quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Handra moi ennepe mouse, polutropoon hoos mala polla...blabla
maargoed, da's de odyssee
Bezing mij, oh muze...quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:20 schreef Phaidra het volgende:
![]()
![]()
Die tekst is tijdens mijn studiereis door Griekenland door een medestudent uitgesproken in het theater van Epidauros (het best bewaarde theater van Griekenland, er konden 60.000 mensen in). Kippenvel kreeg ik ervan.
Bezing mij de man, oh muze, de man die zeer lang rondzwierf, nadat hij de stad van Troje had verwoestquote:
Hoe mooi ik de talen ook vind, klassieke talen studeren gaat me toch wat ver. Het is te taal-technisch. Een vriendin van mij heeft haar scriptie geschreven over een bepaald bijwoord... lijkt me erg saai. Bovendien zou ik de historische context en de kunst missen. Nu heb ik van alles een beetje, een oude taal, archeologie en historische vakken. De ideale combi voor mij!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
dat zou ik ook nog 's willen horen...![]()
*jaloers*
ik zoog echt, in de klassieke talen, maar vond 't wel tof en heb in beide eindexamen gedaan
Even overwoog ik het te gaan studeren, maar ik denk niet dat ik dat vol zou houden...
Nu wil ik vooral deze studie afmaken en misschien in mijn 3e jaar beginnen met Engels erbij, maar dat moet ik nog even heel goed overwegen én hopen dat ik dan wat beter studeer
Ik heb nog eens een klein jaar Oudheidkunde gestudeerd aan de VU....erg interessant, maar uiteindelijk toch niet voor mijquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hoe mooi ik de talen ook vind, klassieke talen studeren gaat me toch wat ver. Het is te taal-technisch. Een vriendin van mij heeft haar scriptie geschreven over een bepaald bijwoord... lijkt me erg saai. Bovendien zou ik de historische context en de kunst missen. Nu heb ik van alles een beetje, een oude taal, archeologie en historische vakken. De ideale combi voor mij!
Nou voor neen weer ontopic dan:quote:
Wanneer?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik heb nog eens een klein jaar Oudheidkunde gestudeerd aan de VU....erg interessant, maar uiteindelijk toch niet voor mij
Hagelslag Puur? Ik vind het lijstje er prima uitzienquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nou voor neen weer ontopic dan:
Lijstje
O: 2 volkoren crackers met hagelslag
T: banaan
L: broodje voor onderweg, ik weet nog niet wat
T: vitalinea, appel
D: zelfgemaakte tomatensoep, ik ben benieuwd hoe het smaakt met hollandse tomaten. Voor de zekerheid heb ik een blikje tomatenblokjes meegenomen, die hebben wat meer smaak.
ehmm....10 jaar terug ofzoquote:
Ik had pas Roma tomaten gehaald en die smaakten pas nergens naar! Ik was bijna in shock!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nou voor neen weer ontopic dan:
Lijstje
O: 2 volkoren crackers met hagelslag
T: banaan
L: broodje voor onderweg, ik weet nog niet wat
T: vitalinea, appel
D: zelfgemaakte tomatensoep, ik ben benieuwd hoe het smaakt met hollandse tomaten. Voor de zekerheid heb ik een blikje tomatenblokjes meegenomen, die hebben wat meer smaak.
Nee, melkquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:31 schreef neen het volgende:
[..]
Hagelslag Puur? Ik vind het lijstje er prima uitzien
Mijn lijstje tot nu toe:
T: Koffie
Tja, moest trein van 7 uur hebben dus ik had geen tijd om te ontbijten
Oh, dat is iets voor mij. Ik ben nu 7 jaar bezig, dus dan ken ik je niet. Ik ken waarschijnlijk wel wat oud-studiegenoten van je.quote:
Dat is zooo lekker. Helemaal met een likje mosterd, een likje ketchup en een paar schijfjes augurk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb vandaag:
O: Volkorenbrood met Ardenner boterhamworst (lekker )
Ja, alleen heb ik daar allemaal geen tijd voor. Als ik bij mijn vriendin ben ga ik 's ochtends voor werk langs de Jumbo. Koop ik een halfje volkoren en een pakje boterhamworst.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dat is zooo lekker. Helemaal met een likje mosterd, een likje ketchup en een paar schijfjes augurk.
Volgens www.valtaf.nl verbrand je met 75 minuten boksen 1023 calorieen. Thaiboksen staat er natuurlijk niet bij.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk berekenen hoeveel calorieën ik kwijt raak met 75 minuten Thaiboksen?
Beetje jammer ja...quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik had pas Roma tomaten gehaald en die smaakten pas nergens naar! Ik was bijna in shock!
1023? Da's ongeveer de helft van wat je op een normale dag verbrandt!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Volgens www.valtaf.nl verbrand je met 75 minuten boksen 1023 calorieen. Thaiboksen staat er natuurlijk niet bij.
Vergeet overigens niet dat dit ook de site is waarbij je meer calorieen verbrand met een uur darten dan met een uur fietsen.
Hmm. En wat is als ik gezond eet etc. hoeveel calorieën krijg ik dan ongeveer binnen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Volgens www.valtaf.nl verbrand je met 75 minuten boksen 1023 calorieen. Thaiboksen staat er natuurlijk niet bij.
Vergeet overigens niet dat dit ook de site is waarbij je meer calorieen verbrand met een uur darten dan met een uur fietsen.
Waar op de site staat dat? Ik ben de weg daar steeds kwijt en kom maar niet bij dat soort tabelletjes terechtquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dit is ook de site die zegt dat je met darten 654 calorieen verbrandt en met fietsen 327 calorieen. Per uur.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
1023? Da's ongeveer de helft van wat je op een normale dag verbrandt!
zou zomaar kunnen! Leuke studie wel, op zich...maar dat was de plek waar ik ontdekte dat interesse alleen niet voldoende is om ergens je leven aan te wijden...quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh, dat is iets voor mij. Ik ben nu 7 jaar bezig, dus dan ken ik je niet. Ik ken waarschijnlijk wel wat oud-studiegenoten van je.![]()
Wat doe je nu dan? Nieuwschierig isch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |