fijn dat je het leuk vindtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:15 schreef Muis006 het volgende:
Wat zijn jullie ongelooflijk lief!
Ik was net 5 minuten thuis uit Amsterdam toen de postbode met een gigantische doos in zijn armen stond. Het kaartje van Maria flloepte eruit dus toen had ik al een vermoeden.. Maar toen ik de brief van Greysie las begon ik keihard te huilen![]()
Ik ben nog steeds bezig met uitpakken (en zit nog steeds te snotteren) maar echt, heel erg super onwijs bedankt! Ik had het echt niet verwacht en alle cadeautjes zijn gewéldig! De tekening van Co en het muisje met het McArmy shirt en het fotoboekje van Vik en de maskers en en.. het is allemaal fantastisch!
Dankjewel
Naja, als wij allebei 2 weken weg waren stonden onze namen natuurlijk ook niet in de topics.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het ja! Maar dan zou je die PM toch wel een keer gehad moeten hebben, wat stom!
Het kan natuurlijk ook zijn dat ik zo dom ben geweest dat ik namen gemist hebEn ik kon er in het topics niets over zeggen, want ik wilde absoluut niet dat Tha Mouse het zou lezen.
* Muis006 nog een gekleurde soortgenoot in haar mond stoptquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
fijn dat je het leuk vindt![]()
veel plezier ermee
Aaaahw wat een lief pakketquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:27 schreef Greys het volgende:
Kijk, hier lag het allemaal nog bij mij op tafel! De meedoeners hebben de foto al per PM gehad gisteren
[ afbeelding ]
kannibaalquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
* Muis006 nog een gekleurde soortgenoot in haar mond stopt
Het ziet er echt heel leuk uit zo bij elkaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:27 schreef Greys het volgende:
Kijk, hier lag het allemaal nog bij mij op tafel! De meedoeners hebben de foto al per PM gehad gisteren
[ afbeelding ]
quote:
Wat ontzettend cool!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:30 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb lekker een Conleche schilderij en jullie lekker niehiet
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
Ik ga even Oblivion PM-en dat ze, indien ze nog niet lurkt, vooral mee moet lurken!
Ze wilde graag een vlieg op je muur zijn om je gezicht te zien als je pakket kwam!
Ik moest KEIhard huilenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
Ik ga even Oblivion PM-en dat ze, indien ze nog niet lurkt, vooral mee moet lurken!
Ze wilde graag een vlieg op je muur zijn om je gezicht te zien als je pakket kwam!
Wow! Geweldig zeg!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:27 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Aahwquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik moest KEIhard huilen
Echt heel genant
Dat was nou ook weer niet de bedoeling!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik moest KEIhard huilen
Echt heel genant
Vroeg me al af of je het nu al binnen had of nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:15 schreef Muis006 het volgende:
Wat zijn jullie ongelooflijk lief!
Ik was net 5 minuten thuis uit Amsterdam toen de postbode met een gigantische doos in zijn armen stond. Het kaartje van Maria flloepte eruit dus toen had ik al een vermoeden.. Maar toen ik de brief van Greysie las begon ik keihard te huilen![]()
Ik ben nog steeds bezig met uitpakken (en zit nog steeds te snotteren) maar echt, heel erg super onwijs bedankt! Ik had het echt niet verwacht en alle cadeautjes zijn gewéldig! De tekening van Co en het muisje met het McArmy shirt en het fotoboekje van Vik en de maskers en en.. het is allemaal fantastisch!
Dankjewel
Leuk! staat je mooi! en jij hebt hele lange benen, ofnie? Nicequote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
het jurkje wat ik van vriendlief op mijn verjaardag heb gekregen
en jaaaaa scheef hoofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het helemaal super en ik heb geen idee hoe ik jullie ooit moet bedanken!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was nou ook weer niet de bedoeling!
Maar ik ben heel blij dat je het leuk vindt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |