Nee het is meer dat de artiets 3 goede liedjes heeft... 8 gewone en 2 stomme. En de stomme worden altijd populairquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:49 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Omdat die artiest toen een beetje meer van hem/haar was. Zodra artiesten in de picture komen worden ze van de massa. Mensen zijn wel klapvee, gaan en masse met de stroom mee, maar zien zichzelf toch heul graag als individu. Muziek is een van de zaken waarmee de mensch zich probeert te onderscheiden van de massa. Maar als de massa dan onze muziek pikt zijn we weer terug bij af.
*neuriet The ciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiircle of life*
ergens er tussenin denk ik?quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar buik inhouden, is dat echt inhouden of gewoon buikspieren altijd aangespannen houden? Want dat laatste doe ik (onbewust) ook en daar kom ik, al ben ik vel over been, echt niet meer vanaf.
.
Ja daar fitness ik (ik mag naar 3 locatiess )quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:53 schreef Chicolate het volgende:
PF, is jouw opleiding bij de HvA? Zo ja, dan kan je bij USC tot juni kickboksen (en vrij trainen) voor 35 Euro.
http://www.usc.uva.nl/index.html
juhquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Faithje, kickboks jij nog steeds?
Ik heb als eerste het Berninimysterie gelezen (was er ongeveer een jaar eerder) en toen was Dan Brown nog helemaal niet bekend. De DaVinciCode vond ik ook minder leuk, eigenlijk. Maar misschien komt dat omdat ik meer met Rome heb dan met Parijs. Geen hoogstaande literatuur nee, maar het leest heerlijk weg.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb de DaVinciCode wel gelezen, omdat ik wel van dat soort verhalen houd.
Vond het een leuk boek, maar ben het niet gaan lezen 'omdat iedereen het las', eiks...
Vond het ook geen hoogstaand meesterwerk, was gewoon een leuk en goed verhaaltje
Ik vind haar live echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:58 schreef P.F het volgende:
Oo Kate Perry vind ik nog wel steeds tof! En mijn mr vind het ook leuke muziek en we willen samen naar een concert dus misschien gaan we wel naar Kate Perry(verder houdt ie van minimal/techno/hiphop etc.. net als ik eigenlijk.. we kennen beide vage artietsen maar ik ken dan net het ene paar nummers en hij de andere van die artiest)
ik ben er niet echt goed in ofzo, weer ook de lowkicks af met mn handen enzoquote:
Ik kickboks naast wat agressiviteit kwijt raken ook gewoon omdat ik het leuk vind en van vechten houd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:01 schreef P.F het volgende:
Maar soms ben ik zo BOOS en dan heb ik zo een zin om keihard los te gaan met high kicks. Maar dan is er geen bokszak in de buurt
Ah. Dat is kut, dan breek je voor je 't weet je pols als er een keer hard getrapt wordt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben er niet echt goed in ofzo, weer ook de lowkicks af met mn handen enzomaar ik vind 't wel heel tof
Ik vond Angels & Demons ook veel mooierquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb als eerste het Berninimysterie gelezen (was er ongeveer een jaar eerder) en toen was Dan Brown nog helemaal niet bekend. De DaVinciCode vond ik ook minder leuk, eigenlijk. Maar misschien komt dat omdat ik meer met Rome heb dan met Parijs. Geen hoogstaande literatuur nee, maar het leest heerlijk weg.
Bij de mannen die bij mij op de uni zitten heb ik dat ook. Ik ben zelfs met een aantal van hen op studiereis geweest en dat ging gewoon prima. Maar dat komt misschien omdat je dezelfde interesses hebt en de vriendschap meer daarop gebaseerd is? En het waren nogal aparte mannen (1 liep altijd in van die metal t-shirts met teksten als 'dead girls don't say no'... verder was hij erg aardig hoor, type grote mond klein hartje)quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb eigenlijk alleen maar mannelijke vrienden, en mn beste vriend (duh!) is ook een man, en die heb ik leren kennen toen ik René al kende.. en dat levert echt totaal geen problemen op..
maar dat komt misschien omdat ik me meer gedraag als 'one of the guys' ofzo?met af en toe een vrouwelijke insteek, soms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |