abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65062492
ik heb eigenlijk alleen maar mannelijke vrienden, en mn beste vriend (duh!) is ook een man, en die heb ik leren kennen toen ik René al kende.. en dat levert echt totaal geen problemen op..

maar dat komt misschien omdat ik me meer gedraag als 'one of the guys' ofzo? met af en toe een vrouwelijke insteek, soms
Ja doei.
pi_65062496
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:49 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Omdat die artiest toen een beetje meer van hem/haar was. Zodra artiesten in de picture komen worden ze van de massa. Mensen zijn wel klapvee, gaan en masse met de stroom mee, maar zien zichzelf toch heul graag als individu. Muziek is een van de zaken waarmee de mensch zich probeert te onderscheiden van de massa. Maar als de massa dan onze muziek pikt zijn we weer terug bij af.

*neuriet The ciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiircle of life*
Nee het is meer dat de artiets 3 goede liedjes heeft... 8 gewone en 2 stomme. En de stomme worden altijd populair
pi_65062511
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:46 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Maar buik inhouden, is dat echt inhouden of gewoon buikspieren altijd aangespannen houden? Want dat laatste doe ik (onbewust) ook en daar kom ik, al ben ik vel over been, echt niet meer vanaf .

.
ergens er tussenin denk ik?
Ja doei.
  donderdag 15 januari 2009 @ 10:56:48 #254
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65062515
Faithje, kickboks jij nog steeds?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_65062520
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:53 schreef Chicolate het volgende:
PF, is jouw opleiding bij de HvA? Zo ja, dan kan je bij USC tot juni kickboksen (en vrij trainen) voor 35 Euro .

http://www.usc.uva.nl/index.html
Ja daar fitness ik (ik mag naar 3 locatiess )
pi_65062532
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Faithje, kickboks jij nog steeds?
juh
Ja doei.
  donderdag 15 januari 2009 @ 10:57:53 #257
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65062558
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

juh
Gaat het goed?
pi_65062569
Oo Kate Perry vind ik nog wel steeds tof! En mijn mr vind het ook leuke muziek en we willen samen naar een concert dus misschien gaan we wel naar Kate Perry (verder houdt ie van minimal/techno/hiphop etc.. net als ik eigenlijk.. we kennen beide vage artietsen maar ik ken dan net het ene paar nummers en hij de andere van die artiest)

pi_65062584
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb de DaVinciCode wel gelezen, omdat ik wel van dat soort verhalen houd.
Vond het een leuk boek, maar ben het niet gaan lezen 'omdat iedereen het las', eiks...

Vond het ook geen hoogstaand meesterwerk, was gewoon een leuk en goed verhaaltje
Ik heb als eerste het Berninimysterie gelezen (was er ongeveer een jaar eerder) en toen was Dan Brown nog helemaal niet bekend. De DaVinciCode vond ik ook minder leuk, eigenlijk. Maar misschien komt dat omdat ik meer met Rome heb dan met Parijs. Geen hoogstaande literatuur nee, maar het leest heerlijk weg.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 15 januari 2009 @ 10:59:30 #260
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65062600
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:58 schreef P.F het volgende:
Oo Kate Perry vind ik nog wel steeds tof! En mijn mr vind het ook leuke muziek en we willen samen naar een concert dus misschien gaan we wel naar Kate Perry (verder houdt ie van minimal/techno/hiphop etc.. net als ik eigenlijk.. we kennen beide vage artietsen maar ik ken dan net het ene paar nummers en hij de andere van die artiest)

Ik vind haar live echt verschrikkelijk.

Je houdt van hiphop? Dan raad ik aan om in augustus naar Jedi Mind Tricks te gaan in de melkweg !
pi_65062631
Ik kickboks niet meer sinds ik een vriendje heb ± 7 maanden
Ik ging namelijk op kickboksen toen het uit was met mr ex omdat ik eindelijk stoer genoeg was om dingen te doen die ik zelf wou en dan maar niet bij mij passen... Iedereen zo: Hahaha een popje zoals jij, op kickboksen
En toen zei ik.. Jaa pas maar op, ik bijt je oor dr af!!

Maar nu is m'n agressie een beetje weg geloof ik (Nee het komt eigenlijk door die 18 uur reistijd per week door nieuwe opleiding en dat ik altijd in de trein zat als er training was )
pi_65062663
Maar soms ben ik zo BOOS en dan heb ik zo een zin om keihard los te gaan met high kicks. Maar dan is er geen bokszak in de buurt
pi_65062689
Ik heb Katy Perry een keer live gezien op tv en daar was ik, zacht gezegd, ook niet van onder de indruk.
Sowieso, als je denkt te moeten scoren door lesbische fantasieën uit te beelden... Iets zegt me dat iemand die echt iets kan dat niet nodig heeft. Maar goed, misschien is het wel weer een voorbeeld van het stomme liedje dat een hit wordt.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_65062705
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Gaat het goed?
ik ben er niet echt goed in ofzo, weer ook de lowkicks af met mn handen enzo maar ik vind 't wel heel tof
Ja doei.
pi_65062711
Oh ik vind haar niet geweldig of zo, maar het is wel vrolijk
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:03:23 #266
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65062738
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:01 schreef P.F het volgende:
Maar soms ben ik zo BOOS en dan heb ik zo een zin om keihard los te gaan met high kicks. Maar dan is er geen bokszak in de buurt
Ik kickboks naast wat agressiviteit kwijt raken ook gewoon omdat ik het leuk vind en van vechten houd.

En het is super goed voor je conditie.
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:04:07 #267
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65062768
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik ben er niet echt goed in ofzo, weer ook de lowkicks af met mn handen enzo maar ik vind 't wel heel tof
Ah. Dat is kut, dan breek je voor je 't weet je pols als er een keer hard getrapt wordt.

Ik heb ook nog wel eens de neiging hoor maar dat komt omdat ik nogal eens wat benen beet pak als ze trappen om ze dan onderuit te trappen.
pi_65062769
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:58 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik heb als eerste het Berninimysterie gelezen (was er ongeveer een jaar eerder) en toen was Dan Brown nog helemaal niet bekend. De DaVinciCode vond ik ook minder leuk, eigenlijk. Maar misschien komt dat omdat ik meer met Rome heb dan met Parijs. Geen hoogstaande literatuur nee, maar het leest heerlijk weg.
Ik vond Angels & Demons ook veel mooier
ben ook niet zo van het lezen van Nederlandse vertalingen daarbij weet je in het boek pas op blz 100 dat het iets met de werken van Bernini te maken heeft in de Engelse versie, maar door de titel weet je het al vrij vroeg in de vertaling
Ja doei.
pi_65062781
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb eigenlijk alleen maar mannelijke vrienden, en mn beste vriend (duh!) is ook een man, en die heb ik leren kennen toen ik René al kende.. en dat levert echt totaal geen problemen op..

maar dat komt misschien omdat ik me meer gedraag als 'one of the guys' ofzo? met af en toe een vrouwelijke insteek, soms
Bij de mannen die bij mij op de uni zitten heb ik dat ook. Ik ben zelfs met een aantal van hen op studiereis geweest en dat ging gewoon prima. Maar dat komt misschien omdat je dezelfde interesses hebt en de vriendschap meer daarop gebaseerd is? En het waren nogal aparte mannen (1 liep altijd in van die metal t-shirts met teksten als 'dead girls don't say no'... verder was hij erg aardig hoor, type grote mond klein hartje)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65062788
Ja ik weet het, ik ben nu weer mevrouw pudding en daarvoor waren mijn buikspieren zichtbaar door mijn hemdje..
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:05:00 #271
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65062803
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:04 schreef Phaidra het volgende:

dead girls don't say no
!
pi_65062812
Dat shirt
pi_65062815
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:05 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

!
indeed
Ja doei.
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:06:07 #274
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65062839
Had ie dan ook op de achterkant staan.

Living girls do?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')