quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:03 schreef AKnynke het volgende:
ik heb geen zin om m'n kleding in te gaan pakken. bah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff doorzetten meis...![]()
hoop dat je oma een mooi afscheid krijgt
Ja doei.
Mijn meneer drink makkelijk een liter halfvolle melk per dag! Ik hou helemaal niet van melk (alleen voor de brinta) en van die hoeveelheden zou ik echt over mijn nek gaan. Maar optimel vind ik dan wel weer lekker, vooral in de zomer als het warm is!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik drink zo'n pak op een dag. Vandaag framboos.
Nee dat niet. Maar de eer om te vertellen wát er mis ging is aan haar zelfquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Toch niet weer gevallen, hoop ik?
2500 als je niet wil afvallen, hou het op ongeveer 2000 als je dat wel wil. Dus hup, eten jijquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoeveel is een normaal gezond aantal calorieën wat een man hoort binnen te krijgen?
Als ik opschrijf wat ik vandaag naar binnen werk zit ik ongeveer aan de 1000 / 1100.
Wat je op een dag verbruikt is rond de 2500, als je af wilt vallen moet je daaronder gaan zitten maar zeker niet onder 1500 ofzo. 1100 vind ik extreem weinig, wat eet je dan allemaal?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoeveel is een normaal gezond aantal calorieën wat een man hoort binnen te krijgen?
Als ik opschrijf wat ik vandaag naar binnen werk zit ik ongeveer aan de 1000 / 1100.
Dat lijkt me erg weinig. Gemiddeld wordt uitgegaan van 2500 kcal, maar dat is zonder af te vallen. Het handigste is om uit te rekenen wat jouw onderhoudsniveau is (wat je moet binnenkrijgen om stabiel te blijven) en daar 200 kcal onder te blijven. Zie http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htmquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat klinkt gewoon zo gruwelijk lekker.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Daarna een muy grande stokbrood met rauwkost, gegrilde kipfilet, rode ui en ketchup.
Dan heb je de hoeveelheden gewoon verkeerd ingevuld, want dat kan haast niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar ik vreet iets van 10 volkoren broodjes met ardenner boterhamworst. Een liter Optimel, heel veel koffie en avondeten. Als tussendoortjes Appels.
Koffie is bijna niks... ik zuip ook veel koffie wel zwart en appels zijn de kcal ook mer dan waard. De rest weet ik nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar ik vreet iets van 10 volkoren broodjes met ardenner boterhamworst. Een liter Optimel, heel veel koffie en avondeten. Als tussendoortjes Appels.
Ik heb gewoon op die website ingevuldquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan heb je de hoeveelheden gewoon verkeerd ingevuld, want dat kan haast niet.
Een appel bevat al zo'n 80 kcal, en een boterham ook.
Om dat soort gedoe te voorkomen gebruik ik dus een programma dat voor me uitrekent hoeveel ik mag hebben en hoeveel ik binnenkrijg. Het is wel gejat van Weight Watchers, maar who cares, het werkt wel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon op die website ingevuld!
Ligt het vast aan mezelf. Als ik op die website hierboven invul, moet ik wil ik afvallen zo'n 2400 calorieën binnen krijgen.
Je hebt iets verkeerd gedaan. In 1 broodje met worst zit al 150 cal. x 10 is dat al 1500, dan nog een liter optimel+ +300 dan nog je avondeten zeg gemiddeld 500 en je zit op 2300.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon op die website ingevuld!
Ligt het vast aan mezelf. Als ik op die website hierboven invul, moet ik wil ik afvallen zo'n 2400 calorieën binnen krijgen.
nee, een kamer vol computersquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Terminalkamer?
Is dat een soort ik-ga-bijna-dood-maar-ik-ontvang-nog-wat-bezoek kamer ofzo?
Ja dan zal het wel aan mij liggen. 2000 is goed.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:15 schreef Chicolate het volgende:
10 boterhammen met boterhamworst, een pak optimel en 2 appels kom ik al op 1650. En dan moet je avondeten nog. Denk dat je op totaal 2000 komt oid?
Op www.caloriechecker.nl
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]nou ja, ik meot dus al m'n kleding inpakken, omdat dat dus ook verhuisd moet worden. En ik denk trouwens niet dat ik zwart aantrek op de begrafenis. Nog niet zo over nagedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff doorzetten meis...![]()
hoop dat je oma een mooi afscheid krijgt
Maar goed, aan t werk!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
yes, binnen Uppsala. GA samen met een vriend van me in een appartementje wonen. Eindelijk uit de studentencrap. Maar goed, ik zou zondag gaan verhuizen, en dat kan dus niet. Nu gaan m'n vriendje en die vriend me verhuizen, en ik moet ik dus zorgen dat zondag alles ingepakt staat..quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb wat gemist, je gaat binnen Zweden verhuizen?
Verbrand je met darten dan zoveel calorieen? Jemig zeg! Ik wist niet dat het zo intensief was, dat is aan die darters niet te zien. Maar goed, die drinken dan ook bier als water dus da's vast niet handigquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef Liejannuh het volgende:
Vergeet overigens niet dat dit ook de site is waarbij je meer calorieen verbrand met een uur darten dan met een uur fietsen.
dan heb je denk ik iets verkeerd egdaan met je hoeveelheden brood, en met het avondeten ws. te weinig grammen vlees etc. gerekend en niet het bakvet meegeteld...quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:10 schreef boem-dikkie het volgende:
roeren! Onderin de pot zit de massa denk ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:56 schreef Anosmie het volgende:
mijn pot pindakaas is vloeibaar
Net nieuw, net vers open gemaakt en ik aanschouw een soort blubber.
*vinger in stopt*
Het smaakt wel gewoon naar pindakaas.. Weird
Ja over 25 topics nummer 500quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:18 schreef Goodbye het volgende:
Het is weer bijna tijd voor een jubileum zie ik?
Ja! Ik mis haar ook!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wanneer komt ColdFeet eigenlijk terug? Ik mis d'r..
wow....quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
naakte-man-met-rauwe-forel-mishandelt-schoenenverkoper
Wonderlijk.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
naakte-man-met-rauwe-forel-mishandelt-schoenenverkoper
Wonderlijk.
Daar zal ze zich rot genoeg over voelen, lijkt me.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
Anneque moest toch ook een pakketje sturen enzo?
Er zal wel iets aan de hand zijn. Ze is al een maand niet meer op Fok! geweestquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar zal ze zich rot genoeg over voelen, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |