus ik kan me goed voorstellen dat jij mij niet hebt meegenomen. No hard feelings greys! Ik vind het geweldig dat je zoveel tijd en moeite hebt geinvesteerd!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:43 schreef conleche het volgende:
Greyssie, hou eens op!! Je hebt je best gedaan hoor!!Als mensen op vakantie zijn ,of een tijd niet posten dan vind je ze ook niet zo snel terug. Let it go!!
Zout!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
zijn er nog andere manieren (behalve zoetstof, daar wil ik opzich niet zoveel meer van binnen krijgen, want drink al zoetjes in mn thee) is brinta nog meer smaakvoller te maken?
Zit nu met dat pak, en zie iedereen het eten![]()
of zou ik er even 'doorheen' moeten...
Ja maar ik weet niet 100% zeker of jij nou in 't zelfde gebouw les hebt als mijn vriendjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Noessss! Had dat gezegd. Ik zat me hier kapot te vervelen in mn pauze.
Ik heb ook die van 2007 gedaan, kan ik dan ook die van 2008 al doen of moet ik dan een jaar wachten?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat dus! Ik was toen trouwens aan het kuren, dus ik kan me goed voorstellen dat jij mij niet hebt meegenomen. No hard feelings greys! Ik vind het geweldig dat je zoveel tijd en moeite hebt geinvesteerd!
hoe is het met jouw adminstratie conleche? Ik ben de belastingaangifte voor 2007 (!) aan het voorbereiden, en nu kom ik tot de ontdekking dat er een aantal verstuurde facturen ontbreken en dat mijn printer het niet doet en dat de administratie zelf ook een zootje is. Kut
Behoorlijk wat ja. UvA heeft veeeel gebouwen. Ik zit in het Roeterseiland complex, halte Weesperplein met de metro/tram.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet 100% zeker of jij nou in 't zelfde gebouw les hebt als mijn vriendjeZijn er meer daar?
Ik doe er altijd een schepje honing door. Maarja zitten wel wat Kcal in, maar persoonlijk kan ik me daar niet zo druk om makenquote:
Ik doe heel hard m'n best niet in de stress te schieten, zo goed gaat het.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat dus! Ik was toen trouwens aan het kuren, dus ik kan me goed voorstellen dat jij mij niet hebt meegenomen. No hard feelings greys! Ik vind het geweldig dat je zoveel tijd en moeite hebt geinvesteerd!
hoe is het met jouw adminstratie conleche? Ik ben de belastingaangifte voor 2007 (!) aan het voorbereiden, en nu kom ik tot de ontdekking dat er een aantal verstuurde facturen ontbreken en dat mijn printer het niet doet en dat de administratie zelf ook een zootje is. Kut
Nee hoor, die kun je inlveren als je je jaarafschriften hebt (hoe heet dat ook al weer?)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb ook die van 2007 gedaan, kan ik dan ook die van 2008 al doen of moet ik dan een jaar wachten?
Ik was geloof ik bij de economie? gebouwen, in het sorbon restaurant. Als je dan naar links ging en aan het einde van de straat rechts kan je zo opstappen bij Weesperplein (dacht ik..) bij de America Today!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Behoorlijk wat ja. UvA heeft veeeel gebouwen. Ik zit in het Roeterseiland complex, halte Weesperplein met de metro/tram.
quote:
Jaaropgave? Oid?quote:
Same here, vond het eerst een look voor enge magere blonde bitches die armbanden en kettingen en witte bloesjes dragen. Maar ik draag de skinny met mooie bruinleren platte laarzen met ronde neus en een fijne lange trui of shirt. Ik heb de look zo gemaakt dat-ie bij me past. Ik zie er niet uit als een ordy amazone.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:19 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja, zo is het bij mij ook precies! En vandaag was de dag van de smalle pijpen
Uhm, ja die zit tegenover de tramquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jaaropgave? Oid?
@PF: economie zit hier volgens mij wel eens ja. America Today nooit gezien, kom niet verder dan de tramhalte
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Same here, vond het eerst een look voor enge magere blonde bitches die armbanden en kettingen en witte bloesjes dragen. Maar ik draag de skinny met mooie bruinleren platte laarzen met ronde neus en een fijne lange trui of shirt. Ik heb de look zo gemaakt dat-ie bij me past. Ik zie er niet uit als een ordy amazone.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, dan is er niks meer aan te doen, dan de waarheid onder ogen te zien.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk blond en tegenwoordig ook best dun en draag kettingen en witte blousjes. En soms zelfs skinny's met mijn laarzen erover. En irl ben ik ook best een bitch. Soms. Op zijn tijd. Ben ik nu een ordi amazone?
Nee nog niet!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
Muis heeft je mamma het al gezien?
En ik krijg toch van de week wel een foto van het shirtje aan he?
Gewoon van jou met al die spulletjes en kaartjes!
Zoek voor de grap het recept van Herve This van chocolademousse. Ingredienten: chocola + water. Ik heb het zelf nog niet gemaakt, maar ik vind het idee geniaal.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:11 schreef cyclechick het volgende:
Ik ga even chocolademousse maken.
De vorige keer liet ik het mislukken en brandde de chocola aan bij het smelten
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
Oh, niet lachen, hier een paar foto's van het bruiloftsfeest-met-rode-jurk.
En geen van de twee heren is Heer GDeftig kapsel he?
Ik kan het alleen nog maar een x zeggen: je zag er echt fantaschtisch uit! Als ik ooit nog een keer een gala heb, wil ik met jou shoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
De eerste meneer herken ik wel, zou ik de tweede ook moeten/kunnen kennen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er trouwens goed uit! Mooie slanke rug heb je!Stuur eens een kind naar school, steun Madalief!
Kerstactie: Fok! voor Madalief, deel 4: ¤ 2000 and counting!
[Madalief] Speciale acties voor een goed doel! + de V&A topics
ik en m'n grote mondquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk blond en tegenwoordig ook best dun en draag kettingen en witte blousjes. En soms zelfs skinny's met mijn laarzen erover. En irl ben ik ook best een bitch. Soms. Op zijn tijd. Ben ik nu een ordi amazone?
Het recept wat ik heb is iets minder dieetverantwoord: chocola + slagroomquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Zoek voor de grap het recept van Herve This van chocolademousse. Ingredienten: chocola + water. Ik heb het zelf nog niet gemaakt, maar ik vind het idee geniaal.
Vertrouwdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:13 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja, dan is er niks meer aan te doen, dan de waarheid onder ogen te zien.Tink is een ordy amazone.
Hoe voelt dat nou?
Mooi haar enzo. Maar welke schoenen had je nou aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
De rode!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mooi haar enzo. Maar welke schoenen had je nou aan?
Heeft u peroxide-blond haar met 5cm uitgroei? ja/neequote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahaha!
Was je niet tempted om het Muisje van Claudia zelf te houden?
Het is ook nog eens de foto waarvan ik ooit had gepost dat ik hem zo mooi vond![]()
Misschien maak ik wel een foto en stuur ik hem naar McArmy
Dan leen je gewoon de jurk!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:14 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik kan het alleen nog maar een x zeggen: je zag er echt fantaschtisch uit! Als ik ooit nog een keer een gala heb, wil ik met jou shoppen
Ik vrees dat ik zoekraak in die jurk. Ik ben maar 1.62quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heeft u peroxide-blond haar met 5cm uitgroei? ja/nee
Heeft u een felroze nep-bondjas? ja/nee
Draagt u een gouden ketting met uw naam erop? ja/nee
Praat u als een bouwvakker met astma? ja/nee
Indien u een van deze vragen met 'ja' heeft beantwoord, bent u een risicogeval wat betreft het Ordinaire Amazonegehalte van uw persoonlijkheid.
Die open rode schoentjes! En ze zaten hartstikke fijn en geen koude tenen gehad!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mooi haar enzo. Maar welke schoenen had je nou aan?
Ohhhh vetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
Muis, ik heb het adres waar we McArmy aan moeten schrijven!
Gekregen van de webmaster van zijn site!Ik wilde namelijk nog een foto met handtekening voor je regelen voor in het pakket, maar dat lukte niet meer in die tijd
Dus als je nou een leuke foto maakt van jou met je McArmy-Mouse, dan krijg je het adres, gewoon echt opsturen!
En doe er een sob story bij, dan komt 'ie misschien nog persoonlijk langs. Zoiets moet je al-tijd uitmelken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
Muis, ik heb het adres waar we McArmy aan moeten schrijven!
Gekregen van de webmaster van zijn site!Ik wilde namelijk nog een foto met handtekening voor je regelen voor in het pakket, maar dat lukte niet meer in die tijd
Dus als je nou een leuke foto maakt van jou met je McArmy-Mouse, dan krijg je het adres, gewoon echt opsturen!
Ik zie je al zitten in die auto!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Die open rode schoentjes! En ze zaten hartstikke fijn en geen koude tenen gehad!
En ik kon er op de terugweg zelfs nog mee autorijden(Heer G reed heen).
Ze is aardig. Ga ervanuit dat je het gaat halen. Weet het bijna wel zeker. En zo niet, dan heb je mooi die andere 4 al wél gehaald omdat je weer motivatie hebt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het is een aardige docente. Maargoed, ik baal gewoon dat ik nu dus zelfs met zo veel inspanning nog maar een 5.5 weet te behalen. En als ik dus een 5.6 haal, krijg ik dat pas over weken te horen. Terwijl ik nu de motivatie nodig heb om voor m'n 4 andere tentamens te leren.
Kun je niet eventueel een extra opdracht maken t.w.v. een halve punt ofzo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het is een aardige docente. Maargoed, ik baal gewoon dat ik nu dus zelfs met zo veel inspanning nog maar een 5.5 weet te behalen. En als ik dus een 5.6 haal, krijg ik dat pas over weken te horen. Terwijl ik nu de motivatie nodig heb om voor m'n 4 andere tentamens te leren.
In een Smart ook nog he?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zie je al zitten in die auto!Heb je nog wat bekijks gekregen?
Hihi. Voelde je je enorm ongemakkelijk? Of had je zoiets van 'Pfuh, jullie zijn stom en ik ben mooi!quote:Ik ben één keer zo de metro ingestapt, toen de zus van mijn lief ging trouwen. Zat ik daar in zo'n chique-jurk-die-je-maar-een-keer-in-je-leven-aantrekt tussen de Amsterdamse vuiligheid.
Dat lijkt me sterk..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kun je niet eventueel een extra opdracht maken t.w.v. een halve punt ofzo?
@ vergeetmewelletje: Ik werd gister bekogeld met waterbalonnenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar de eer om te vertellen wát er mis ging is aan haar zelf.
Mijn grote droom is om ooit een Smart te bezitten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
In een Smart ook nog he?Moest mezelf echt opvouwen en die jurk van alle kanten bij me rapen, wilde ik de versnellingspook nog kunnen vinden
Ik voelde me ontzettend pretty! De opa van mijn lief onthaalde me met een 'Wat een oogverblindende verschijning!' Van mijn lief heb ik nog nooit zoiets gehoord.quote:Hihi. Voelde je je enorm ongemakkelijk? Of had je zoiets van 'Pfuh, jullie zijn stom en ik ben mooi!'?
Ik had voor de eerste date met meneer farfallus afgesproken op de dam, zodat we ons bij een vriend van hem om konden kleden want die woonde daar.. Onze eerste date was namelijk een gala in een kasteelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zie je al zitten in die auto!Heb je nog wat bekijks gekregen?
Ik ben één keer zo de metro ingestapt, toen de zus van mijn lief ging trouwen. Zat ik daar in zo'n chique-jurk-die-je-maar-een-keer-in-je-leven-aantrekt tussen de Amsterdamse vuiligheid.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:33 schreef Aventura het volgende:
Eigenlijk moet ik degene zijn die met McArmy gaat trouwen. Dan is onze missie dat we het roodharigen-gen tot in de eeuwigheid voortzetten
Appelstroop?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n chocopasta is op en ik ga geen nieuwe pot meer kopen. Dus: wat kan ik op m'n crackertjes doen wat lekker en gezond is, gemakkelijk mee te nemen naar de UB en niet gekoeld hoeft te worden? Pindakaas heb ik een poosje geprobeerd maar dat vind ik echt vies..
Uhm.. Pindakaasquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n chocopasta is op en ik ga geen nieuwe pot meer kopen. Dus: wat kan ik op m'n crackertjes doen wat lekker en gezond is, gemakkelijk mee te nemen naar de UB en niet gekoeld hoeft te worden? Pindakaas heb ik een poosje geprobeerd maar dat vind ik echt vies..
Toen ik dat een keer in de Appie zag liggen moest ik zo lachenquote:
In '24 uur met...' (een interviewprogramma van Wilfried de Jong) had Theo Maassen het erover hoe het het grootse soms samenvalt met het kneuterige en dat daar juist poëzie in schuilt. Zo klinkt jullie eerste date. Rutger Kopland had er een mooi gedicht over geschreven. Daar ligt nog een opdracht voor je vriendje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had voor de eerste date met meneer farfallus afgesproken op de dam, zodat we ons bij een vriend van hem om konden kleden want die woonde daar.. Onze eerste date was namelijk een gala in een kasteelIk in een galajurk a la greys maar dan zwart en strak en hij in een rokkostuum. Moesten we dus helemaal over de dam, midden op de dag naar het Victoria Hotel lopen in vol ornaat
(Dat is ongeveer bij het centraal..)
En een bekijks dat we hadden![]()
Jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ik die SRSLY! op je tieten nou goed gespeld?
Ja zo klinkt het wel heel apart eigenlijk. Die opdracht is het gedicht zoeken? Of ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In '24 uur met...' (een interviewprogramma van Wilfried de Jong) had Theo Maassen het erover hoe het het grootse soms samenvalt met het kneuterige en dat daar juist poëzie in schuilt. Zo klinkt jullie eerste date. Rutger Kopland had er een mooi gedicht over geschreven. Daar ligt nog een opdracht voor je vriendje.
Pfiew! En staat het ook echt op tiethoogte? Dat moest ik gokkenquote:
Ja haha het zit precies goed! Maar mijn buste is dan ook fors dus je had wat spelingquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Pfiew! En staat het ook echt op tiethoogte? Dat moest ik gokken
Je hoeft je boobs niet voor de cam te gooien, maar klopt het een beetje?
Hij moet een gedicht voor je schrijven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja zo klinkt het wel heel apart eigenlijk. Die opdracht is het gedicht zoeken? Of ?
Hij kan niet schrijvenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij moet een gedicht voor je schrijven.
Ik heb ja gezegdquote:
Hoeraquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:07 schreef SHE het volgende:
[..]
het betekent letterlijk: gebakken rijst.
Wat is er zo femme fatale aan mijn wenkbrauwen danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Viel mij ook op ja!Femme fatale brows, omg!
Heul stoer!quote:
Nog steeds over mijn nasi tentamen van gisterquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom kan je dat niet serieus nemen?
De nasi vraag stond niet in de leerstof (quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar, niet lullig naar PFje bedoeld, je zag dat PF toch die nasi vraag niet zeker wist...
Dus 'te makkelijk' kan je dat dan niet noemen?
Hahahaha, ik zie het helemaal voor mequote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
In een Smart ook nog he?Moest mezelf echt opvouwen en die jurk van alle kanten bij me rapen, wilde ik de versnellingspook nog kunnen vinden
De vorm, kweenie! Ze zijn gewoon moooi!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat is er zo femme fatale aan mijn wenkbrauwen dan?
Jeetje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:40 schreef P.F het volgende:
@ vergeetmewelletje: Ik werd gister bekogeld met waterbalonnenDUDE!
Ik riep heel hard: DOE NORMAAAAL! Maar ik zag niemand
Veel plezier!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De vorm, kweenie! Ze zijn gewoon moooi!![]()
en nu ben ik weg, huus kiek'n
Het zijn een beetje van die Famke Janssen-wenkbrauwen (hoewel die wat anders van vorm zijn).quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat is er zo femme fatale aan mijn wenkbrauwen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt voor de bakker!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:05 schreef Greys het volgende:
Muis, kan je dit weekend een keer een foto maken met het hele shirtje er op?
Oblivion PMde net dat ik - als je daar een foto van postte - hem moest opslaan omdat ze daar zo nieuwsgierig naar is en het hele weekend niet op Fok kanDus je mag het me ook Skypen/PM-en, wat je wilt!
Hij staat nog in je cache?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:10 schreef Muis006 het volgende:
Zitten hier photobucket-wonders?
Ik heb hem gedelete bij photobucket maar de link doet het nog?
Kenda?
Doet den link het bij jullie nog?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hij staat nog in je cache?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:13 schreef SHE het volgende:
Als je een goed zielig, verhaal nodig hebt Muisje, dan weet je me te vinden. Ik kan volgens die kutwijven hier heel goed overdrijven
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:13 schreef SHE het volgende:
Als je een goed zielig, verhaal nodig hebt Muisje, dan weet je me te vinden. Ik kan volgens die kutwijven hier heel goed overdrijven
Merci!quote:
Komt ervan als je op allstars looptquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:15 schreef P.F het volgende:
Je kan het niet zo goed zien want mijn macbook maakt altijd alle foto's overbelicht, maar ik heb echt een HUGE pijnlijke een blauwe plek van mijn vliegles om de trein te halen
[ afbeelding ]
Ja die had ik aan toen ik vielquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Komt ervan als je op allstars loopt
Echt?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Je foto staat er nog steeds, Muis.
Je moet Photobucket even refreshen of afsluiten.
Hier niet hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Je foto staat er nog steeds, Muis.
Je moet Photobucket even refreshen of afsluiten.
Picture perfectquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je gezien dat ik de Carmenkrullen op het hoofd had gespeld?
En de lipjes rood maar niet té rood had?
Kan het je goedkeuring wegdragen?
yep!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Echt?
Hier doet ie het niet meer!
En SHE, het was SHE@fok.nl he?
*uche*quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:19 schreef SHE het volgende:
En PF ; wat heb jij een mooie handen!![]()
Die worstenpoot is weer wat minder, maar die handen. Mijn god! Daar moet je wat mee doen hoor!
Thanksquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:19 schreef SHE het volgende:
[..]
yep!
En PF ; wat heb jij een mooie handen!![]()
Die worstenpoot is weer wat minder, maar die handen. Mijn god! Daar moet je wat mee doen hoor!
Senkjoe!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Picture perfect
Ik heb maar 1 ding te zeiken! Te lichte oogschaduw.
Hoe heb je die lippen gedaan? Want dat is wel erg mooi gelukt trouwens. En je haar? Hele bus lak?
Zat prachtig hoor
Jaja, bek houden en je inschrijven bij een bureau.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:21 schreef P.F het volgende:
[..]
ThanksJa dat zei loveli ook al!
Meestal computer ik er mee, maar ik geloof dat je foto's maken bedoeld
IK HEB GEEN WORSTENPOOTIk heb slanke beentjes als een dartelend hertje!
P.S. Ik heb aan Toeps gevraagd waar zij handmodel is maar ik heb nog geen antwoord terug
Nooit lichte oogschaduw bij rood. Anders ga je naar de hel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Senkjoe!Bij dingen als dit mag jij áltijd overdrijven!
![]()
De lipjes gedaan zoals jij het zei natuurlijk! Roodachtige lipstick gedept en toen met was blistex/labello achtig iets (zo'n ieniemienie potje) er op.
Hele bus roze Junior haarlak in het haar en 114 verborgen speldjes!![]()
En in oogschaduw ben ik echt geen ster. Ik mocht van jou geen zwaar opgemaakte kat-ogen (was lullig voor de bruid) dus ik heb maar wat met lichte kleurtjes gerommeld
Whehehe nou je hebt de PM gelezen, dat gaat goed komenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:23 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb geen waardigheid meer.
Ik wil Kevin McKidd lovin'!
watzijzei!!!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:18 schreef Phaidra het volgende:
Hey Muis, ik heb je foto gemist!!Mag ik een PM-etje???
Veeeeetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe nou je hebt de PM gelezen, dat gaat goed komen
We gaan van het weekend wel even een plan van aanpak verzinnen
En SHE helpt dan ook voor de nodige dramatiek!
Oké baasquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Jaja, bek houden en je inschrijven bij een bureau.
Chocolalalaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:30 schreef P.F het volgende:
GADVERDAMME wat is chocolala viesIk eet het weer sinds maanden (ook geen chocopasta/hagelslag of vlokken
) En ik vind het toch vies
Nou![]()
Maar wel goed voor de lijn
Ik begin mijn oude liefdes, het eten wat ik eigenlijk alleen maar de hele dag at, ongezonde dingen gewoon fiessss te vindenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Chocolalala.
Nee, ik ben er ook geen enorme fan van. Hot chocomilk mit Sahne is af en toe nog wel lekker
.
neequote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:33 schreef Viking84 het volgende:
Jordy van Loon op #1 in Single top 100
Hij staat op 1. Zal ik hem weer eens in m'n sig zetten dan?
.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe nou je hebt de PM gelezen, dat gaat goed komen
We gaan van het weekend wel even een plan van aanpak verzinnen
En SHE helpt dan ook voor de nodige dramatiek!
Ik vind het leuk om te lezenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:08 schreef SHE het volgende:
En sorry voor mijn dagboek posts. Ik ben heel erg enthousiast en Ollie wil niet meer naar me luisteren.
( al zag ie het verschil ook )
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:27 schreef Greys het volgende:
SHE, rotwijf
Roze Junior Haarlak FTW!!!!! Ik vond het máteloos irritant dat jij die toen op dat station 'nog even' moest kopen, maar uiteindelijk ben ik je er dankbaar voor dat je het mijn leven in hebt gekregen!![]()
De cijfers hebben het opgegeten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:42 schreef conleche het volgende:
D'r is iets mis met m'n humeur!! Where has it gone???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |