abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65063258
Het vorige deel: Slank deeltje 474, bestaat er ook Bounty Light?

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Fok!bejaarde
pi_65063264
Yeah

Wooooow eerste fipo van mij ooit . Volgens mij.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:18:25 #3
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_65063269
sepo
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_65063292
kickboksen
Ja doei.
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:19:54 #5
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65063308
TVP
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65063318
Toen was het vorige deel opeens dicht...
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Handra moi ennepe mouse, polutropoon hoos mala polla...blabla

maargoed, da's de odyssee

Die tekst is tijdens mijn studiereis door Griekenland door een medestudent uitgesproken in het theater van Epidauros (het best bewaarde theater van Griekenland, er konden 60.000 mensen in). Kippenvel kreeg ik ervan. En bovenaan kon je het nog prima horen, terwijl hij niet heel hard sprak ofzo. Het werkte gewoon nog zoals 2000 jaar geleden

Latijn lezen lukt nog wel aardig, maar Grieks heb ik laten vallen in de 4e ofzo. Ik kan de letters nog wel lezen, maar voor het vertalen is dat niet echt genoeg.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65063372
Ook een tvp. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65063384
dat zou ik ook nog 's willen horen...

*jaloers*

ik zoog echt, in de klassieke talen, maar vond 't wel tof en heb in beide eindexamen gedaan
Even overwoog ik het te gaan studeren, maar ik denk niet dat ik dat vol zou houden...

Nu wil ik vooral deze studie afmaken en misschien in mijn 3e jaar beginnen met Engels erbij, maar dat moet ik nog even heel goed overwegen én hopen dat ik dan wat beter studeer
Ja doei.
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:22:26 #9
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_65063389
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:20 schreef Phaidra het volgende:

Die tekst is tijdens mijn studiereis door Griekenland door een medestudent uitgesproken in het theater van Epidauros (het best bewaarde theater van Griekenland, er konden 60.000 mensen in). Kippenvel kreeg ik ervan.
Bezing mij, oh muze...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:22:31 #10
236335 neen
schone schijn
pi_65063393
Het is weer zover.
het lijkt niet wat het is
pi_65063439
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Bezing mij, oh muze...
Bezing mij de man, oh muze, de man die zeer lang rondzwierf, nadat hij de stad van Troje had verwoest
Ja doei.
pi_65063508
De verhalen en mythes van de Grieken en Romeinen zijn echt leuk! Helaas is daar op de middelbare school bijna niets mee gedaan. Wij moesten vooral vertalen en stukken van filosofen lezen/snappen . Geef mij maar verhalen als die van Troje of het geflikflooi tussen de Goden.
pi_65063520
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
dat zou ik ook nog 's willen horen...

*jaloers*

ik zoog echt, in de klassieke talen, maar vond 't wel tof en heb in beide eindexamen gedaan
Even overwoog ik het te gaan studeren, maar ik denk niet dat ik dat vol zou houden...

Nu wil ik vooral deze studie afmaken en misschien in mijn 3e jaar beginnen met Engels erbij, maar dat moet ik nog even heel goed overwegen én hopen dat ik dan wat beter studeer
Hoe mooi ik de talen ook vind, klassieke talen studeren gaat me toch wat ver. Het is te taal-technisch. Een vriendin van mij heeft haar scriptie geschreven over een bepaald bijwoord... lijkt me erg saai. Bovendien zou ik de historische context en de kunst missen. Nu heb ik van alles een beetje, een oude taal, archeologie en historische vakken. De ideale combi voor mij!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:28:08 #14
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_65063607
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:25 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Hoe mooi ik de talen ook vind, klassieke talen studeren gaat me toch wat ver. Het is te taal-technisch. Een vriendin van mij heeft haar scriptie geschreven over een bepaald bijwoord... lijkt me erg saai. Bovendien zou ik de historische context en de kunst missen. Nu heb ik van alles een beetje, een oude taal, archeologie en historische vakken. De ideale combi voor mij!
Ik heb nog eens een klein jaar Oudheidkunde gestudeerd aan de VU....erg interessant, maar uiteindelijk toch niet voor mij
pi_65063629
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
Muay Thai - kickboksen
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_65063644
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
muay thai
pi_65063648
Fok!bejaarde
pi_65063650
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef neen het volgende:
Het is weer zover.
Nou voor neen weer ontopic dan:

Lijstje
O: 2 volkoren crackers met hagelslag
T: banaan
L: broodje voor onderweg, ik weet nog niet wat
T: vitalinea, appel
D: zelfgemaakte tomatensoep, ik ben benieuwd hoe het smaakt met hollandse tomaten. Voor de zekerheid heb ik een blikje tomatenblokjes meegenomen, die hebben wat meer smaak.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65063656
Morgen weer trainen.
pi_65063674
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:28 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ik heb nog eens een klein jaar Oudheidkunde gestudeerd aan de VU....erg interessant, maar uiteindelijk toch niet voor mij
Wanneer?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65063676
oh ja, lijstjes

O: 3 knackebrodjes met beleg
T: mandarijntjes
L: geen idee nog, ik denk een krentenbol met 20+ kaas
T: geen idee
D: geen idee

Ja doei.
pi_65063701
Ik heb vandaag:

O: Volkorenbrood met Ardenner boterhamworst ( lekker )
T: Glas optimel.
L: Appel en volkoren broodje met boterhamworst.
T: Optimel en appel.
D: Nog geen idee, whatever mam voorschotelt.
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:31:03 #23
236335 neen
schone schijn
pi_65063718
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:29 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Nou voor neen weer ontopic dan:

Lijstje
O: 2 volkoren crackers met hagelslag
T: banaan
L: broodje voor onderweg, ik weet nog niet wat
T: vitalinea, appel
D: zelfgemaakte tomatensoep, ik ben benieuwd hoe het smaakt met hollandse tomaten. Voor de zekerheid heb ik een blikje tomatenblokjes meegenomen, die hebben wat meer smaak.
Hagelslag Puur? Ik vind het lijstje er prima uitzien
Mijn lijstje tot nu toe:
T: Koffie

Tja, moest trein van 7 uur hebben dus ik had geen tijd om te ontbijten
het lijkt niet wat het is
pi_65063719
Iemand een lekker idee voor lunch? Ik zit thuis en heb tijd om iets uitgebreids te maken. Maar wil ook gezond enzo natuurlijk .
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:31:18 #25
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_65063725
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:29 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Wanneer?
ehmm....10 jaar terug ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')