abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65062492
ik heb eigenlijk alleen maar mannelijke vrienden, en mn beste vriend (duh!) is ook een man, en die heb ik leren kennen toen ik René al kende.. en dat levert echt totaal geen problemen op..

maar dat komt misschien omdat ik me meer gedraag als 'one of the guys' ofzo? met af en toe een vrouwelijke insteek, soms
Ja doei.
pi_65062496
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:49 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Omdat die artiest toen een beetje meer van hem/haar was. Zodra artiesten in de picture komen worden ze van de massa. Mensen zijn wel klapvee, gaan en masse met de stroom mee, maar zien zichzelf toch heul graag als individu. Muziek is een van de zaken waarmee de mensch zich probeert te onderscheiden van de massa. Maar als de massa dan onze muziek pikt zijn we weer terug bij af.

*neuriet The ciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiircle of life*
Nee het is meer dat de artiets 3 goede liedjes heeft... 8 gewone en 2 stomme. En de stomme worden altijd populair
pi_65062511
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:46 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Maar buik inhouden, is dat echt inhouden of gewoon buikspieren altijd aangespannen houden? Want dat laatste doe ik (onbewust) ook en daar kom ik, al ben ik vel over been, echt niet meer vanaf .

.
ergens er tussenin denk ik?
Ja doei.
  donderdag 15 januari 2009 @ 10:56:48 #254
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65062515
Faithje, kickboks jij nog steeds?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_65062520
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:53 schreef Chicolate het volgende:
PF, is jouw opleiding bij de HvA? Zo ja, dan kan je bij USC tot juni kickboksen (en vrij trainen) voor 35 Euro .

http://www.usc.uva.nl/index.html
Ja daar fitness ik (ik mag naar 3 locatiess )
pi_65062532
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Faithje, kickboks jij nog steeds?
juh
Ja doei.
  donderdag 15 januari 2009 @ 10:57:53 #257
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65062558
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

juh
Gaat het goed?
pi_65062569
Oo Kate Perry vind ik nog wel steeds tof! En mijn mr vind het ook leuke muziek en we willen samen naar een concert dus misschien gaan we wel naar Kate Perry (verder houdt ie van minimal/techno/hiphop etc.. net als ik eigenlijk.. we kennen beide vage artietsen maar ik ken dan net het ene paar nummers en hij de andere van die artiest)

pi_65062584
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb de DaVinciCode wel gelezen, omdat ik wel van dat soort verhalen houd.
Vond het een leuk boek, maar ben het niet gaan lezen 'omdat iedereen het las', eiks...

Vond het ook geen hoogstaand meesterwerk, was gewoon een leuk en goed verhaaltje
Ik heb als eerste het Berninimysterie gelezen (was er ongeveer een jaar eerder) en toen was Dan Brown nog helemaal niet bekend. De DaVinciCode vond ik ook minder leuk, eigenlijk. Maar misschien komt dat omdat ik meer met Rome heb dan met Parijs. Geen hoogstaande literatuur nee, maar het leest heerlijk weg.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 15 januari 2009 @ 10:59:30 #260
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65062600
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:58 schreef P.F het volgende:
Oo Kate Perry vind ik nog wel steeds tof! En mijn mr vind het ook leuke muziek en we willen samen naar een concert dus misschien gaan we wel naar Kate Perry (verder houdt ie van minimal/techno/hiphop etc.. net als ik eigenlijk.. we kennen beide vage artietsen maar ik ken dan net het ene paar nummers en hij de andere van die artiest)

Ik vind haar live echt verschrikkelijk.

Je houdt van hiphop? Dan raad ik aan om in augustus naar Jedi Mind Tricks te gaan in de melkweg !
pi_65062631
Ik kickboks niet meer sinds ik een vriendje heb ± 7 maanden
Ik ging namelijk op kickboksen toen het uit was met mr ex omdat ik eindelijk stoer genoeg was om dingen te doen die ik zelf wou en dan maar niet bij mij passen... Iedereen zo: Hahaha een popje zoals jij, op kickboksen
En toen zei ik.. Jaa pas maar op, ik bijt je oor dr af!!

Maar nu is m'n agressie een beetje weg geloof ik (Nee het komt eigenlijk door die 18 uur reistijd per week door nieuwe opleiding en dat ik altijd in de trein zat als er training was )
pi_65062663
Maar soms ben ik zo BOOS en dan heb ik zo een zin om keihard los te gaan met high kicks. Maar dan is er geen bokszak in de buurt
pi_65062689
Ik heb Katy Perry een keer live gezien op tv en daar was ik, zacht gezegd, ook niet van onder de indruk.
Sowieso, als je denkt te moeten scoren door lesbische fantasieën uit te beelden... Iets zegt me dat iemand die echt iets kan dat niet nodig heeft. Maar goed, misschien is het wel weer een voorbeeld van het stomme liedje dat een hit wordt.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_65062705
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Gaat het goed?
ik ben er niet echt goed in ofzo, weer ook de lowkicks af met mn handen enzo maar ik vind 't wel heel tof
Ja doei.
pi_65062711
Oh ik vind haar niet geweldig of zo, maar het is wel vrolijk
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:03:23 #266
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65062738
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:01 schreef P.F het volgende:
Maar soms ben ik zo BOOS en dan heb ik zo een zin om keihard los te gaan met high kicks. Maar dan is er geen bokszak in de buurt
Ik kickboks naast wat agressiviteit kwijt raken ook gewoon omdat ik het leuk vind en van vechten houd.

En het is super goed voor je conditie.
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:04:07 #267
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65062768
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik ben er niet echt goed in ofzo, weer ook de lowkicks af met mn handen enzo maar ik vind 't wel heel tof
Ah. Dat is kut, dan breek je voor je 't weet je pols als er een keer hard getrapt wordt.

Ik heb ook nog wel eens de neiging hoor maar dat komt omdat ik nogal eens wat benen beet pak als ze trappen om ze dan onderuit te trappen.
pi_65062769
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:58 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik heb als eerste het Berninimysterie gelezen (was er ongeveer een jaar eerder) en toen was Dan Brown nog helemaal niet bekend. De DaVinciCode vond ik ook minder leuk, eigenlijk. Maar misschien komt dat omdat ik meer met Rome heb dan met Parijs. Geen hoogstaande literatuur nee, maar het leest heerlijk weg.
Ik vond Angels & Demons ook veel mooier
ben ook niet zo van het lezen van Nederlandse vertalingen daarbij weet je in het boek pas op blz 100 dat het iets met de werken van Bernini te maken heeft in de Engelse versie, maar door de titel weet je het al vrij vroeg in de vertaling
Ja doei.
pi_65062781
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb eigenlijk alleen maar mannelijke vrienden, en mn beste vriend (duh!) is ook een man, en die heb ik leren kennen toen ik René al kende.. en dat levert echt totaal geen problemen op..

maar dat komt misschien omdat ik me meer gedraag als 'one of the guys' ofzo? met af en toe een vrouwelijke insteek, soms
Bij de mannen die bij mij op de uni zitten heb ik dat ook. Ik ben zelfs met een aantal van hen op studiereis geweest en dat ging gewoon prima. Maar dat komt misschien omdat je dezelfde interesses hebt en de vriendschap meer daarop gebaseerd is? En het waren nogal aparte mannen (1 liep altijd in van die metal t-shirts met teksten als 'dead girls don't say no'... verder was hij erg aardig hoor, type grote mond klein hartje)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65062788
Ja ik weet het, ik ben nu weer mevrouw pudding en daarvoor waren mijn buikspieren zichtbaar door mijn hemdje..
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:05:00 #271
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65062803
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:04 schreef Phaidra het volgende:

dead girls don't say no
!
pi_65062812
Dat shirt
pi_65062815
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:05 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

!
indeed
Ja doei.
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:06:07 #274
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65062839
Had ie dan ook op de achterkant staan.

Living girls do?
pi_65062857
Ik zag laatst iemand met een shirt waarop een bewijs stond dat girls = evil, die vond ik dan wel weer komisch.
pi_65062861
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:01 schreef P.F het volgende:
Lantaarnpaal/boom. Niet met je tenen trappen, dan doet het geen pijn .

Vraagje voor de sporter: hoe lang duurt het voor een enkel weer stabiel is na een stevige kneuzing? Het was eind september dat ik hem kneusde ... maar op wintersport weer een klein beetje verdraaid en dinsdag tijdens training dacht ik wel zonder extra versteviging te kunnen ... eerste wat ik deed was er bíjna weer doorheen gaan . En ik wil van die versteviging af ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65062866
Of misschien kunnen we samen naar Lily Allen
pi_65062879
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik zag laatst iemand met een shirt waarop een bewijs stond dat girls = evil, die vond ik dan wel weer komisch.
ja, die's wel tof

time = money
money = evil

zoiets
Ja doei.
pi_65062909
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Vraagje voor de sporter: hoe lang duurt het voor een enkel weer stabiel is na een stevige kneuzing? Het was eind september dat ik hem kneusde ... maar op wintersport weer een klein beetje verdraaid en dinsdag tijdens training dacht ik wel zonder extra versteviging te kunnen ... eerste wat ik deed was er bíjna weer doorheen gaan . En ik wil van die versteviging af ...
Hm, dat had ik zomer 07 ook.. zomer 08 was het wel 100% over (maar ik had dan ook 3 gescheurde enkelbanden) als je het nog een BEETJE voelt, bescherming omhouden! Want ik trapte daarna met m'n voet tegen een knie die mij wou trappen AUAUAUAUAUAUAUAUAUAU
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:09:12 #282
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65062950
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Geloof me als je een béétje hard tegen een lantaarnpaal/boom aantrapt voel je dat wel hoor
pi_65062965
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:09:49 #284
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_65062968
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:58 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Angels & Demons...jaren voor de hype al gelezen, en DaVinci code ook ruim voor de hype...prima pulp!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_65062981
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:09 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
ja, die
Ja doei.
pi_65062985
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:09 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Geloof me als je een béétje hard tegen een lantaarnpaal/boom aantrapt voel je dat wel hoor
Ach, ik had er maar een paar dagen last van . En de frustratie was weg.

Stommer is het op tegen een trap te schoppen, zo hard je kan. Want weetje he, daar kan je grote teen niet tegen. Dat werd een reisje naar de röntgenafdeling .
pi_65063018
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik vond Angels & Demons ook veel mooier
ben ook niet zo van het lezen van Nederlandse vertalingen daarbij weet je in het boek pas op blz 100 dat het iets met de werken van Bernini te maken heeft in de Engelse versie, maar door de titel weet je het al vrij vroeg in de vertaling
Je bent de eerste die het met me eens is dat A&D beter is, serieus
En over het algemeen lees ik ook liever de originele versie, maar volgens mij was de engelse toen nog niet verkrijgbaar in de normale boekhandel ofzo. Misschien wel bij het American Book Center, maar dat weet ik niet zeker. En de titel is idd stom vertaald, maar dat geld ook voor die andere van Dan Brown (Deception point = het Juvenalis dilemma ofzo??)

Nog een leuke anekdote die ik hoorde van een studiegenootje: Zij vertelde haar vriend (die niks wist over klassieke schrijvers) dat ze de Ilias van Homerus had gekocht in het Nederlands. Zegt hij: Ik zou het toch liever in de originele taal lezen... LOL, veel succes in het oud-Grieks (hij dacht dat het origineel Engels was)!! Sorry, voor buitenstaanders is dit vast veel minder grappig.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65063040
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, die's wel tof

time = money
money = evil

zoiets
-edit- Ah, Chico was me voor.
pi_65063053
Ik las Harry Potter al in 2001/2000
pi_65063067
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:11 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Nog een leuke anekdote die ik hoorde van een studiegenootje: Zij vertelde haar vriend (die niks wist over klassieke schrijvers) dat ze de Ilias van Homerus had gekocht in het Nederlands. Zegt hij: Ik zou het toch liever in de originele taal lezen... LOL, veel succes in het oud-Grieks (hij dacht dat het origineel Engels was)!! Sorry, voor buitenstaanders is dit vast veel minder grappig.
Handra moi ennepe mouse, polutropoon hoos mala polla...blabla

maargoed, da's de odyssee
Ja doei.
pi_65063092
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:12 schreef P.F het volgende:
Ik las Harry Potter al in 2001/2000
Ik las het wel pas toen het wat hipper werd, maar ik mocht 4 heel lang niet lezen omdat mijn moeder het te eng voor mij vond . En achteraf vond ik het totaal niet eng .
pi_65063107
Ik lees Harry Potter altijd eerst in het Engels omdat ik niet op de vertaling kan wachten, is de vertaling er lees ik hem alsnog ( )

Maar de Nederlandse is zo simpel dan kun je er niet van genieten
pi_65063134
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik las het wel pas toen het wat hipper werd, maar ik mocht 4 heel lang niet lezen omdat mijn moeder het te eng voor mij vond . En achteraf vond ik het totaal niet eng .
Srsly! Ik heb vriendinnetjes en onze passie is/was lezen! En die lazen dat al zeg maar voor het wayy bekent was. En toen kreeg ik die tip
pi_65063135
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:13 schreef P.F het volgende:
Ik lees Harry Potter altijd eerst in het Engels omdat ik niet op de vertaling kan wachten, is de vertaling er lees ik hem alsnog ( )

Maar de Nederlandse is zo simpel dan kun je er niet van genieten
+1 herkenbaar
pi_65063142
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Had ie dan ook op de achterkant staan.

Living girls do?
Dat dan weer niet. In eerst instantie dacht ik ook: wat een rare gast... maar buiten zijn nogal vreemde kledingkeus is ie wel ok.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65063157
En ik las vroeger Pinkeltje! Was ik helemaal verzot op
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:14:56 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65063158
Hoi .

Mijn Humanitasles ging geweldig, nog beter dan de vorige keer . Ligt ook wel aan de cursist: deze spreekt vrij vloeiend Nederlands (maar met een fors accent) en weet duidelijker wat ze wil. Samen tekstjes gelezen, geconverseerd, een hele rits nieuwe woordjes geleerd (volgende week even kijken wat ze ervan onthouden heeft ).
Wel grappig: ze had het over 'mijn vriend' en toen ineens over 'mijn man'. Dus ff uitgelegd dat mensen als je 'mijn vriend' zegt, denken dat je een relatie met hem hebt . En vanaf toen zei ze keurig 'een vriend' . En we lazen een tekstje over 'buren' en zij dacht dat het over 'boeren' ging, want ze spreekt de 'u' uit als 'oe' . Maar we komen er wel . Het is heel leuk om te doen iig .

En ik heb nooit Harry Potter gelezen. Wel de eerste film gezien, maar verder sprak het me niet zo aan . Nu ff bijlezen .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:15:33 #298
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_65063180
quote:

[..]

Je bent de eerste die het met me eens is dat A&D beter is, serieus
En over het algemeen lees ik ook liever de originele versie, maar volgens mij was de engelse toen nog niet verkrijgbaar in de normale boekhandel ofzo. Misschien wel bij het American Book Center, maar dat weet ik niet zeker. En de titel is idd stom vertaald, maar dat geld ook voor die andere van Dan Brown (Deception point = het Juvenalis dilemma ofzo??)

ABC ik geef daar altijd te veel geld uit

en Oud-Grieks is er eentje in de categorie 'vakken die ik op de middelbare school zo snel mogelijk heb laten vallen'
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_65063181
quote:

[..]

Ik vind hem wel grappig hoor.

Hoewel het natuurlijk wel heel stoer is als je hem dan echt in de originele taal kunt lezen (voor nerds zoals ik dan tenminste). Vroeger was ik dat van plan, de klassieke talen bijhouden enzo. Dat was na de middelbare school al vrij snel over.
pi_65063194
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:14 schreef Viking84 het volgende:

En ik heb nooit Harry Potter gelezen. Wel de eerste film gezien, maar verder sprak het me niet zo aan . Nu ff bijlezen .
De films waren, zeker in begin, zwaar bagger . Daar moet je niet op af gaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')