Nee het is meer dat de artiets 3 goede liedjes heeft... 8 gewone en 2 stomme. En de stomme worden altijd populairquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:49 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Omdat die artiest toen een beetje meer van hem/haar was. Zodra artiesten in de picture komen worden ze van de massa. Mensen zijn wel klapvee, gaan en masse met de stroom mee, maar zien zichzelf toch heul graag als individu. Muziek is een van de zaken waarmee de mensch zich probeert te onderscheiden van de massa. Maar als de massa dan onze muziek pikt zijn we weer terug bij af.
*neuriet The ciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiircle of life*
ergens er tussenin denk ik?quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar buik inhouden, is dat echt inhouden of gewoon buikspieren altijd aangespannen houden? Want dat laatste doe ik (onbewust) ook en daar kom ik, al ben ik vel over been, echt niet meer vanaf.
.
Ja daar fitness ik (ik mag naar 3 locatiess )quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:53 schreef Chicolate het volgende:
PF, is jouw opleiding bij de HvA? Zo ja, dan kan je bij USC tot juni kickboksen (en vrij trainen) voor 35 Euro.
http://www.usc.uva.nl/index.html
juhquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Faithje, kickboks jij nog steeds?
Ik heb als eerste het Berninimysterie gelezen (was er ongeveer een jaar eerder) en toen was Dan Brown nog helemaal niet bekend. De DaVinciCode vond ik ook minder leuk, eigenlijk. Maar misschien komt dat omdat ik meer met Rome heb dan met Parijs. Geen hoogstaande literatuur nee, maar het leest heerlijk weg.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb de DaVinciCode wel gelezen, omdat ik wel van dat soort verhalen houd.
Vond het een leuk boek, maar ben het niet gaan lezen 'omdat iedereen het las', eiks...
Vond het ook geen hoogstaand meesterwerk, was gewoon een leuk en goed verhaaltje
Ik vind haar live echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:58 schreef P.F het volgende:
Oo Kate Perry vind ik nog wel steeds tof! En mijn mr vind het ook leuke muziek en we willen samen naar een concert dus misschien gaan we wel naar Kate Perry(verder houdt ie van minimal/techno/hiphop etc.. net als ik eigenlijk.. we kennen beide vage artietsen maar ik ken dan net het ene paar nummers en hij de andere van die artiest)
ik ben er niet echt goed in ofzo, weer ook de lowkicks af met mn handen enzoquote:
Ik kickboks naast wat agressiviteit kwijt raken ook gewoon omdat ik het leuk vind en van vechten houd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:01 schreef P.F het volgende:
Maar soms ben ik zo BOOS en dan heb ik zo een zin om keihard los te gaan met high kicks. Maar dan is er geen bokszak in de buurt
Ah. Dat is kut, dan breek je voor je 't weet je pols als er een keer hard getrapt wordt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben er niet echt goed in ofzo, weer ook de lowkicks af met mn handen enzomaar ik vind 't wel heel tof
Ik vond Angels & Demons ook veel mooierquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb als eerste het Berninimysterie gelezen (was er ongeveer een jaar eerder) en toen was Dan Brown nog helemaal niet bekend. De DaVinciCode vond ik ook minder leuk, eigenlijk. Maar misschien komt dat omdat ik meer met Rome heb dan met Parijs. Geen hoogstaande literatuur nee, maar het leest heerlijk weg.
Bij de mannen die bij mij op de uni zitten heb ik dat ook. Ik ben zelfs met een aantal van hen op studiereis geweest en dat ging gewoon prima. Maar dat komt misschien omdat je dezelfde interesses hebt en de vriendschap meer daarop gebaseerd is? En het waren nogal aparte mannen (1 liep altijd in van die metal t-shirts met teksten als 'dead girls don't say no'... verder was hij erg aardig hoor, type grote mond klein hartje)quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb eigenlijk alleen maar mannelijke vrienden, en mn beste vriend (duh!) is ook een man, en die heb ik leren kennen toen ik René al kende.. en dat levert echt totaal geen problemen op..
maar dat komt misschien omdat ik me meer gedraag als 'one of the guys' ofzo?met af en toe een vrouwelijke insteek, soms
Lantaarnpaal/boom. Niet met je tenen trappen, dan doet het geen pijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:01 schreef P.F het volgende:
Maar soms ben ik zo BOOS en dan heb ik zo een zin om keihard los te gaan met high kicks. Maar dan is er geen bokszak in de buurt
ja, die's wel tofquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik zag laatst iemand met een shirt waarop een bewijs stond dat girls = evil, die vond ik dan wel weer komisch.
Hm, dat had ik zomer 07 ook.. zomer 08 was het wel 100% over (maar ik had dan ook 3 gescheurde enkelbanden) als je het nog een BEETJE voelt, bescherming omhouden! Want ik trapte daarna met m'n voet tegen een knie die mij wou trappenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Lantaarnpaal/boom. Niet met je tenen trappen, dan doet het geen pijn.
Vraagje voor de sporter: hoe lang duurt het voor een enkel weer stabiel is na een stevige kneuzing? Het was eind september dat ik hem kneusde ... maar op wintersport weer een klein beetje verdraaid en dinsdag tijdens training dacht ik wel zonder extra versteviging te kunnen ... eerste wat ik deed was er bíjna weer doorheen gaan. En ik wil van die versteviging af ...
Geloof me als je een béétje hard tegen een lantaarnpaal/boom aantrapt voel je dat wel hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Lantaarnpaal/boom. Niet met je tenen trappen, dan doet het geen pijn.
Vraagje voor de sporter: hoe lang duurt het voor een enkel weer stabiel is na een stevige kneuzing? Het was eind september dat ik hem kneusde ... maar op wintersport weer een klein beetje verdraaid en dinsdag tijdens training dacht ik wel zonder extra versteviging te kunnen ... eerste wat ik deed was er bíjna weer doorheen gaan. En ik wil van die versteviging af ...
Angels & Demons...jaren voor de hype al gelezen, en DaVinci code ook ruim voor de hype...prima pulp!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb als eerste het Berninimysterie gelezen (was er ongeveer een jaar eerder) en toen was Dan Brown nog helemaal niet bekend. De DaVinciCode vond ik ook minder leuk, eigenlijk. Maar misschien komt dat omdat ik meer met Rome heb dan met Parijs. Geen hoogstaande literatuur nee, maar het leest heerlijk weg.
Ach, ik had er maar een paar dagen last vanquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Geloof me als je een béétje hard tegen een lantaarnpaal/boom aantrapt voel je dat wel hoor
Je bent de eerste die het met me eens is dat A&D beter is, serieusquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vond Angels & Demons ook veel mooier
ben ook niet zo van het lezen van Nederlandse vertalingendaarbij weet je in het boek pas op blz 100 dat het iets met de werken van Bernini te maken heeft in de Engelse versie, maar door de titel weet je het al vrij vroeg in de vertaling
-edit- Ah, Chico was me voor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, die's wel tof
time = money
money = evil
zoiets
Handra moi ennepe mouse, polutropoon hoos mala polla...blablaquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nog een leuke anekdote die ik hoorde van een studiegenootje: Zij vertelde haar vriend (die niks wist over klassieke schrijvers) dat ze de Ilias van Homerus had gekocht in het Nederlands. Zegt hij: Ik zou het toch liever in de originele taal lezen... LOL, veel succes in het oud-Grieks (hij dacht dat het origineel Engels was)!! Sorry, voor buitenstaanders is dit vast veel minder grappig.
Ik las het wel pas toen het wat hipper werd, maar ik mocht 4 heel lang niet lezen omdat mijn moeder het te eng voor mij vondquote:
Srsly! Ik heb vriendinnetjes en onze passie is/was lezen! En die lazen dat al zeg maar voor het wayy bekent was. En toen kreeg ik die tipquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik las het wel pas toen het wat hipper werd, maar ik mocht 4 heel lang niet lezen omdat mijn moeder het te eng voor mij vond. En achteraf vond ik het totaal niet eng
.
+1 herkenbaarquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:13 schreef P.F het volgende:
Ik lees Harry Potter altijd eerst in het Engels omdat ik niet op de vertaling kan wachten, is de vertaling er lees ik hem alsnog ()
Maar de Nederlandse is zo simpel dan kun je er niet van genieten
Dat dan weer niet. In eerst instantie dacht ik ook: wat een rare gast... maar buiten zijn nogal vreemde kledingkeus is ie wel ok.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Had ie dan ook op de achterkant staan.
Living girls do?
ABCquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het met me eens is dat A&D beter is, serieus![]()
En over het algemeen lees ik ook liever de originele versie, maar volgens mij was de engelse toen nog niet verkrijgbaar in de normale boekhandel ofzo. Misschien wel bij het American Book Center, maar dat weet ik niet zeker. En de titel is idd stom vertaald, maar dat geld ook voor die andere van Dan Brown (Deception point = het Juvenalis dilemma ofzo??)
Nog een leuke anekdote die ik hoorde van een studiegenootje: Zij vertelde haar vriend (die niks wist over klassieke schrijvers) dat ze de Ilias van Homerus had gekocht in het Nederlands. Zegt hij: Ik zou het toch liever in de originele taal lezen... LOL, veel succes in het oud-Grieks (hij dacht dat het origineel Engels was)!! Sorry, voor buitenstaanders is dit vast veel minder grappig.
Ik vind hem wel grappig hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De films waren, zeker in begin, zwaar baggerquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:14 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb nooit Harry Potter gelezen. Wel de eerste film gezien, maar verder sprak het me niet zo aan. Nu ff bijlezen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |