Dat geloof ik ook wel, maar dat je met iets meer dan een uurtje gewoon anderhalf keer zoveel verbruikt als op een normale dag? Dat lijkt me wel heel veel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dit is ook de site die zegt dat je met darten 654 calorieen verbrandt en met fietsen 327 calorieen. Per uur.
Maar afijn, boksen is wel behoorlijk intensief, dus ik geloof graag dat je daar veel mee verbrandt.
Ik vind dat je al best veel sport hoor, dat moet wel verschil maken!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Want afslanken gaat erom dat je meer calorieën verbrand dan dat je binnen krijgt hé?
Nou sport ik twee keer per week 75 minuten ( Thaiboksen dus ) en probeer ik één of twee keer te joggen per week. ( Half uur tot een uur )
En ik weet niet of dat ( zelfs met mijn 'gezondere' ) met mijn eetpatroon wel helpt.
Als je op de site inlogt, dan zie je rechts bovenin een veld waarin je je gewicht kunt invoeren en daaronder heb je een drop down menu waarbij je kunt kiezen wat je wilt doen. Als je dan "mijn sportdagboek bijkwerken" kiest, dan kun je kiezen uit allerlei sporten en als je dan een tijdsduur invoert, dan zie je hoeveel calorieen het is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waar op de site staat dat? Ik ben de weg daar steeds kwijt en kom maar niet bij dat soort tabelletjes terecht. En anders, wat is de verbranding bij taekwondo? (zal gelijk liggen met kickboksen vermoed ik)
Ah vandaar, ik heb geen accountquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Als je op de site inlogt, dan zie je rechts bovenin een veld waarin je je gewicht kunt invoeren en daaronder heb je een drop down menu waarbij je kunt kiezen wat je wilt doen. Als je dan "mijn sportdagboek bijkwerken" kiest, dan kun je kiezen uit allerlei sporten en als je dan een tijdsduur invoert, dan zie je hoeveel calorieen het is.
Volgens mij klopt er niet veel van, want met Tai Chi verbrand je meer dan 2 keer zoveel dan met Pilates. Terwijl dat volgens mij niet zo heel erg verschillend is.
En Boem-Dikkie, maak een account aan en voer eens in wat je allemaal eet. Ik heb namlijk geen idee hoeveel boterhammen je eet en hoeveel avondeten je naar binnen werkt.
Bedankt!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
en light mozzarella kan je bij LIDL kopen
ze hebben zelfs de camembert lightquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Bedankt!
Vanavond maar even langslopen dan.
Kan ik gelijk geraspte light kaas meenemen, want die hebben mijn C1000 en AH niet.
En ik ben dol op kaas.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:49 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb net boodschappen gedaan en nu moet ik even uitrusten geloof ik![]()
Ik liep hier in huis al weer aardig vrolijk rond te dartelen, maar buiten viel het toch even vies tegen. Hoestaanvallen en plein public zijn ook minder charmant dan in de huiskamer natuurlijk.
In light pindakaas zit keiveel suiker. Gewone pindakaas is veel beter. Allemaal goeie vetjes die niet op je heupen gaan wonen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:34 schreef Chicolate het volgende:
O: ..en 1 boterham pindakaas light. Proef geen verschil tussen gewone en light eigenlijk
En die muffin ook, dame!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan gooi ik de mijne er ook in (ook al vind je het onzin, Do2):
<snip>
Die chocopasta has got to go..
Als je ook suiker in je brinta doet, eet je suiker bij alles wat je eet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
O: Brinta
T: homemade muffin met chocoladeglazuur
L: 2 crackers met chocopasta, gekookt eitje
T: banaan
T: yoghurt met granola
D: rijst, sperzieboontjes met sajoerboemboe, kipschnitzels
T: roomtoetje
Goeie vetjes kunnen ook op je heupen hoor, het is alleen minder slecht voor je bloedvaten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:52 schreef Anosmie het volgende:
[..]
In light pindakaas zit keiveel suiker. Gewone pindakaas is veel beter. Allemaal goeie vetjes die niet op je heupen gaan wonen.
Doe ik ook altijd. Zéker in de bus, wat denken ze wel nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd heel boos naar mensen die hoesten. Dan denk ik: Mens blijf toch binnen ipv mij aan te steken met je geproest!!
Onaardig zeker hè??
Ik was vergeten dat ik op jou had gestemd, voor m'n gevoel ben je er al járen!!![]()
Da's wat voor mijn vriend, die eet graag een toastje camembert.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
ze hebben zelfs de camembert light
Zijn het gepaneerde schnitzels? In zo'n korstje zitten stiekem ook heel veel calorieën.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
O: Brinta
T: homemade muffin met chocoladeglazuur
L: 2 crackers met chocopasta, gekookt eitje
T: banaan
T: yoghurt met granola
D: rijst, sperzieboontjes met sajoerboemboe, kipschnitzels
T: roomtoetje
Is ook stom, ski in januariquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:46 schreef conleche het volgende:
Het is niet echt eerlijk verdeeld in de wereld. Terwijl ik moet ploeteren voor brood op de plank gaat meneer C. skieen!!![]()
Nou ja ik vind skieen in januari sws stom. Veel te koud. Misschien dat ik in maart nog wel een weekje ga.
Ik ga maar eens ontbijten. Ik heb extra magere filet A. gekocht bij de Appie, maar dat doe ik niet meer, vind het veel minder lekker dan de gewone....
Over Dan Brown: leest lekker weg. Beetje de categorie John Grisham, precies goed voor op het strand!
En die sportcalorieen op valtaf: slaat nergens op.
(Zo, ik kán het wel, reageren op meer dingen in een post!!)
Anders had ik er stroop op gedaanquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:52 schreef Anosmie het volgende:
[..]
In light pindakaas zit keiveel suiker. Gewone pindakaas is veel beter. Allemaal goeie vetjes die niet op je heupen gaan wonen.
[..]
En die muffin ook, dame!
Dat valt wel mee, alleen de natuurlijke suikers uit het fruit dat erin zit. In de yoghurt een paar gram per 100g. Die Optimel-producten zijn echt best goed voor de lijn, en sommige zijn ook nog best lekker.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:55 schreef boem-dikkie het volgende:
In Optimel zit ook keiveel suiker ofniet?
Ik drink zo'n pak op een dag. Vandaag framboos.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, alleen de natuurlijke suikers uit het fruit dat erin zit. In de yoghurt een paar gram per 100g. Die Optimel-producten zijn echt best goed voor de lijn, en sommige zijn ook nog best lekker.
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel lekkerquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, alleen de natuurlijke suikers uit het fruit dat erin zit. In de yoghurt een paar gram per 100g. Die Optimel-producten zijn echt best goed voor de lijn, en sommige zijn ook nog best lekker.
In m'n Brinta zit dan weer geen suiker nee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als je ook suiker in je brinta doet, eet je suiker bij alles wat je eet.![]()
Of zitten er light-dingetjes tussen?
Dat dus. Goed vet gaat ook keihard naar je heupen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goeie vetjes kunnen ook op je heupen hoor, het is alleen minder slecht voor je bloedvaten.
Da's toch 300kcal, van de 2500 die een man normaal gesproken verbruikt (en die je dus niet binnen moet krijgen als je af wilt vallen). Voor die 300 had je ook een boterham ofzo kunnen nemen, het is maar waar je je kcals aan wilt besteden...quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik drink zo'n pak op een dag. Vandaag framboos.
Kaneel! Of hagelslagquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
zijn er nog andere manieren (behalve zoetstof, daar wil ik opzich niet zoveel meer van binnen krijgen, want drink al zoetjes in mn thee) is brinta nog meer smaakvoller te maken?
Zit nu met dat pak, en zie iedereen het eten![]()
of zou ik er even 'doorheen' moeten...
Elke dag schnitzel en roomtoetje en dan val je nog af? Doe mij jouw stofwisseling!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik eet vandaag precies hetzelfde als normaal, alleen met een muffin, en meteen heb ik iedereen over me heen..
Appel en kaneel schijnt wel lekker te zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
zijn er nog andere manieren (behalve zoetstof, daar wil ik opzich niet zoveel meer van binnen krijgen, want drink al zoetjes in mn thee) is brinta nog meer smaakvoller te maken?
Zit nu met dat pak, en zie iedereen het eten![]()
of zou ik er even 'doorheen' moeten...
kaneel dus...quote:
limoenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel lekker. Behalve de ananassmaak drink
Oh ja, je kan er ook nog (niet zurig) fruit doorheen gooien. Besjes was niet zo'n succes vind ik persoonlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Appel en kaneel schijnt wel lekker te zijn.
Nee, niet elke dag schnitzel, wel elke dag een toetje (gister had ik een halve liter bloempapquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Elke dag schnitzel en roomtoetje en dan val je nog af? Doe mij jouw stofwisseling!
Ah, dat bedoelde ik eigenlijk ook!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goeie vetjes kunnen ook op je heupen hoor, het is alleen minder slecht voor je bloedvaten.
Nee die is ook lekkerquote:
Ooh, je hoeft niet af te vallen? In dat geval is het best een prima lijstje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, niet elke dag schnitzel, wel elke dag een toetje (gister had ik een halve liter bloempap). Ik hoef ook niet af te vallen, ik vind mezelf hartstikke goed zo en ik eet zo al een hele poos, dus blijkbaar werkt dit voor mij, of zo.
.
De Granola zou light kunnen zijn, in de gewone zit heel veel suiker.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
En wat zou er light moeten zijn aan een banaan of yoghurt?.
Dat houdt je scherp.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik eet vandaag precies hetzelfde als normaal, alleen met een muffin, en meteen heb ik iedereen over me heen..
Toch niet weer gevallen, hoop ik?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef Chicolate het volgende:
En arme PF. Dr heenreis is wéér niet vlekkeloos verlopen.
Ik heb het wel eens voorbij zien komen in een lijstje hier. Gewoon proberen, kan geen kwaadquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en banaan? Zou dat lekker zijn?in de brinta?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |